Homeفارسیویزای گردشگری قبرس

ویزای گردشگری قبرس

-

ویزای توریستی قبرس و بررسی آن

سر فصل هایی که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت به شرح ذیل است.

  • ویزای توریستی قبرس و شرایط عمومی آن
  • ویزای توریستی قبرس تضمینی و با گارانتی
  • ویزای توریستی قبرس و کلیات آن
  • ویزای توریستی قبرس و مدارک مورد نیاز
  • ویزای توریستی قبرس و ریجکتی
  • ویزای توریستی قبرس ( با وثیقه یا بدون وثیقه )
  • ویزای توریستی قبرس و مدت درخواست
  • ویزای توریستی قبرس و تمدید آن
  • ویزای توریستی قبرس و خدمات موسسه آیلیسترز
  • ویزای توریستی قبرس و وقت سفارت قبرس
  • ویزای توریستی قبرس و پروسه اقدام
  • ویزای توریستی قبرس تضمینی
  • ویزای توریستی قبرس بدون تضمینی و تفاوت آن با ویزای تضمینی
  • ویزای توریستی قبرس و نکات مهم

ویزای توریستی قبرس و مقدمه ای بر آن

ویزای گردشگری قبرس و مدارک لازم جهت اخذ ویزای گردشگری کشور قبرس و همچنین فرم درخواست ویزای توریستی کشور قبرس در این مقاله مورد برای شما عزیزان مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت . ویزای توریستی کشور قبرس یکی از مواردی است که افراد به هدف گردشگری می توانند این کشور زیبا را انتخاب کنند. ملزومات اخذ ویزای توریستی میتواند برای هر فرد و با توجه به شرایطی که دارد متفاوت باشد چرا که افرادی که برای اولین دفعه اقدام به اخذ ویزای توریستی قبرس می نمایند می توانند به مدت 3 ماه یا کمتر ویزای خود را دریافت نمایند و افرادی که برای دفعات متعدد اقدام به اخذ ویزای توریستی قبرس می نمایند می توانند ویزای بلند مدت و چند بار ورود را اخذ نمایند . این نکته را بدانید که اخذ ویزای توریستی کشور قبرس در مدت زمان بسیار کمی قابل دریافت می باشد بنابراین فردی که قصد اخذ ویزای توریستی این کشور را داشته باشد می تواند درمدت کم و به سادگی این ویزا را دریافت نماید. موسسه آیلیسترز در این مقاله به بررسی ویزای توریستی قبرس می پردازد همچنین موسسه حقوقی آیلیسترزر شما را با دریافت ویزای گردشگری کشور قبرس آشنا می نماید.

ویزای توریستی قبرس تضمینی و با گارانتی

ویزای توریستی قبرس میتواند در شرایط خاصی به فرد متقاضی تعلق بگیرد همچنین ممکن است فردی به دلایل گوناگونی قصد ورود به کشور قبرس را داشته باشد که ممکن است برای اقامت موقت یا به عنوان یک توریسم و یا حتی با مقاصد تجاری و . . . اقدام به اخذ ویزای توریستی قبرس را نمایید  اگر بخواهیم در مورد قطعی بودن و یا با گارانتی بودن ویزای توریستی صحبت نماییم باید بگوییم که این نوع ویزا در صورتی می تواند برای شخص متقاضی تضمینی باشد که شخص متقاضی تمامی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی را تحویل نماید همچنین بتواند از این کشور دعوت نامه رسمی داشته باشد در این صورت می توان گفت که ویزای توریستی شخص می تواند با گارانتی انجام شود چنانچه فردی به دنبال اخذ ویزای توریستی باشد اما مدارک وی جهت تقاضای ویزای توریستی مناسب و کافی نباشد و یا نتواند دعوت نامه معتبر تحویل نماید نمی توان گفت که این ویزای توریستی با گارانتی و یا قطعی انجام شود چرا که در این صورت ممکن است ویزای توریستی شخص متقاضی پذیرش نشود که اگرچه دلایل عدم پذیرش ویزا نیز باید بررسی گردد.

