Homeفارسیکار در قبرس 2021

کار در قبرس 2021

-

کار در قبرس و بررسی آن

اقامت قبرس از طریق کار و شرایط مهاجرت به قبرس از طریق کار، کار در قبرس ، از موضوعات اصلی هستند که در این مقاله به صورت علمی بررسی و تحلیل خواهیم کرد. شرایط کار در قبرس چگونه است؟ چگونه می توان از طریق کار به کشور قبرس مهاجرت کرد و اقامت این کشور را اخذ کرد؟ بهترین روش کاریابی در قبرس چیست؟ مدارک مورد نیاز ویزای کار در کشور قبرس چیست؟ در این مقاله تلاش شده به این پرسش ها و دیگر پرسش های متداول در خصوص کار در قبرس و اخذ ویزای کاری قبرس پاسخ داده و مهم ترین و اصلی ترین نکات مربوط به آن را خدمت شما گرامیان ارائه می دهیم. کشور قبرس پرطرفدارترین جزیره مدیترانه می باشد و با جمعیتی قریب به 1 میلیون نفر کشور کوچک و کم جمعیتی است که زبان رسمی آن یونانی و ترکی می باشد. کشور قبرس به دو بخش تفکیک شده است که بخش جنوبی آن یونانی نشین و بخش شمالی که ترک نشین می باشد. مهاجرت از طریق کار همیشه جزو پر متقاضی ترین روش های مهاجرت بوده است و همیشه افراد بسیاری خواهان مهاجرت از طریق کار به کشورهای مد نظر خودشان بوده اند. کشور قبرس نیز برای افراد زیادی به خصوص افراد ترک زبان از کشور های هدف جهت مهاجرت کاری می باشد. در این مقاله کوشیدیم شرایط کار و مهاجرت کاری بطور کامل و با جزئیات شرح دهیم تا شخص متقاضی کار در این کشور از تمامی قوانین ملزومات و روش های مهاجرت کاری آگاهی یابد و ابهامی برای شخص باقی نماند. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر و بررسی پرونده شخصیتان در خصوص کار در قبرس می توانید با دفتر آیلیسترز تماس حاصل فرمائید و از مشاوره رایگان موسسه بهره‌مند شوید.

در ادامه مقاله به ارائه مطالبی در مورد سر فصل های زیر می پردازیم :

  • کار در قبرس و شرایط عمومی
  • کار در قبرس و نرخ بیکاری در قبرس
  • کار در قبرس و ویزای کاری قبرس
  • کار در قبرس از طریق پیشنهاد شغلی (job offer )
  • کار در قبرس برای کارگرهای ماهر
  • کار در قبرس برای نیروهای کلیدی (هنرمندان، ورزشکاران و …)
  • کار در قبرس و لیست مشاغل مورد نیاز در سال 2021
  • کار در قبرس و مدارک مورد نیاز برای ویزای کار قبرس
  • کار در قبرس و نحوه کاریابی در قبرس
  • کار در قبرس و موسسات کاریابی در قبرس
  • کار در قبرس و اخذ اقامت و تابعیت در قبرس
  • کار در قبرس و بررسی ویزای همراه قبرس
  • کار در قبرس و حقوق دریافتی در قبرس

کار در قبرس و شرایط عمومی

کار در قبرس و اخذ اقامت کاری در کشور قبرس بر خلاف بعضی دیگر از کشورها اندکی رقابتی‌تر می‌باشد. با اینکه شانس افراد بیگانه برای یافتن کار در مقایسه با افراد داخلی پایین‌تر است، ولی روش‌هایی وجود دارد که شخص شانس خود را برای پیدا کردن کار در کشور قبرس افزایش دهد. با اینکه زبان اصلی برای کسب و کار زبان انگلیسی می‌باشد ولی بسیاری از کارفرمایان حداقل دانش زبان ترکی یا یونانی را نیز نیاز دارند. همین‌طور اشخاصی که در رشته‌هایی همچون IT، برق و اقتصاد تحصیلات و مهارت دارند شانس بالایی برای کاریابی در این کشور خواهند داشت. بزرگ‌ترین صنعت کشور قبرس گردشگری می‌باشد و اشخاص در این زمینه نیز موقعیت نسبتاً خوبی جهت کاریابی و اشتغال دارند.

