Homeاقامت و مهاجرتاقامت در اروپااقامت اروپا و بررسی روش های اخذ آن

اقامت اروپا و بررسی روش های اخذ آن

-

انباشتگی کشورهای توسعه‌یافته و صنعتی در اروپا سبب شده است که افراد بی‌شماری در پی دریافت اقامت در اروپا باشند. به همین دلیل شرایط اقامت اروپا، شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی و ملزومات اخذ اقامت اروپا از راه های مختلف در‌این نوشتار مورد بازنگری قرار می‌گیرد. برای دریافت اقامت اروپا اشخاص با سوالات کثیری مقابل می‌شوند از جمله اینکه راه های گرفتن اقامت اروپا کدام است؟ قوانین و شرایط اخذ اقامت اروپا چگونه است؟ دریافت اقامت اروپا از راه سرمایه گذاری مناسب است؟ ما در‌این پست به بررسی همه روش های دریافت اقامت کشورهای اروپایی مِن جمله گرفتن اقامت اروپا از راه تحصیل، گرفتن اقامت اروپا از راه کار، دریافت اقامت اروپا از راه سرمایه گذاری، و… رسیده ایم. شما گرامیان همچنین قادر هستید با آیلیسترز ارتباط برقرار کنید و از نمایندگان حقوقی و کاردانان‌ این موسسه به طور تخصصی مشاوره رایگان اخذ نمایید.

اخذ اقامت اروپا

در ابتدای گفتگو اقامت اروپا لازم است که در مورد اروپا اطلاعاتی همگانی ارائه گردد. محدوده اروپا به عنوان دومین قاره کم مساحت دنیا پس از قاره اقیانوسیه محسوب شده است. این قاره با قاره آسیا در یک‌امتداد خشکی قرار گرفته‌اند ومشترکا فلات اوراسیا را به وجود آورده‌اند. ایضا مرز بین قاره آسیا و قاره اروپا رشته کوه های معروف اورال می‌باشد. قاره اروپا از نظر پهناوری حدود 10 میلیون کیلومترمربع می‌باشد و با بیش از حدود 730 میلیون نفر تشکیل دهنده تقریبا 11 درصد از جمعیت جهان می‌باشد. در صورت کلی با توجه به‌اینکه از نظر مساحت کوچکتراز سایر قاره های دنیا است ‌اما از لحاظ انبوهی جمعیت بعد از قاره آسیا دارای رتبه دوم در سطح دنیا می‌باشد. از لحاظ جغرافیایی به لحاظ داشتن آب و هوای ملایم شمالی دربردارنده با طراوت ترین نقاط دنیا است و مناطق و مناظر طبیعی بسیار دلپذیر و دلپذیر را در دل خود جای داده است.

قاره اروپا دارای حدود 52 کشور کوچک و پهناور و مستقل و وابسته می‌باشد که هر یک شرایط و موقعیت های بسیار عالی و استثنایی دارند. شایان ذکر است که 32 کشور از‌این تعداد دارای یک اتحاد بدون مرز می‌باشند که تحت عنوان پیمان شنگن حوزه‌ای را به نام عضو شنگن تشکیل داده‌اند که‌این نکته سبب ایجاد امتیاز بسیار بالایی برای اتحادیه اروپا شده است و افراد دیگر اروپایی در صورت ورود به یکی از کشورهای حوزه شنگن قادرند در سایر کشورهای شنگن بدون محدودیت عبور و مرور داشته باشند. همچنین کسانی که قصد دارند از راه کشورهای اروپایی به اخذ اقامت اروپا دست پیدا کنند قطعا انتخاب درستی انجام داده‌اند، چونکه دارای نظام های بسیار عالی قدرتمند و منظم از نظر اقتصادی، دیپلوماتیک، اجتماعی و… می‌باشد. قاره اروچا به رابطه پایگاه اروپایی سازمان ملل متحد در کشور سوئیس و دادگاه لاهه در کشور هلند می‌باشد و به لحاظ ‌اینکه بهترین شهر جهان فهمیدن وین، پایتخت کشور بسیار دلپذیر اتریش در‌این قاره جای دارد به آرام ترین و به دور از دغدغه ترین قاره جهان برای زندگی مشهور شده است. به همین دلیل سالیانه تعداد زیادی برای مهاجرت به اروپا و کشورهای اروپایی مبادرت می‌نمایند با نیت‌اینکه به اخذ اقامت و ملیت دست پیدا کنند.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا در زیر عنوان شده اند. 