ویزای توریستی قبرس و کلیات آن

ویزای توریستی قبرس برای افرادی است که تمایل دارند به عنوان گردشگربه این کشور سفر نمایند که البته متقاضیان برای دریافت ویزا باید مدارکی مبنی بر اخذ ویزای توریستی را ارائه نمایند تا با توجه به مدارک ارائه شده بتوان درخواست ویزای توریستی فرد متقاضی را مطرح کرد.

در مورد ویزای توریستی باید گفت که فرد متقاضی می تواند 2 نوع ویزای توریستی درخواست نماید یکی ویزای توریستی کوتاه مدت و دیگری ویزای توریستی بلند مدت . در مورد ویزای توریستی کوتاه مدت باید بگوییم که اشخاصی که برای اولین بار درخواست ویزای توریستی قبرس را می نمایند می توانند ویزای توریستی کوتاه مدت دریافت نمایند که گاها ممکن است این ویزا بین 1 تا 3 ماه صادر گردد که با یک بار ورود و خروج به خاک قبرس مدت این ویزا به اتمام می رسد اما ویزاهای توریستی بلند مدت این خصوصیت را ندارند چرا که در صورتی که فردی قبلا سابقه اخذ ویزای توریستی را داشته باشد با شانس بالاتری می تواند درخواست ویزای توریستی بلند مدت را نماید که در این صورت ویزای توریستی فرد متقاضی ممکن است تا 6 ماه یا حتی 1 سال و در برخی موارد بیش از 1 سال صادر گردد معمولا ویزاهای توریستی بلند مدت قابلیت چندین بار ورود و خروج به خاک قبرس را دارند که در این صورت شخص متقاضی می تواند چندین بار به خاک قبرس ورود و خروج داشته باشد و از مدت ویزای خود استفاده نماید. برای اطلاعات بیشتر درباره قبرس می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید .

ویزای توریستی قبرس و مدارک مورد نیاز

برای ویزای توریستی قبرس شاید اصلی ترین مواردی که وجود داشته باشد تحویل مدارک اصلی باشد چرا که ارائه مدارک یکی از مهمترین اصول در اخذ ویزای توریستی است ارائه مدارک در دریافت ویزای توریستی بسیار با اهمیت است زیرا در اخذ و یا عدم اخذ ویزا می تواند بسیار موثر داشته باشد . مدارک لازم ویزای توریستی قبرس از قرار زیر است :

  1. فرم درخواست ویزای توریستی باید توسط متقاضی کاملا پر شود  ( اگر فردی زیر سن قانونی باشد فرم درخواست ویزا باید توسط والدین وی تکمیل شود ) پس از تکمیل فرم ویزا باید 2 قطعه عکس به اندازه عکس گذرنامه ضمیمه فرم ویزا شود .
  2. برای کودکان زیر 18 سال برای درخواست ویزا توریستی باید رضایت نامه کتبی والدین وجود داشته باشد .
  3. تحویل پاسپورت اصلی همراه با کپی از صفحات اصلی فرد متقاضی که باید مدت اعتبار پاسپورت شخص متقاضی بیشتر از 6 ماه باشد
  4. رزرو موقت بلیط قبل از اخذ ویزا یکی از ضروریات برای درخواست ویزای توریستی می باشد .
  5. رزرو هتل که باید به تایید مدیر هتل نیز برسد یکی دیگر از الزامات اخذ ویزای توریستی می باشد .
  6. در صورتی که هدف سفر تجاری به قبرس را دارید ارائه یک دعوت نامه رسمی از شرکتی در قبرس ضروری است .
  7. در صورتی که قصد اخذ ویزای توریستی برای بازدید از اقوام و آشنایان را دارید باید دعوت نامه ای از طرف آنها دریافت نمایید که در این دعوت نامه باید آدرس کامل و  شماره تلفن به صورت کامل ذکر گردد.