دیگر صنایع قوی کشور قبرس عبارتند از:

  • انرژی
  • املاک و مستغلات
  • بخش خدمات
  • حمل و نقل

کار در قبرس و نرخ بیکاری در قبرس

کاریابی و جستجوی کار در قبرس یا هر کشور دیگری ارتباط مستقیم با نرخ بیکاری دارد برای کار در یک کشور خارجی یکی از فاکتورهای اساسی که قبل از هر اقدامی باید بررسی شود نرخ بیکاری در آن کشور می‌باشد. طبیعتاً در کشوری که نرخ بیکاری کم است، شخص شانس بالاتری برای پیدا کردن شغل دارد. نرخ بیکاری در کشور قبرس در سال 2020 طبق آخرین آمار رسمی به 7.3 درصد کاهش یافت. نرخ بیکاری به‌طور میانگین از سال 2000 در کشور قبرس 7.8 درصد بوده است و در سال 2013 بیشترین نرخ بیکاری 16% را داشت و در سال 2002 هم پایین‌ترین نرخ بیکاری را طی 18 سال اخیر تجربه کرد که میزان 3 درصد بود. نرخ بیکاری در کشور قبرس از ابتدای سال 2020 به سبب شیوع ویروس کرونا سیر افزایشی داشته ولی در اواخر سال 2020 و ابتدای سال 2021 دولت قبرس تا حدودی درمهار بیکاری این کشور موفق عمل کرده و نرخ بیکاری بطور چشمگیری کاهش یافته است ولی با این تفاسیر باز هم نرخ بیکاری در کشور قبرس برای مهاجرت کاری به این کشور نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته و مرفه اروپایی مانند آلمان و اتریش بالاتر است.

کار در قبرس و ویزای کاری قبرس

کسانی که از کشورها قاره اروپا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا جویای کار در این کشور می‌باشند، ملزم به اخذ ویزای کار نیستند ولی افرادی که قصد اقامت و کار بیش از 3 در قبرس را دارند،‌ باید با ارائه مدارک کار و تمکن مالی تائیدیه ثبت نام اخذ کنند. افراد خارج از اتحادیه اروپا برای ورود به کشور قبرس و کار باید نخست به دریافت ویزا اقدام کنند. جهت کار و ورود به قبرس چند تیپ ویزا وجود دارد که شخص می‌تواند با توجه به شرایط و موقعیت خود برای هر کدام از این تیپ ویزاها اقدام کند. اخذ هر یک از این تیپ ویزاهای کار شرایط و مدارک مخصوص به خود را نیاز دارند.

  • ویزای کار استارت آپ
  • ویزای کار کارگران خانگی
  • ویزای کار برای استخدام عمومی
  • ویزای کار کارکنان شرکت های بین المللی
  • ویزای کارآموزان
  • ویزای کار داوطلبانه

کار در قبرس از طریق پیشنهاد شغلی (job offer )

کار در کشور قبرس برای افرادی خارج از اتحادیه اروپا نیاز به دریافت دعوت‌نامه کاری دارد. البته به جز چند مورد استثنا از قبیل ویزای استارت آپ، ویزای مشاغل خانگی و ویزا کار داوطلبانه که عموماً شخص احتیاجی به دریافت پیشنهاد شغلی و کارفرما ندارد ولی معمولاً شخص برای کار در کشور قبرس ملزم به دریافت پیشنهاد شغلی است. چنانچه فرد کارفرما خود را پیدا کند کارفرما باید به دپارتمان مهاجرت احتیاج خود به این نیروی کار را ارائه بدهد. پیش از ارائه درخواست کارفرما و نیروی کار باید قرارداد کاری داشته باشند. قبل از این کار کارفرما باید به اداره کار کشور قبرس بر. ئ و ثابت کند در این بخش و مهارتی که شخص خارجی به دنبال استخدام است، هیچ نیروی کار واجدالشرایط تبعه قبرسی وجود ندارد: تائیدیه قرارداد کاری را اخذ کند. مجوز اقامت از طریق کار عموماً در کشور قبرس حداکثر 4 سال می‌باشد که همین موضوع سبب می‌شود اشخاص قادر نباشند برای سال پنجم درخواست تمدید بدهند و نتوانند اقامت دائم کشور قبرس را دریافت کنند و سرانجام مجبور به بازگشت به کشور خود می‌شوند. البته در برخی موارد، این قانون مستثنائاتی نیز دارد که به آنها هم در این مطلب خواهیم پرداخت.

