Homeفارسیمهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت

-


یکی از مناسب ترین راه های مهاجرت به کشورهای اروپایی، مهاجرت از طریق ثبت شرکت است. درخواست کنندگان می‌توانند با هزینه ای نسبتاً مناسب و در کوتاه ترین زمان از طریق ثبت شرکت، اقامت هر کشور اروپایی را برای خود و خانواده شان بگیرند. افرادی که می‌خواهند از طریق ثبت شرکت به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت کنند، می‌بایست پیش از اقدام به مهاجرت تحقیقات مورد نیاز را برای ثبت شرکت در مورد کشور مد نظر انجام دهند.

افرادی که میخواهند از طریق ثبت شرکت به یک کشور اروپایی مهاجرت کنند، نیازی به ویزای کاری ندارند ولی باید برای ثبت شرکت در کشور مورد نظر، مجوز اقامت داشته باشند. اقامت افراد در ابتدا به طور موقت است ولی فرد می‌تواند بعد از چند سال اقامت دائم اخذ کند. افرادی که در دریافت و کارشان موفقیت بیشتری دارند شانس بیشتری برای دریافت اقامت دائمی خواهند داشت. داخل این مطلب کشورهایی را که فرصت مناسبی برای ثبت شرکت و اخذ اقامت دارند، مورد بررسی قرار می‌دهیم.

موسسه مهاجرتی آیلیسترز از طریق کادر وکلای خود اقدام به انجام ‌امور مهاجرت و اخذ گذرنامه می‌نماید و کل راهکارهای مورد نیاز برای دریافت اقامت را به درخواست کنندگان ارائه می‌دهد.

مهاجرت به اسلواکی از طریق ثبت شرکت

متقاضیان قادرند با ثبت شرکت در کشور اسلواکی، اقامت کل کشورهای اروپایی را اخذ کنند. اسلواکی از کشورهای حوزه شگن بوده و اخذ اقامت ‌این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی ساده تر و کم هزینه تر است. معمولاً دریافت اقامت کشورهای اروپایی چارچوب های خاصی دارد ‌اما در کشور اسلواکی ‌این محدودیت ها کمتر بوده و شانس دریافت اقامت ‌این کشور بیشتر است.

بصورت کلی می‌توان بیان کرد یکی از بهترین روش های اخذ اقامت کشور اسلواکی، اقامت از راه ثبت شرکت است و شخص متقاضی می‌تواند با آسان ترین شرایط به ثبت شرکت پرداخته و در نهایت اقامت ‌این کشور را اخذ نماید. از مهمترین امتیاز های ثبت شرکت در کشور اسلواکی ‌این است که فرد متقاضی می‌تواند بدون نیاز به داشتن گواهی درسی اقدام به ثبت شرکت کرده و سپس اقامت بگیرد. متقاضیان پس از مدتی کار در‌این کشور، می‌توانند اقامت دائم‌ این کشور را اخذ کنند. درخواست کنندگان با ثبت شرکت در کشور اسلواکی، در اصل اقامت کل حوزه شنگن را دریافت خواهند کرد و به‌این ترتیب قادر هستند در تمام کشورهای حوزه شنگن اقامت داشته باشند و لزومی ندارد حتماً در اسلواکی زندگی کنند.


ثبت شرکت در اسلواکی امتیازات بسیاری دارد و به همین خاطر هر ساله تعداد زیادی از افراد از طریق ثبت شرکت به‌این کشور مهاجرت می‌کنند. یکی از مهمترین مزیت های ثبت شرکت در اسلواکی ‌این است که فرد متقاضی قادر است بدون سرمایه گذاری اقامت‌این کشور را بگیرد. نیازی نیست افراد برای ثبت شرکت، افراد اهل کشور اسلواکی را استخدام کنند و‌این نکته مزیت مهمی محسوب می‌شود. برخی از کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت قوانین دشواری دارند و فرد درخواست کننده حتماً باید افراد بومی آن کشور را در شرکت خود استخدام کند تا مجوز ثبت شرکت را دریافت نماید. افراد متقاضی قادر هستند بدون ارائه دادن رزومه کاری و بیمه در کشور اسلواکی اقدام به ثبت شرکت کرده و اقامت دائمی‌این کشور را اخذ کنند.


برای ثبت شرکت در کشور اسلواکی درخواست کننده باید از سفارت نوبت بگیرد. مدارک هویتی بین 2 تا 3 ماه پیش از وقت سفارت باید به انگلیسی ترجمه شده و مورد قبول وزارت‌امور خارجه قرار بگیرد. اگر مدارک مورد نظر مورد تایید قرار بگیرد به کشور اسلواکی ارسال می‌شود و پروسه ثبت شرکت به نام شما انجام می‌شود. درخواست کنندگان باید در زمانی که از طرف سفارت برای آنها معین شده مدارک مورد نیاز را به سفارت تحویل دهند. بعد از‌این که مدارک مورد قبول قرار گرفت، شخص درخواست کننده به مدت 3 ماه مهلت دارد تا به کشور اسلواکی سفر کند.

مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت


کشور آلمان از کشورهایی است که بسیاری از افراد برای ثبت شرکت به آن مهاجرت می‌کنند زیرا‌این کشور هیچ محدودیتی برای کار و سرمایه گذاری در نظر نگرفته است و افراد از کشورهای مختلف می‌توانند در‌این کشور اقدام به ثبت شرکت کنند. درخواست کنندگان از طریق ثبت شرکت می‌توانند اقامت دائم‌ این کشور را به دست آورند. درخواست کنندگان برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت به 6 الی 8 ماه زمان احتیاج دارند و بعد از طی کردن‌ این فرآیند می‌توانند در کشور آلمان اقدام به ثبت شرکت کنند. افراد برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود به مبلغی نزدیک 25000 یورو احتیاج دارند اما هزینه شرکت با سهامی خاص بیشتر بوده و در حدود 50000 یورو هزینه دارد.