ویزای توریستی قبرس و ریجکتی

ویزای گردشگری قبرس می تواند به دلایل بسیاری ریجکت گردد از اصلی ترین دلایلی که برای ریجکت شدن ویزای توریستی وجود دارد این است که فرد متقاضی مدارک خود را به صورت کامل تحویل ندهد چنانچه حتی یک مدرک شخص متقاضی به صورت ناقص به سفارت تحویل شود سفارت ویزای فرد درخواست کننده را ریجکت می نماید . از دلایل دیگری که برای ریجکتی ویزای توریستی وجود دارد این است که فرد متقاضی در صورتی که جهت ویزای توریستی قبرس اقدام نماید باید بتواند علقه های خود را به سفارت اثبات نماید علقه شامل علقه های مادی و معنوی خواهد بود و در

چنانچه فرد نتواند ثابت نماید که به کشور خود باز میگردد و سفارت در بازگشت وی متقاعد نشود ویزای توریستی شخص متقاضی رد خواهد شد برای اثبات علقه فرد متقاضی باید بتواند مواردی همچون تمکن مالی قوی ، سند ملک ، شغل مناسب که بتواند وابستگی فرد را ثابت نماید و همچنین در صورت متاهل بودن ماندن اعضا خانواده در کشور خود می تواند علقه بسیار قوی برای بازگشت فرد به حساب آید تا فرد متقاضی بتواند ویزای توریستی خود را دریافت نماید ودر صورت فقدان هر یک از مدارک مذکور ویزای توریستی شخص متقاضی ریجکت خواهد شد در صورتی که ریجکتی دارید جهت اقدام دوباره با ما مشورت کنید .

ویزای توریستی قبرس ( با وثیقه یا بدون وثیقه )

ویزای توریستی قبرس می تواند با ضمانت و یا بدون ضمانت باشد . ارائه دعوت نامه معتبر برای ویزای توریستی کشور قبرس بسیار مهم است . بهتر است مطلع باشید که اگر برای نخستین بار به دنبال دریافت ویزای توریستی کشور قبرس هستید در صورتی که بتوانید دعوت نامه معتبر ارائه نمایید از شانس بیشتری برای دریافت ویزا برخوردار خواهید بود. در اینجا باید گفت که بعضی از موسسات و نمایندگان هستند که اخذ وثیقه از فرد متقاضی برای وی دعوت نامه معتبر صادر می نمایند اما در قبال آن از شخص ئرخواست دهنده مبلغی را به عنوان وثیقه دریافت خواهند کرد که دریافت این مبلغ یه صورت توافقی بین طرفین می باشد . اگر اولین بار است که درخواست ویزای توریستی می نمایید به شما توصیه می کنیم که با یک دعوت نامه با اعتبار اقدام نمایید و در صورتی که نتوانید دعوت نامه معتبر دریافت کنید بهتر است درخواست ویزای خود را عقب بیندازید . اگر بخواهید برای ویزای گردشگری قبرس با وثیقه یا بدون وثیقه اقدام نمایید می توانید با موسسه حقوقی آیلیسترز تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان متخصصان با تجربه بهره مند گردید .

ویزای توریستی قبرس و مدت درخواست

ویزای گردشگری قبرس دارای مدت معینی می باشد اما باید گفت که هر فرد با نظر به شرایطی که دارد قادر است درخواست ویزای توریستی نماید . چنانچه برای نخستین بار است که ویزای توریستی قبرس را اخذ می نمایید باید این موضوع را بدانید که مدت زمان استقرار شما در این کشور نباید از 3 ماه بیشتر باشد در صورتی که به صورت مستمر برای ویزای توریستی قبرس اقدام نمایید می توانید ویزای بلند مدت ( multiple) دریافت نمایید که در این حالت بهتر است مجموع حضور شما در این کشور بیش از 3 ماه در هر نیم سال نباشد تا با شرایط بهتری بتوانید ویزای توریستی خود را تمدید نمایید.