کار در قبرس برای کارگرهای ماهر

کار در قبرس برای افراد دارای مهارت خاص هستند و به عنوان کارگر ماهر قلمداد می شوند شرایط متفاوتی دارد. در اغلب کشورها در قوانین، شرایط و امتیازات خاصی برای کارگرهای ماهر و افرادی که در زمینه و رشته های خاصی تخصص دارند، لحاظ شده است. در قبرس شخصی که در رشته های خاصی همچون IT، اقتصاد و برق الکترونیک هم در خصوص کاریابی شانس بسیار بیشتری دارند و همینطور این قانون که فرد تا 4 سال بیشتر قادر نیست ویزا کاری داشته باشد، چنانچه استخدام یک شرکت پر درآمد و با گردش مالی بالا باشد، شامل حال این اشخاص نمی شود. در نتیجه افرادی که در شرکت هایی که گردش مالی بیش از چند صد هزار یورو سالیانه دارند به عنوان یک شخص متخصص استخدام می شوند، این امکان را دارند تا پس از اتمام 4 سال برای سال پنجم نیز تقاضای تمدید اقامت بدهند و پس از5 سال کار کردن در کشور قبرس تقاضای اقامت دائم این کشور را بدهند.

کار در قبرس برای نیروهای کلیدی (هنرمندان، ورزشکاران و …)

ویزای ویژه‌ای جهت کار افرادی از جمله هنرمندان و ورزشکاران در این کشور در نظر گرفته نشده است. بر خلاف بسیاری از کشورها از جمله کانادا و فرانسه که ویزا برای افرادی با سابقه‌ی ورزشی و موفق در رشته های هنری، شرایط مهاجرتی خاصی را تعریف کرده‌اند؛ کشور قبرس برای هنرمندان شکل ویزا یا پروسه‌ی مهاجرتی ویژه‌ای تعیین نکرده است اما برای افراد کلیدی و هنرمند و مربیان تیم‌های معروف و خبرنگاران قوانینی تعیین کرده است که قادر باشند بعد از پایان 4 سال دوباره اقامت خود را تمدید کنند و آنها هم قادر باشند اقامت دائم کشور قبرس را کسب کنند.

کار در قبرس و لیست مشاغل مورد نیاز در سال 2020

کار در قبرس و کاریابی در قبرس رابطه‌ی مستقیم با لیست مشاغلی که کمبود نیرو مواجه‌اند دارد. مسلماً اگر فرد دارای مهارت بخصوصی دریکی از رشته‌هایی باشد که وضعیت کار درآن زمینه در قبرس مطلوب است و نیاز به نیروی کار در آن بخش وجود داشته باشد، فرد شانس فوق‌العاده بالایی در پیدا کردن کار و یافتن کارفرما خواهد داشت.

پرستار:
مثل اغلب کشورها به سبب داشتن شیفت های کاری زیاد کشور قبرس نیزبه دنبال نیروی کار در رشته پرستاری میباشد.

حسابدار:
حسابدار هم در کشور قبرس به خصوص در مناطق لیماسول و لارناکا بسیار مورد استقبال است.

حسابرس:
با نظر به این نکته که حسابرس درآمد پائین‌تری در مقایسه با حسابدار در این کشور دارد این شغل نیز کمبود نیروی متخصص دارد.

مهندس:
مهندسی نیز از مشاغلی میباشد که در اقصی نقاط جهان بازار کارخوبی دارند. مهندس صنایع ، مهندس مکانیک ، مهندس آی تی و غیره از مشاغل بسیار مناسب در این زمینه است.

دندان پزشک:
دندان پزشک نیز ازآن دسته مشاغلی است که کشور قبرس در آن با کمبود نیرو مواجه میباشد ولی برای اشتغال به این شغل دندان پزشکان موظف به گذراندن دوره های معادل سازی و شرکت در آزمون های این کشور را دارند.

و توسعه دهنده نرم افزار- متخصص فروش- داروساز- کارگزاران ماشین آلات و …

کار در قبرس و مدارک مورد نیاز برای ویزای کار قبرس

همانطور که می‌دانید کار در قبرس برای افراد خارج از اتحادیه اروپا احتیاج به کسب ویزا و اجازه کار دارد. بعد از کسب تائیدیه قرارداد کاری فرد قادراست جهت کسب اجازه کار و زندگی در کشور قبرس اقدام کند. بدیهی است که بسته به نوع ویزا کاری فرد لازم است ارزیابی شود آیا نیاز به اجازه کار دارد یا خیر؟ در اغلب اوقات ویزای کار فرد الزام به کسب اجازه کار دارد. اگرچه در بعضی ویزاهای کاری فرد بدون نیاز به کارفرما نیز قادر است تقاضای ویزا کار بدهد البته مدارک لازم و فرم‌هایی که باید پر شوند دارای تفاوت می‌باشند. (برای نمونه ویزا کار داوطلبانه) جهت کسب ویزای کار و اقامت مدارک زیر باید ارائه شوند:

 

  • فرم پر شده M.58 و M.64
  • کپی پاسپورت متقاضی کار
  • مدرک عدم سوء پیشینه
  • مدرک سلامت پزشکی شخص
  • مبلغی در حدود 400 الی 800 یورو تمکن مالی
  • قرارداد کاری که توسط اداره کار کشور قبرس تائید شده و مهر شده می باشد.
  • پرداخت مبلغ 34 یورو هزینه بررسی مدارک

کار در قبرس و نحوه کاریابی در قبرس

نخستین قدم برای کار درقبرس، یافتن کار و اطلاع از چگونگی کاریابی در این کشور است. فردی که به زبان ترکی یا یونانی و یا انگلیسی مسلط نباشد، مسلماً شانسی برای کاریابی در این کشور ندارد. عواملی که یک فرد برای کاریابی در کشور قبرس باید به آنها دقت کافی داشته باشد عبارتند از :

  • داشتن تخصص کافی
  • تسلط به یکی از زبان های یونانی ، ترکی یا انگلیسی
  • اطلاعات کافی در خصوص شرایط کار در شهر های مختلف و مشاغل مورد نیاز
  • اطلاعات کافی در خصوص مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا و مجوز کار
  • آشنایی با موسسات کاریابی مختلف

بعضی اشخاص با شرکت‌ها به‌صورت ارتباط مستقیم کارفرما خود را پیدا می‌کنند و از این راه در کشور قبرس شروع به‌کار می‌کنند و بعضی هم با کسب ویزا گردشگری به این کشور رفته و کارفرما پیدا می‌کنند؛ اگرچه در وضعیت فعلی با در نظر داشتن اینکه حتی شهروندان کشورهای اروپایی مصاحبه های کاری خود را از راه اسکایپ انجام می‌دهند، احتیاجی به اخذ ویزای توریستی نمی‌باشد. بعضی از افراد هم با طی کردن دوره‌های متفاوت در کشور قبرس و کسب مدرک تحصیلی از این کشور برای پیدا کردن کار اقدام میکنند. این شیوه راه خیلی مطلوبی برای کار در این کشور می‌باشد چون‌که دانشگاه‌های کشور قبرس دانشگاه‌های باکیفیت و با مخارج کم می‌باشند و دوره‌های خیلی مفیدی در بخش‌های مورد نیاز بازار کار کشور قبرس ارائه می‌دهند که فرد قادر است با سپری کردن دوره‌های تحصیلی شانس خود را برای کسب کار در این کشور افزایش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر قادرید به مطلبی با عنوان تحصیل در قبرس در همین سایت رجوع فرمائید.

کار در قبرس و موسسات کاریابی در قبرس

کار در قبرس از روش مؤسسات کاریابی و مراکز کاریابی در کشور قبرس نیز ممکن است. بسیاری از افراد سابقه کاری و CV خود را به مؤسسات کاریابی ارائه می‌دهند و بخش کاریابی را به عهده این مؤسسات می‌گذارند. برخی از این مؤسسات به‌طور رایگان فرصت‌های شغلی را ارائه می‌دهند و برخی از مؤسسات نیز با اخذ مقداری هزینه به صورت تخصصی برای فرد پروسه کاریابی را انجام می‌دهند. بعضی از وب سایت‌های کاریابی قبرس و مؤسسات کاریابی قبرس در زیر لیست شده‌اند:

آدرس اینترنتی برخی از وبسایت های کاریابی در کشور قبرس
https://www.cyprusjobs.com/
https://www.ergodotisi.com/en/
https://www.glassdoor.com/Job/cyprus-jobs-SRCH_IL.0,6_IN62.htm
https://kariera.com.cy/
https://www.learn4good.com/jobs/language/english/list/hotel_industry/cyprus/

