Homeفارسیاقامت اروپا از طریق تمکن مالی

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

-

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی بیشتر برای افرادی مناسب است که از تمکن مالی خوبی برخوردارند و می‌توانند به آسانی هزینه های زندگی خویش را پرداخت نمایند. این دسته اقامت که یکی از مطمئن ترین راه های دریافت اقامت است، اقامت حمایت از خود نیز نامیده می‌شود و در سال های اخیر خیلی از اشخاص از‌این طریق به اروپا مهاجرت کرده‌اند. بصورت کلی اولین قدم برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی مراجعه به یک موسسه حقوقی معتبر است.

موسسه مهاجرتی آیلیسترز از طریق کادر وکلای خود اقدام به انجام ‌امور مهاجرت و اخذ گذرنامه می‌نماید و کل راهکارهای مورد نیاز برای دریافت اقامت را به درخواست کنندگان ارائه می‌دهد.

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی یکی از بهترین و بی دردسر ترین روش های اخذ اقامت اروپا بوده و برای کسانی که وضعیت مالی خوبی دارند، یکی از بهترین راه های مهاجرتی محسوب می‌شود. وضعیت مالی فرد درخواست کننده باید به حدی مناسب باشد که بدون کار کردن در اروپا بتواند هزینه های زندگی خود را پرداخت کرده و همچنین اقامت خوبی داشته باشد. بصورت کلی می‌شود گفت افرادی که از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی اقامت اروپا را دریافت می‌کنند، فقط باید با مقصود زندگی در اروپا برای مهاجرت به کشورهای اروپایی اقدام کنند.


این روزها به دلیل وجود بحران کار در خیلی از کشورهای اروپایی، دولت ها مانع ورود نیروهای کار به کشورشان می‌شوند و استقبالی از ورود نیروهای کاری نمی کنند. به همین دلیل در مورد کشورهای اروپایی که علاقه ای به پذیرش مهاجرین به صورت نیروی کار ندارند، اقامت از طریق تمکن مالی یکی از‌ایده آل ترین راه ها قلمداد می‌شود. در روش اقامت از طریق توانایی مالی یا حمایت از خود سازمان های مهاجرتی آن کشور و همینطور دولت باید اطمینان پیدا کند که افراد متقاضی و اعضای خانواده آنها تمکن مالی کافی برای اقامت در اروپا را دارند و به هیچ عنوان قصد ندارند در آن کشور شاغل شوند. پس از‌این که دولت متوجه شود که قصد متقاضیان فقط زندگی در اروپا بوده و منابع مالی و هزینه های زندگی آنها از جایی دیگر تامین می‌شود، با اقامت آنها موافقت می‌کند و افراد پس از اثبات تمکن مالی خود به دولت، می‌توانند به راحتی به اروپا مهاجرت کنند. کسانی که به دولت نشان دهند که برای خود و اعضای خانواده شان ماهیانه درآمد ثابت و قابل توجهی دارند، می‌توانند در حوزه کشورهای شنگن از طریق خود حمایتی اقامت دریافت کنند. در نهایت کسانی که قادر باشند تائید کنند درآمد ماهیانه قابل قبولی دارند و در پرداخت هزینه های زندگی خود دچار مشکل نمی شوند، می‌توانند از‌این طریق اقامت اروپا را دریافت کنند.

مزایای اخد اقامت اروپا از طریق تمکن مالی


در‌این راه متقاضی نیازی به سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا را ندارد و الزامی نیست تا سرمایه اش را از کشورش خارج کند. این روش یکی از سریع ترین راه های اخذ اقامت بوده و متقاضی نباید هیچ مالیاتی به دولت پرداخت کند. متقاضیان در راه اقامت اروپا از طریق تمکن مالی نیازی به مدرک زبان خارجی ندارند و‌این‌امر یک امتیاز بزرگ برای افرادی که به زبان تسلط ندارند، محسوب می‌شود. کسانی که از طریق ویزای خود حمایتی به اروپا مهاجرت می‌کنند می‌توانند به راحتی در کشورهای منطقه شنگن رفت و آمد و حتی زندگی کنند. درخواست کنندگان از طریق‌این راه مهاجرتی از کلیه امتیازات اقامت و شهروندی در اروپا بهره مند شده و همچنین و می‌توانند از بیمه های درمانی معتبر بهره‌مند شوند. از دیگر مزایای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی آسانی و سهولت در تمدید اقامت است و درخواست کنندگان می‌توانند پس از مدتی اقامت موقت خود را تبدیل به اقامت همیشگی کنند.


درخواست کنندگان می‌توانند با داشتن مدارکی مثل سود سپرده بانکی، اجاره نامه ملک، سود سهام شرکت بورسی و همچنین حقوق بازنشستگی توانایی مالی خویش را به دولت ثابت کرده و برای مهاجرت به اروپا دست به کار شوند.

مدارک لازم برای اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی


متقاضیانی که می‌خواهند از طریق حمایت از خود به اروپا مهاجرت کنند، باید به کنسولگری کشور مورد نظر مدارکی تحویل دهند که نشان می‌دهد بضاعت مالی کافی برای زندگی در اروپا را دارند. از دیگر مدارک مورد نیاز گواهی موجودی حساب بانکی است که باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد. فرد متقاضی باید جزئیات پرینت سه ماه آخر حساب بانکی خویش و اعضای خانواده اش را ترجمه کرده و همراه با مهر بانک به سفارت تحویل دهد. گذرنامه متقاضی باید دست کم دو سال اعتبار داشته باشد تا بتواند کارهای مربوط به اقامت خود را انجام دهد.