متقاضیان برای دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت باید شرایط کاری و تجربه کاری خود را به دولت ارائه دهند. ارائه دادن طرح مربوط به کسب و کار یا بیزینس پلن نیز واجب است و بدون ارائه‌این طرح‌امکان ثبت شرکت برای متقاضیان وجود ندارد. این طرح باید اهداف شرکت را تا چند سال آینده تحت پوشش قرار دهد. افزون بر بیزینس پلن افراد برای ثبت شرکت باید مدارکی از جمله اسناد شناسایی، مدارک شرکت اصلی در‌ایران، اسناد مربوط به شرکت زیر مجموعه در کشور آلمان و همچنین مجوزهای صنفی داشته باشند. بعد از ثبت شرکت افراد برای شروع کار قانونی باید علامت تجاری خود را ثبت کرده و سپس فعالیت بازرگانی خود را به اداره بازرگانی آن منطقه معرفی کنند. بهتر است کل افرادی که در کشور آلمان دارای شرکت هستند، در اتاق بازرگانی ثبت نام کنند.


دولت آلمان به بعضی از طرح های تجاری و پروژه ها کمک مالی کرده و آنان را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. افرادی که برای شروع دریافت و کار سرمایه ای ندارند، قادرند از کمک های مالی دولت بهره مند شوند به شرط آن که طرح آنها مورد قبول دولت قرار گرفته باشد. این کمک بیشتر شامل حال دانشجویانی می‌شود که در آلمان تحصیل کرده باشند و سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت ندارند. یکی از بزرگ ترین مزیت های ثبت شرکت در آلمان راه یافتن به بازارهای وسیع اقتصادی اروپا است که‌ایننکته برای صاحبان شرکت یک پیشرفت بزرگ به شمار میرود. از دیگر مزیت های ثبت شرکت در آلمان‌این است که مالکیت شرکت به طور کامل متعلق به صاحب شرکت است و فرد قادر است وام بدون کارمزد دریافت کند. بعد از ثبت شرکت در آلمان متقاضی میتواند بدون محدودیت در تمام نقاط اروپا تجارت کرده و در تمام کشورهای اروپایی حساب بانکی باز کند.

مهاجرت به مجارستان از طریق ثبت شرکت


کشور مجارستان دربردارنده دومین بازار غنی جهان است و به همین علت بسیاری از افرادی که به دنبال ثبت شرکت و راه‌اندازی بیزینس هستند، کشور مجارستان را انتخاب می‌کنند. ثبت شرکت در کشور مجارستان مزیت های بسیاری دارد . به همین دلیل ‌این کشور به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت شناخته شده است. ثبت شرکت داخل این کشور به سختی سایر کشورها نیست و پیچیدگی های کمتری دارد. افراد متقاضی می‌توانند در کمتر از 6 ماه مراحل ثبت شرکت را انجام داده و اقامت ‌این کشور را اخذ کنند. از مهمترین مزیت های ثبت شرکت در مجارستان، پایین بودن مالیات در‌این کشور است. به طور کلی می‌توان گفت کشور مجارستان دارای پایین ترین نرخ مالیات در بین کشورهای اروپایی است و به همین دلیل افراد بسیاری تمایل به ثبت شرکت داخل این کشور را دارند.


با ثبت شرکت در کشور مجارستان افراد متقاضی می‌توانند بعد از 3 سال اقامت دائم‌این کشور را بگیرند. بعد از ثبت شرکت، صاحب شرکت می‌تواند به عنوان کارفرما و مدیر شرکت مشغول به کار شود و هیچ محدودیتی در‌این زمینه نخواهد داشت.

مهاجرت به اسپانیا از طریق ثبت شرکت


اسپانیا از نظر تجاری، اقتصادی و صنعتی یکی از توسعه‌یافته ترین کشورهای اروپایی قلمداد می‌شود به همین دلیل برای شروع هر کسب و کار جدید، کشور خوبی است. بسیاری از افراد از طریق ثبت شرکت اقامت‌این کشور را دریافت می‌کنند. اقامت‌این کشور در ابتدا به صورت موقت است ولی بعد از 3 سال افراد می‌توانند اقامت دائمی‌این کشور را بگیرند.


در مجموع افرادی که قصد ثبت شرکت در کشور اسپانیا را دارند باید پیش از انجام هر کاری، کد اقتصادی NIE اخذ کنند. این قانون شامل همه افراد و حتی شهروندان اسپانیایی هم می‌شود و بدون داشتن‌این کد اقتصادی اشخاص نمی توانند داخل این کشور اقدام به ثبت شرکت کنند. ثبت شرکت در اسپانیا به چند طریق‌ممکن است. یکی از‌این روش ها، تاسیس یک شرکت جدید است و متقاضی از راه خرید یا ثبت یک شرکت جدید قادر است کار خود را آغاز کند. یکی سایر از راه های ثبت شرکت از طریق سرمایه گذاری مشترک است و متقاضی با خریدن اوراق یک شرکت اسپانیایی می‌تواند صاحب شرکت شود. متقاضیان برای ثبت شرکت در کشور اسپانیا نیازی به تحویل مدرک زبان و مدرک تحصیلی ندارند. بعد از ثبت شرکت صاحب شرکت می‌تواند برای تمام افراد خانواده اش درخواست اقامت دائم کند و بعد از مدت 3 سال، اقامت دائم‌این کشور را بگیرد. او می‌تواند بدون هیچ محدودیتی در بازارهای کشور های اروپایی فعالیت داشته باشد و از برندهای اروپایی در تجارت و کسب و کار فردی خود استفاده کند.