اقامت اروپا از طریق کار

اقامت اروپا و کشورهای اروپایی در بسیاری از موارد از طریق کار است. اما‌ اینکه آیا امکان دارد به همه کشورهای اروپایی مهاجرت نمود یا خیر یک نکته بحث برانگیز است که در ادامه به آن می‌پردازیم. در اکثر کشورهای اروپایی اشخاص برای اخذ روادید کار به یک Job offer ( پیشنهاد شغلی) از طرف یک توسعه دهنده یا یک کمپانی داخل کشور هدف نیاز دارند که بتوانند بر اساس آن پیشنهاد شغلی یک روادید کار اخذ کنند. مقاضیان پس از دریافت‌این روادید کاری قادرند عازم کشور مقصد در اروپا شده و اقامت کاری را دریافت کنند و پس از پرداخت مالیات پس از چند سال اقامت همیشگی هم دریافت نمایند. درعموم کشورهای اروپایی پس از حدود 5 الی 6 سال امکان دارد اقامت دائم اخذ نمود. نکته مهم‌این است که در بعضی کشورهای دیگر به صورت خاص الزامی به‌این پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما یا کمپانی نیست، مانند کشور آلمان و اتریش که روادیدی را تحت عنوان ویزای جستجوی شغل ( Job seeker) عرضه می‌نماید که درخواست کنندگان با اخذ‌این ویزا قادرند در‌این دو تا کشور در یک مهلت 6 ماهه شغل پیدا کنند و بعد از آن از اقامت شغلی و بعد از آن اقامت دائم دریافت نمایند. کشورهای آلمان و اتریش در مقام بالاترین کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای دنیا محسوب می‌شوند، تا آنجایی که شهر وین پایتخت اتریش ده سال متوالی بهترین شهر دنیا نام برده شده است.

اقامت اروپا از طریق تحصیل و بورسیه تحصیلی

اقامت دائم اروپا و کشورهای اروپایی از مسیر تحصیل و بورسیه تحصیلی قابل دریافت نمی باشد. در علم مهاجرت و گرفتن اقامت معمولا به کارگیری تحصیل در یک کشور موجب اعطای اقامت نخواهد شد مگر‌اینکه مقاضیان و دانشجوها بتوانند پس از خاتمه یافتن تحصیلات خویش یک کار مرتبط با رشته تحصیلی یافته و یا با گرفتن یک پیشنهاد شغلی از سمت یک توسعه دهنده بتوانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری و اقامت کاری تبدیل نموده و بعد از آن بتوانند با پرداخت مالیات در مدت چند سال اقامت ان کشور را اخذ نمایند. با این حال یک موضوع مهمی که وجود دارد ‌این است که بعضی از کشورها با ارائه دوره‌های تحصیلی کوتاه مدت ( اینترشیپ) مهلت کاریابی نیز به دانشجویان می‌دهند که دانشجویان پس از پایان مرحله های یک ساله یا دو ساله بتوانند مرتبط با آموزش هایی که دیده‌اند شغل پیدا کنند و سرانجام نیز قادرند با حفظ وضعیت و موقعیت شغلی خود به گرفتن اقامت نیز دست یابند. کشور هایی که هم‌اکنون چنین شرایط بسیار عالی‌ای را‌ ایجاد کرده‌اند هلند و دانمارک و برخی کشورهای دیگر اروپایی است که طرفداران بسیاری هم دارند.

تحصیل در کشور های اروپایی ممکن است راه خوبی برای ورود به‌این کشور ها و در نهایت دریافت اقامت باشد. افزون بر‌اینکه کشورهای اروپایی توسعه یافته ای مثل اتریش، آلمان و فرانسه‌ این‌ امکان را به دانشجویان خارجی می‌دهند که در دانشگاه های آن ها به طور مجانی تحصیل کنند. در اغلب کشور های اروپایی پس از تمام شدن تحصیل به اشخاص بین 6 ماه تا 18 ماه فرصت داده می‌شود تا در کشور هدف بمانند و به جستجوی شغل بپردازند.