دریافت اقامت اتریش از طریق تمکن مالی


مهاجرت به اتریش از طریق تمکن مالی یکی از روش های اخذ اقامت‌این کشور بوده و به سبب امتیاز هایی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. متقاضیانی که از روش توانایی مالی یا خود اشتغالی به کشور اتریش مهاجرت می‌کنند، به هیچ عنوان اجازه کار در‌این کشور را ندارند ولی می‌توانند در صورت دلخواه داخل این کشور سرمایه گذاری کرده یا اقدام به ثبت شرکت نمایند. اخ نماینداخذ اقامت کشور اتریش از طریق تمکن مالی یکی از راه های اخذ اقامت بوده که اغلب افرادی که شرایط اقتصادی مناسبی دارند یا‌این که بازنشسته هستند از‌این روش برای اخذ اقامت استفاده می‌کنند. دولت کشور اتریش هر ساله فقط تعداد محدودی از افراد را تأیید کرده و پرونده های تمکن مالی آنها را مورد تحلیل قرار می‌دهد. در اصل می‌شود گفت دولت اتریش سهمیه مشخصی برای برای اعطای اخذ اقامت اتریش از روش توانایی مالی یا خود حمایتی در نظر پذیرفته است در نتیجه کسانی که پرونده کاملی داشته باشند و سریعتر برای دریافت اقامت اقدام کرده باشند، سریع تر اقامت اتریش از طریق تمکن مالی را دریافت خواهند کرد. در‌این روش متقاضیان باید میزان دارایی خود در حساب بانکی که در کشور خود دارند را به دولت ثابت کنند و احتیاجی نیست که برای اخذ اقامت کشور اتریش، دارایی و سرمایه خود را به کشور اتریش وارد کنند.


درخواست‌کنندگانی که می‌خواهند از طریق تمکن مالی به کشور اتریش مهاجرت کنند باید اثبات کنند که حداقل مبلغ 22 هزار یورو در حساب بانکی خود دارند. مقدار مبلغی که اشخاص درخواست کننده باید در حساب بانکی خود داشته باشند هر سال توسط دولت اتریش اعلام می‌شود زیرا ممکن است ‌این مبلغ تغییر کند. افزون بر‌این شخص متقاضی باید به دولت نشان دهد که درآمدی بین 2500 الی 3000 یورو در ماه دارد. این درآمد می‌تواند درآمد حاصل از سهام شرکت، درآمد دارایی های فرد، اجاره‌ املاک یا حقوق بازنشستگی فرد باشد.


در روش مهاجرت به اتریش از طریق حمایت از خود فرد درخواست کننده اجازه کار داخل این کشور را ندارد‌اما اجازه سرمایه گذاری و خرید ملک را دارد و می‌تواند در صورت تمایل داخل این کشور سرمایه گذاری کند. درخواست کنندگان اجازه دارند تا از طریق خرید ملک یا سرمایه گذاری در کشور اتریش کسب درآمد داشته باشند. متقاضیانی که از طریق تمکن مالی به کشور اتریش مهاجرت می‌کنند، در ابتدا اقامت یک ساله می‌گیرند و بعد از یک سال می‌توانند کارت اقامت خود را تمدید کرده و اقامت سه ساله اخذ کنند. متقاضیان بعد از گذشت 5 سال قادرند اقامت دائم اتریش را دریافت کنند. اقامت اتریش از روش تمکن مالی امتیازات زیادی برای درخواست کنندگان دارد و کلیه متقاضیان می‌توانند از خدمات بیمه پزشکی استفاده کنند و به طور مجانی در‌این کشور تحصیل کنند. متقاضیان در ابتدای پروسه مهاجرتی خود اقامت یک ساله دریافت کرده و می‌توانند بدون ویزا به تمام کشورهای حوزه شنگن سفر کنند.

تمکن مالی برای ویزای تحصیلی اروپا


بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی مهاجرت می‌کنند. ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی است که به خاطر دانشگاه های خوب و کیفیت علمی بالایی که دارد، مهاجرین زیادی دارد و هر ساله تعداد زیادی از افراد برای دریافت ویزای تحصیلی‌این کشور اقدام می‌کنند. به طور کلی دانشجویانی که برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی از جمله‌ایتالیا مهاجرت می‌کنند، باید به دولت کشور ‌ایتالیا اثبات کنند که توانایی مالی برای پرداخت مخارج تحصیلی خود را دارند و قادرند افزون بر هزینه های تحصیل، مخارج زندگی و دیگر مایحتاج زندگی خود را پرداخت کنند. کسانی که از طریق تمکن مالی ویزای تحصیلی ‌ایتالیا را اخذ می‌کنند، باید گردش مالی خود را به صورت پرینت به کنسولگری ارائه دهند. بصورت کلی دانشجویان برای اخذ ویزای تحصیلی ‌ایتالیا از طریق تمکن مالی باید برای هر سال تحصیلی مبلغی در حدود 7500 یورو در ماه ارائه دهند و‌این مقدار باید همیشه در حساب بانکی آنان وجود داشته باشد. متقاضیان برای اخذ مدرک کارشناسی باید تقریبا 100 تا 120 میلیون پرداخت کنند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 70 تا 80 میلیون و برای تحصیل در مقطع دکترا باید میان 90 تا 100 میلیون تومان پرداخت کنند.


بهتر است مبلغ لازم برای تمکن مالی سه ماه قبل از حضور در کنسولگری در حساب گردش متقاضیان موجود باشد به‌این ترتیب دیدگاه پلیس سفارت نسبت به پرونده شما خوب می‌شود و‌امکان دریافت اقامت برای درخواست کنندگان بیشتر می‌شود.