Homeفارسیاقامت اروپا با خرید ملک در قبرس جنوبی

اقامت اروپا با خرید ملک در قبرس جنوبی

-

آیا اقامت اروپا با خرید ملک در قبرس جنوبی امکان پذیر است ؟

از آنجایی که قبرس جنوبی عضو اتحادیه اروپا می باشد امکان اقامت اروپا با خرید ملک در قبرس جنوبی کار دشواری نیست. این نکته را فراموش نکنید که قبرس به دو قسمت تقسیم شده است، قبرس جنوبی که عضوی از اروپا می باشد و قبرس شمالی که در آسیا واقع شده و با خرید ملک در قبرس شمالی نمی توانید اقامت اروپا را دریافت کنید.

قوانین اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک در قبرس یا همان قبرس جنوبی

با خرید املاک در قبرس می توانید اقامت اروپا و همچنین پاسپورت اروپا را دریافت کنید. روشهای گوناگونی جهت تسریع در دریافت اقامت اروپا و پاسپورت اروپا از طریق خرید ملک در قبرس وجود دارد که بطور خلاصه در ادامه متن با این روشها آشنا خواهید شد.

نکته : در این مقاله منظور از قبرس همان قبرس جنوبی ، پاسپورت قبرس همان پاسپورت اروپا و اقامت قبرس همان اقامت اروپا می باشد.

 

۱- دریافت اقامت اروپا از طریق خرید ملک در قبرس

با خرید املاک در قبرس و یا ملک در قبرس به ارزش ۲۰۰ هزار یورو می توان اقامت اروپا را دریافت کرد. معمولا دریافت اقامت دائم اروپا به این روش در حدود ۳ ماه انجام پذیر می باشد. توجه داشته باشید که در هنگام خرید ملک در قبرس شما نیاز به داشتن یک وکیل در این کشور را خواهید داشت تا تمامی مراحل خرید خانه و اقامت اروپا بطور دقیق و قانونی در کمترین زمان انجام شود.

حضور وکیل قانونی به شما این امکان را می دهد که بدون حضور فیزیکی هم تمامی مراحل قانونی طی شود تا شما اقامت قبرس را دریافت کنید.

آیا امکان دریافت پاسپورت اروپا با خرید ملک دویست هزار یورویی وجود دارد ؟

نکته اینجاست که ۷ سال بعد از دریافت اقامت دائم قبرس، بصورت خودکار واجد شرایط دریافت پاسپورت اروپا خواهید شد. البته در این روش دولت بازه زمانی معینی را برای افراد مشخص می کند که در آن بازه زمانی باید حضور فیزیکی در قبرس داشته باشید. روش بسیار سریعتری هم جهت دریافت پاسپورت اروپا وجود دارد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

دریافت فوری پاسپورت قبرس یا همان پاسپورت اروپا با خرید ملک در قبرس

با خرید ملک در قبرس یا املاک قبرس به ارزش ۲ میلیون یورو در کمتر از ۶ ماه می توانید اقامت دائم اروپا و همچنین پاسپورت اروپا را دریافت کنید.

در این روش شخص می تواند با خرید یک ملک به ارزش ذکر شده ، املاک و یا مشارکت در پروژهای مسکونی و یا تجاری به این خواسته برسد. ناگفته نماند که باید جمع سرمایه گذاری به دو میلیون یورو برسد. باز هم روشهایی وجود دارد که حتی با مبلغ کمتر هم پاسپورت اروپا را بصورت فوری دریافت کنید، که همه این موارد بستگی به مشاور املاک، فروشنده ملک و وکیل کار کشته شما دارد.

آیا از طریق روشهای فوق فقط خریدار شامل اقامت اروپا و پاسپورت اروپا خواهد شد ؟

خیر.! خانواده شخص، یعنی همسر و فرزندان تا سن ۲۸ سال هم شامل تمامی امکانات خواهند شد. حتی امکان دریافت اقامت و پاسپورت برای پدرو مادر هم به سادگی امکان پذیر می باشد.

امکان دریافت وام بانکی بر روی املاک قبرس وجود دارد ؟

در حال حاضر بانکهای قبرس وام بانکی به افراد غیر اروپایی در روشهای فوق اعطا نمی کنند. ولی یک مشاور املاک زبده با مذاکره با فروشنده ملک در قبرس و یا انبوه ساز می تواند ملک را طبق قرارداد قانونی قسط بندی کند.

معمولا در این روش حدود ۳۰٪ تا ۴۰٪ ارزش ملک در قبرس را باید نقدا به فروشنده و مابقی را در اقساط ۳-۴ ساله با سود سالیانه پایین پرداخت نمائید.

چگونه ملک متناسب به اقامت و پاسپورت اروپا را پیدا کنیم؟

شما به راحتی با کلیک بر روی این لینک (مشاهده املاک آماده فروش در قبرس) میتوانید املاک قبرس را مشاهده و مستقیما با فروشنده تماس برقرار کنید.