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

از راه های دیگر اخذ اقامت اروپا و کشورهای اروپایی سرمایه گذاری در کشورهای مختلف اروپایی می‌باشد. روش های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری مختلف می‌باشد که در ادامه به تحلیل آن ها می‌پردازیم:

  • اقامت متکی به خود (تمکن مالی) در کشورهای اروپایی

این نوع اقامت معمولا برای کسانی مناسب می‌باشد که در آستانه بازنشستگی هستند و سن نسبتا بالایی دارند ‌اما از توان مالی مناسبی برخوردار هستند و افرادی توانمند و متمکن هستند. اقامت خودحمایتی در کشورهای اروپایی در طبقه کم ریسک ترین راه های مهاجرت هستند، زیرا افراد بدون‌اینکه موظف به انجام سرمایه گذاری خاصی باشند می‌توانند اقامت اروپا را به دست آورند. در حال حاضر کشور زیبای اتریش، کشور متمدن فرانسه، کشور جذاب اسپانیا، کشور قشنگ پرتغال، کشور متمول سوئیس و کشور باستانی یونان‌این گونه اقامت را عرضه می‌نمایند. در‌این روش افراد قادرند فقط با قرار دادن مبلغ معینی در حساب خود و با ارائه دادن آن مبلغ به کشور مورد نظر خود و ارائه چند سند ملکی و بعد از تایید شدن پشتوانه مالی قوی به اخذ اقامت اروپا دست یابند. پرطرفدارترین اقامت های حمایت از خود به ترتیب و اولویت کشور اتریش، فرانسه، سوئیس، پرتغال، اسپانیا و بعد از آن یونان می‌باشد. درخواست کنندگان در‌این کشورها اقامتی به دست می‌آورند که سالیانه تمدید می‌شود و معمولا بعد از 5 سال قادر است تبدیل به اخذ اقامت همیشگی در اروپا شود.

  • اقامت از روش ثبت شرکت در کشورهای اروپایی

روش دیگری که در دسته سرمایه گذاری ها جای می‌گیرد و اشخاص می‌توانند از طریق آن به دریافت اقامت دست پیدا کنند، روش ثبت شرکت می‌باشد. در کشورهای مختلف اروپایی می‌توان ثبت شرکت کرداما‌اینکه ثبت شرکت در کدام کشور ساده تر بوده و اخذ اقامت کدام کشور به تبع ثبت شرکت در دسترس تر است، نکته بسیار با اهمیتی می‌باشد که به آن خواهیم پرداخت. عموما فرآیند ثبت شرکت باید با ارائه یک بیزنس پلن یا همان طرح توجیهی اقتصادی معقول انجام می‌پذیرد،‌اما نکته‌اینجاست که بعضی از کشورها با طرح های توجیهی، با دشوار گیری خیلی زیادی رفتار می‌کنند و ممکن است آن طرح را تائید نکنند و اداره کار و داد و ستد آن کشور، طرح ارائه شده اشخاص را رد نماید، مثل کشور آلمان که ثبت شرکت در آن بسیار سخت و طولانی مدت می‌باشد، یا برخی کشوهای دیگر که ممکن است افتتاح حساب برای اشخاص صورت نگیرد. اما کشور اتریش یک روش ثبت شرکت دارد که به یقین می‌توان بیان نمود که بهترین سطح اقامت را در اروپا دارد. در‌این نوع روش نیز افراد هیچ سرمایه را از دست نمی دهند و با مناسب ترین مبلغ یعنی 35 هزار یورو که‌ این مبلغ نیز در حساب شرکت خود فرد باقی می‌ماند و به عنوان دارایی و آورده شرکت حساب می‌شود، قادرند یک شرکت ثبت کنند و با طی پروسه ای به اخذ اقامت اتریش و اخذ اقامت اروپا دست پیدا کنند. در‌این نوع اقامت بیمه درمان تمام اعضای خانواده و تحصیلات فرزندان رایگان می‌شود و حتی قادرند ماهیانه حقوق اخذ کنند و بعد از حدود 5 سال به دریافت اقامت دائم دست پیدا کنند. این نوع اقامت به اقامت قرمز سفید قرمز ( رنگ پرچم اتریش) معروف می‌باشد.