کار در قبرس و اخذ اقامت و تابعیت در قبرس

کار در قبرس و کسب اقامت دائم در کشور قبرس از طریق کار بعد از 5 سال میسر می‌گردد. بر اساس قوانین اقامت قبرس و تابعیت این کشور فردی که 5 سال در کشور قبرس زندگی یا اقامت کند، قادراست تقاضای اقامت دائم بدهد. جهت اخذ اقامت دائم فرد ملزم است به مدت 5 سال پی در پی در این کشور اقامت یا زندگی کند و با در نظر گرفتن این موضوع که فرد در شرایط عادی با دریافت ویزا کار بیشتر از 4 سال قادر نیست اقامت کشور قبرس را دریافت کند. کار دشواری است. به‌صورت کلی کشور قبرس کشور مهاجرپذیری نیست و قوانین اعطای تابعیت و اقامت دائم خود را تا حدودی دشوار تعریف کرده است. افرادی که به دنبال مهاجرت و زندگی همیشگی در کشوری غیر از محل اقامت خود دارند ممکن است کشور قبرس ایده‌آل‌ترین گزینه برای این افراد نباشد، به همین علت نیاز است افرادی که قصد کسب پاسپورت و اقامت دائم از طریق کاریابی دارند، قادرند کشورهایی که در مدت کوتاه تری اقامت دائم و پاسپورت صادر می‌کنند را هم مورد بررسی قرار دهند. در کشور قبرس بعد از 7 سال اقامت می‌توان تقاضای پاسپورت داد.

کار در قبرس و بررسی ویزای همراه قبرس

کار در قبرس و شرایط ویزای همراه داشتن خانواده،‌ بر اساس قوانین الحاق خانواده در این کشورتعریف ‌شده است. مسلماً برای فردی که متأهل می‌باشد و جویای کار در کشور است یا از ابتدای اقامت و یا بعد از گذشت مدتی قصد همراه داشتن همسر خود را نیز دارد و این امکان در کشور قبرس وجود دارد. این مطلب توسط آیلیستر جهت افزایش آگاهی شما نگارش شده است. بر اساس قوانین قبرس به سبب حفظ وحدت خانواده شخصی که در کشور قبرس اقامت قانونی دارد، قادراست خانواده خویش را همراه خود داشته باشد. شرایط الحاق خانواده:

  • شخص حداقل 2 سال به طور قانونی در قبرس زندگی کرده باشد.
  • اقامت به مدت حداقل 1 سال داشته باشد.
  • چشم انداز معقولی برای اخذ اقامت دائم کشور قبرس داشته باشد.

گفتنی است بر اساس تبصره‌ای که مدیر دپارتمان مهاجرت قبرس تصویب کرده است، چنانچه فرد به استخدام یک شرکت که بر اساس مقررات قبرس به ثبت رسیده است و اجازه به‌کارگیری شهروندان خارجی را دارد درآمده باشد، احتیاجی به انجام دادن بند اول قانون نیست و فرد موظف نمی‌باشد 2 سال اقامت داشته باشد و بعد از آن خانواده خود را الحاق کند.

همراه متقاضی کار در قبرس، به همسر او که حداقل 21 سال داشته باشد و دست‌کم یک سال از تاریخ ازدواج سپری‌ شده باشد گفته می‌شود. همچنین فرزندان زیر 18 سال و مجرد فرد درخواست‌کننده هم به‌عنوان همراه قادرند به فرد اصلی بپیوندند.

مدت زمانی اقامت همسر و فرزندان فرد نخست یک ساله می‌باشد و این اقامت امکان تمدید دارد ولی نباید از مدت اقامت فرد اصلی بیشتر شود.

کار در قبرس و حقوق دریافتی در قبرس

کار در قبرس و دستمزد شخص یکی از ارکان مهمی است که جهت مهاجرت کاری به این کشور باید مورد بررسی دقیق قرار داد. البته حقوق دریافتی شخص معمولا بسته به توافق بین کارفرما و شخص و البته در ارتباط مستقیم با سطح تخصص قرار دارد ولی طبق تحقیقات و آمارهای رسمی، متوسط حقوق دریافتی در کشور قبرس 25,920 یورو در سال می باشد. همچنین میانگین تحصیلات اشخاص جهت کار در این کشور تحصیلات فوق لیسانس و میزان سابقه کار

نسبت به حقوق دریافتی 4 الی 8 سال می باشد. در جدول زیر برخی مشاغل و درآمد آنها به طور متوسط مشخص شده است:

میزان درآمد سالیانه – برحسب یوروشغل
41.000مدیریت منابع انسانی
110.000مدیر اقتصاد
54.500مدیر پروژه آی تی
45.700مدیر مارکتینگ
24.500توسعه دهنده وب سایت
45.000مدیر بازاریابی
45.000مدیر هتل
39.000وکیل
30.000مدیر آی تی
12.000مدیر انبار مواد غذایی

پرسش و پاسخ متداول در خصوص اخذ ویزای کاری کشور قبرس

شرایط کار در قبرس برای ایرانیان چگونه است؟

شرایط کار در قبرس برای ایرانیان بستگی به دریافت پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما یا شرکت ها و کمپانی ها در این کشور می باشد تا مقدمات مهاجرت کاری ایرانیان به قبرس فراهم گردد.