  • ‌اقامت از طریق خرید ملک در اروپا

در بیشتر کشورها به تبع خرید یک ملک نمی توان به دریافت اقامت دست پیدا کرد،‌اما یک سری از کشورها نیز وجود دارند که با خرید ملک ویزای طلایی و اقامت اعطا می‌نمایند، مثل کشورهای پرتغال، اسپانیا و یونان و قبرس. در کشور پرتغال با مبلغ 280 یورو می‌توان در‌املاک و مستغلات آن سرمایه گذاری نمود و اقامت اروپا را نیز دریافت نمود . نکته خیلی خوب در‌این روش‌این است که افراد قادرند سود آن مبلغ را نیز دریافت کنند و بعد از سپری کردن 5 سال و دستیابی به دریافت اقامت همیشگی، مبلغ خود را هم برداشت نمایند. در کشور اسپانیا هم با تقریبا 500 هزار یورو می‌توان در بحث خرید ملک وارد شد و از‌این روش به اخذ اقامت اروپا دست پیدا نمایند. در کشور قبرس نیز با مبلغ 2.5 میلیون یورو می‌توان خرید ملک انجام داد و پس از آن به دریافت اقامت اروپا دست یافت.

  • اقامت از طریق روش های خریداری اوراق با 50 هزار یورو

در حال حاضر یک روش بسیار آسان تر و ارزان تری هم موجود است که در زمره اقامت از روش سرمایه گذاری می‌باشد. در‌این روش در یک گروهی از کشورهای اروپایی مانند کشور لتونی می‌توان با مبلغ 50 هزار یورو با خرید سهام یکی از شرکت های ثبت شده و یا خرید سهام در فرانچایزها ( رستوران های شعبه ای) مِن جمله مک دونالد، برگرکینگ، ساب وی، لیبرگر و… به اخذ اقامت اروپا دست پیدا نمود و پس از سپری کردن 5 سال نیز با دریافت اقامت همیشگی می‌توان دوباره سهام را عودت داد و مبلغ را 50 هزار یورو پس گرفت. موضوع بسیار مهم‌این است در‌این روش اشخاص بیشماری می‌توانند هر یک مبلغ 50 هزار یورو سرمایه بگذارند و شعبه بزرگ و معتبری از رستوران های زنجیره‌ای را تاسیس نمود و در کنار آن هم به اخذ اقامت اروپا دست پیدا کرد. بعد از اخذ اقامت افراد به راحتی قادرند در سایر کشورهای اروپایی و حوزه شنگن بدون هیچ گونه محدودیتی تردد داشته باشند و اقامت کنند.

اقامت اروپا از طریق ازدواج

در برخی شرایط ممکن است اشخاص قادر باشند از روش ازدواج در یک کشور اروپایی اقامت اروپا را بگیرند. اما هر کشوری وضعیت و پروسه دریافت اقامت آن ممکن است با کشوری دیگر مختلف باشد. با این حال تمامی کشورها به صورت کلی برای اعطای ویزای ازدواج و اقامت افراد از‌این راه یک ضوابط همگانی دارند، به‌این صورت که فرد متقاضی باید با یک فرد اروپایی که اقامت یا ملیت اروپا را دارد دارای علاقه مشترک باشند و‌این نکته را از طریق عکس های مشترک یا مکالمات روزانه یا چت های‌اینترنتی که با یکدیگر داشتند می‌توانند به تائید برسانند. همچنین شخص اروپایی باید دارای یک کار و درآمد باشد که بتواند فرد غیر اروپایی را پشتیبانی مالی نماید و او را حمایت کند. بعد از اثبات‌ این شرایط شخص غیراروپایی حائز اخذ ویزای ازدواج می‌شود و بعد از ورود به کشور مورد نظر در اروپا می‌توانند ازدواج خود را به ثبت برسانند، بعد از آن با توجه به متفاوت بودن کشورهای مختلف پس از گذشت حدود 2 الی 5 سال (هر کشوری متفاوت می‌باشد) در صورت اثبات زندگی دونفره و در صورت حفظ وضعیت موجود خود می‌توانند به دریافت اقامت همیشگی آن کشور و همچنین اخذ اقامت اروپا راه یابند.

در نمودار زیر مشخص شده است که در هر کدام از کشورهای اتحادیه اروپا، پس از چند سال زندگی با همسر اروپایی، می توانید برای اخذ تابعیت درخواست دهید.