چگونه ویزای کار قبرس بگیریم؟

متقاضیان دریافت ویزای کار قبرس می توانند با پیدا کردن کارفرما در این کشور و دریافت پیشنهاد شغلی، ویزای کار قبرس را دریافت نمایند.

آیا پیدا کردن کار در قبرس آسان است؟

به دلیل اینکه نرخ بیکاری در این کشور در حدود بیش از ۷ درصد می باشد شرایط پیدا کردن کار شاید به راحتی انجام نشود. همچنین به دلیل نیازمند بودن به پیشنهاد شغلی یک پروسه سخت باید طی شود.

آیا می توان بدون داشتن پیشنهاد کاری به قبرس مهاجرت کاری نمود؟

برای مهاجرت به قبرس می بایست پیشنهاد شغلی از کارفرمایی داشته باشید و مهاجرت کاری به این کشور بدون پیشنهاد شغلی امکان پذیر نیست.

آیا اخذ ویزای کار قبرس بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

شما می توانید بدون مدرک زبان نیز ویزای کار قبرس را اخذ نموده و در این کشور مشغول به کار شوید.

کار در قبرس بهتر است یا دیگر کشورهای اروپایی؟

به طور قطع به یقین به دلیل شرایط کاریابی راحت تر در کشورهای تاپ اروپایی مانند اتریش و آلمان، دانمارک، سوئیس و… و پایین بودن نرخ بیکاری این کشورها، کار در کشورهای اروپایی بهتر و راحت تر می باشد.

آیا با مدرک دیپلم می توان به قبرس مهاجرت کاری کرد؟

مهاجرت کاری به قبرس با مدرک دیپلم نیز امکان پذیر است؛ البته در نظر داشته باشید که برای یافتن کارفرما می بایست اشراف کاملی در زمینه شغلی خود داشته باشید.

آیا کار در قبرس بدون مدرک تحصیلی امکان پذیر است؟

به صورت کلی کار در کشور قبرس نیازمند داشتن مدرک تحصیلی و داشتن سابقه کاری مرتبط با آن مدرک می باشد و عموما در رشته های فنی مهندسی بیشتر به نیروی کار نیاز دارند.

شرایط اعزام نیروی کار به قبرس چگونه است؟

اعزام نیروی کار به کشور قبرس منوط به داشتن پیشنهاد کاری و ارائه مدارک لازمه و اخذ ویزای کاری خواهد بود.

هزینه ویزای کار قبرس چقدر است؟

اخذ ویزای کار قبرس هزینه چندانی ندارد و شما تنها می بایست مقدار بسیار کمی هزینه های جانبی پرداخت نمایید.

آیا اخذ ویزای کاری قبرس بصورت تضمینی حقیقت دارد یا کلاهبرداری است؟

اخذ ویزای کار قبرس بصورت تضمینی امکان پذیر نیست؛ زیرا در مهاجرت هیچگونه امر تضمینی وجود ندارد اما استفاده از خدمات وکیل معتبر می تواند شانس شما را در این زمینه افزایش دهد.

آیا داشتن مدرک فنی حرفه ای در پروسه اخذ ویزای کار قبرس موثر است؟

داشتن مدرک فنی و حرفه ای و ارائه آن به کارفرما، می تواند در جهت اخذ شغل مد نظرتان نکته مثبتی برای شما محاسبه گردد.

میزان حقوق نیروی کار در قبرس چقدر است؟

میزان حقوق دریافتی در این کشور به صورت سالیانه می تواند از ۱۲۰۰۰ یورو تا ۱۱۰۰۰۰ یورو بسته به شغل مورد نظر متغیر ( بیشتر یا کمتر ) باشد.

بازار کار چه شغل‌هایی در قبرس بهتر است؟

مشاغلی که از شرایط کاری بهتری برای جذب نیرو برخوردار هستند رشته های فنی مهندسی ، مانند IT , کامپیوتر ، نرم افزار ، مدیریت منابع انسانی ، مدیریت بازاریابی ، مدیریت گردشگری ، مدیریت اقتصاد ، مارکتینگ و…. می باشد.