اقامت اروپا و اخذ تابعیت از طریق تولد

اقامت اروپا از طریق تولد فرزند در اکثریت موارد و بالای 90 درصد غیر قابل دست یابی می‌باشد. چونکه افزون بر 90 درصد کشورهای اروپایی تحت تابعیت قانون خون هستند و در نتیجه تولد در آن کشور نمی توان به دریافت اقامت آن کشور راه پیدا کرد و فرزند متولد شده در‌این کشور به تبع اقامت پدر و مادر خویش اقامت دریافت می‌کند. در حال حاضر فقط یک گروهی کشورهای خاص از جمله کشور ایالات متحده، کشور کانادا، کشور برزیل، کشور پرتغال و… قانون خاک پیروی می‌کنند و کودکان متولد شده در‌این کشورها قادرند اقامت و ملیت اخذ کنند و در شرایط خاصی والدین نیز قادرند به اقامت آن کشور دست پیدا کنند. در سرانجام بر اساس‌اینکه اکثریت کشورهای اروپایی از قانون خون پیروی می‌کنند به راحتی نمی توان با تولد فرزند به اخذ اقامت اروپا رسید.

 

اقامت اروپا از طریق پناهندگی

اخذ اقامت اروپا را از طریق پناهندگی به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنیم. در سال های اخیر اشخاص بسیاری از راه پناهندگی وارد کشورهای گوناگون اروپایی شدند و به قصد پناهندگی در کمپ ها و اردوگاه های خیلی تاسف بار و به دور از شان و شخصیت و منزلت یک انسان قرار داده شدند به امید آنکه به گرفتن اقامت اروپا راه پیدا کنند،‌اما‌این کشورها با توجه به‌اینکه با‌این سیل عظیم داوطلبان پناهندگی مواجه شدند در دریافت اقامت بسیار سختگیرانه عمل کردند تا جایی که در حال حاضر اکثریت افراد را به کشورهای خویش بازگردانده‌اند و‌این اشخاص با نا‌امیدی و شرمساری و افسردگی به کشور خود بازگشته‌اند. اما در صورت قانون کلی که در خصوص کنوانسیون ژنو و حقوق پناهندگان وجود دارد، به‌این صورت است که پناهجویانی که در کشور خود با خطر سیاسی، اجتماعی، نژادی و مذهبی مواجه باشد قادر است در کشورهای عضو‌این مجمع درخواست پناهندگی داده و در نهایت هم به اخذ اقامت دست یابند که‌این مراحل کشور به کشور یک سری تفاوت های مختصر دارد. اما سرانجام کلی‌این است که خطرات و معایب پناهندگی بسیار بالا می‌باشد و‌این راه برای گرفتن اقامت به هیچ عنوان توصیه نمی شود. این مقاله توسط آیلیسترز جمع آوری شده است و هرگونه نسخه برداری از آن شرعا و قانونا مجاز نمی باشد.

هزینه های زندگی در اروپا

در پروسه گرفتن اقامت اروپا مبحث بسیار مهم در هنگام تصمیم گیری اشخاص برای ‌این‌ امر، بحث مخارج زندگی است. در‌این قسمت از مقاله به بررسی ‌این هزینه‌ها خواهیم پرداخت اگر بخواهیم گران ترین و ارزان ترین کشورهای اروپایی را معرفی نماییم می‌توان کشور سوئیس، کشور سوئد، کشور‌ایسلند، کشور نروژ و کشور دانمارک را جزء گران ترین کشورهای اروپایی و کشورهای رومانی و بلغارستان را جزء ارزان ترین کشورهای اروپایی نام برد. همچنین کشور آلمان نیز از از حد متوسط کشورهای اروپایی مقداری بالاتر می‌باشد. با این حال مخارج اقامت در کشوری مثل اتریش یا کشور هلند متوسط و بسیار معقولانه تر از دیگر کشورهای اروپایی است. در کشورهای گران اروپایی که اسم آن ها در بالا ذکر گردید متوسط هزینه های اجاره مسکن و هزینه های خورد و خوراک برای یک زندگی میانه و عادی برای هر نفر حدود در هر ماه 1500 تا 2000 یورو خواهد بود،‌اما در کشوری مانند اتریش و یا کشورهایی که هزینه زندگی در آن ها متعادل می‌باشد با مبالغ مذکور می‌توان یک زندگی‌آرمانی و عالی داشت. البته بیان‌ این موضوع بسیارلازم است که هزینه های زندگی بستگی به نوع زندگی کردن اشخاص دارد و ممکن است شخص به شخص هزینه ها گوناگون باشد

در تصویر زیر می توانید شاخص هزینه های زندگی برای کشورهای اروپایی را مشاهده کنید. 

اخذ تابعیت کشورهای اروپایی

اخذ ملیت کشور های اروپایی پس از اخذ اقامت اروپا از روش کشورهای مختلف می‌توان برای دریافت تابعیت و گذرنامه درخواست کرد. با این حال مشخص کردن مدت زمانی که اشخاص باید در یک کشور برای تبدیل نمودن اقامت خویش به تابعیت و شهروندی در کشورهای مختلف متفاوت می‌باشد. به صورت میانگین در بیشتر کشورها با حداقل 5 سال زندگی می‌توان به اخذ اقامت و بعد از سال پنجم به دریافت ملیت و شهروندی دست پیدا نمود. گرچه ممکن است بعضی از آن کشورها نیاز به اقامت طولانی مدت تری داشته باشند. برای مثال، شما باید در آلمان برای اخذ تابعیت باید 8 سال در‌این کشور زندگی کرده باشید، و بالعکس در کشور فرانسه برای اخذ ملیت، شما فقط نیاز به اقامت 5 ساله دارید. در نهایت در اکثریت کشورهای اروپایی بین سال پنجم تا سال هشتم اقامت می‌توان بعد از طول نمودن پروسه خاصی مِن جمله انجام سنجش سیتیزنشیپ و یک آزمون زبان، به اخذ تابعیت همان کشور و ملیت اروپا دست پیدا نمود.

در جدول زیر مدت زمان اقامت در کشورهای مختلف اروپایی جهت اخذ تابعیت نمایش داده شده است. 


جواب به پرسش های پرتکرار در زمینه اقامت اروپا

بهترین روش برای اخذ اقامت اروپا کدام است؟

 چندین پارامتر برای گزینش بهترین راه گرفتن اقامت اروپا تاثیر گذار است، که شرایط شخصی شما مهم ترین آن ها است. اما به طور معمول می‌توان گفت بهترین و آسان خاص روش ها برای دریافت اقامت اروپا شامل ویزای کار، تحصیل در دانشگاه های اروپایی، سرمایه گذاری و توانایی مالی است

برای گرفتن اقامت اروپا کم هزینه ترین روش کدام است؟

دریافت پیشنهاد کار و اخذ ویزای کار در کشور های اروپایی می تواند کم هزینه ترین روش مهاجرت به این کشور ها باشد. در درجه دوم نیز می توان تحصیل رایگان در کشورهایی مانند اتریش و فرانسه را نام برد.

آیا می‌توان بدون وکیل برای اقامت اروپا مبادرت کرد؟

برای اخذ اقامت کشورهای اروپایی باید نسبت به ملزومات مهاجرتی ‌این کشورها شناخت داشته باشید. اگر در‌این زمینه متخصص نیستید به سختی میتوانید مسیر درست را بیابید.

مخارج اقامت در کشورهای اروپا به طور متوسط چه میزان است؟

در گران ترین کشورهای اروپایی هزینه زندگی به صورت در هر ماه بین 1،500 الی 2،000 یورو خواهد بود.

اقامت اروپا و کلام پایانی

اقامت اروپا و شرایط آن را در‌این مطلب مورد تحلیل علمی قرار دادیم. این روزها افراد بیشماری به دنبال آن هستند که از یک راه آسان به کشورهای گوناگون اروپایی مهاجرت نموده و به دریافت اقامت آن کشور و دریافت اقامت اروپا دست پیدا کنند. برای‌این نکته راه ها و کشورهای گوناگونی وجود دارد که از بهترین‌این کشورها می‌توان به کشور اتریش، سوئیس، هلند، دانمارک، آلمان، فرانسه، اسپانیا، پرتغال، یونان و…. اشاره کرد که راه های خیلی دلپذیر و خوبی را برای دریافت اقامت‌ایجاد نموده‌اند. شما گرامیان دائما می‌توانید با آیلیسترز به طور مستقیم ارتباط حاصل نموده و در خصوص روش های اخذ اقامت اروپا با کارشناسان و وکیلان موسسه به صورت تخصصی به روزترین اطلاعات را به دست آورید. همینطور با قراردادن سوال خود در قسمت نظر ها، کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جوابگوی شما خواهند بود.

Previous articleاقامت اروپا
Next articleاقامت اروپا