مسئله مهمی که در رابطه با ویزای توریستی قبرس میتوان گفت این است که ویزای چندگانه قبرس برای مدت 1 سال نیز دارای اعتبار است که در این طول مدت اقامت شما در قبرس نباید بیش از 90 روز در هر دوره 180 روزه باشد چنانچه به دفعات برای ویزای توریستی قبرس اقدام نموده اید می توانید ویزای 1 ساله و بلند مدت را نیز اخذ نمایید که در صورت ویزای بلند مدت توریستی مدت حضور شما نباید بیش از 90 روز باشد البته بهتر است این نکته را بدانید که در شرایط خاصی شخص متقاضی می تواند بیشتر از 1 سال درخواست ویزای توریستی نماید که گاها ممکن است این ویزا طبق شرایط خاص و برای مدت 5 سال صادر گردد. اما در کل باید بدانید که ویزای کوتاه مدت یا ویزای گردشگری در غالب مواقع و برای مدت 3 ماه صادر خواهد شد.

ویزای توریستی قبرس و تمدید آن

ویزای توریستی قبرس در صورتی که توسط فرد متقاضی اخذ گردد امکان تمدید شدن را دارد اما درخصوص تمدید ویزای توریستی شایان به ذکر است که ویزای توریستی کشور قبرس چنانچه که مدت آن به اتمام برسد امکان تمدید در خاک کشور قبرس را ندارد و اگر فردی به دنبال تمدید ویزای توریستی خود باشد باید به کشور مبدا یا کشوری که در آن اقدام به اخذ ویزای توریستی قبرس نموده است باز گردد تا بتواند ویزای توریستی خود را تمدید کند زیرا ویزای توریستی فقط در خاک کشور قابلیت تمدید را ندارد و اگر شخص متقاضی به کشور خود باز گردد می تواند مجدد درخواست ویزای توریستی را نماید تا بتواند دوباره وارد خاک کشور قبرس شود که در این صورت می تواند تقاضای مجدد ویزا و به صورت بلند مدت را نماید.

ویزای توریستی قبرس و خدمات موسسه آیلیسترز

از جمله خدمات موسسه آیلیسترز ارائه خدمات در امر ویزای توریستی می باشد یکی از انواع ویزاهایی که برای قبرس میتوان دریافت کرد ویزای توریستی این کشور می باشد این ویزا به اشخاصی تعلق میگیرد که به دنبال سفر و گردشگر در قبرس را برای مدت کوتاه و کمتر از 90 روز داشته باشند در این صورت قادرند تقاضای ویزای توریستی این کشور را نمایند. چنانچه به دنبال اخذ ویزای توریستی باشید و دارای دعوت نامه معتبر هستید می توانید به صورت شخصی برای این نوع ویزا دست به کار شوید و یا از وکیل مهاجرت به قبرس کمک بگیرید . موسسه حقوقی آیلیسترز قبرس یکی از با سابقه ترین موسسات در امر مشاوره حقوق بین الملل مفتخر است که شما متقاضیان ارجمند را در اخذ ویزای توریستی قبرس مشورت نماید اگر برای اولین بار است که قصد اخذ ویزای توریستی را دارید می توانید با تماس رایگان با مشاورین موسسه آیلیسترز اطلاعات کاملی درباره ویزای توریستی بدست آورید و با اطلاعات کامل برای این نوع ویزا اقدام نمایید .

ویزای توریستی قبرس و وقت سفارت قبرس

ویزای گردشگری قبرس و همچنین نوبت سفارت قبرس ممکن است با خیلی از کشورها متفاوت باشد در اینجا در مورد نوبت سفارت قبرس مواردی را ذکر میکنیم تا بتوانید آگاهی کاملی در مورد وقت سفارت قبرس و ویزای توریستی این کشور داشته باشید در صورتی که بخواهید برای اخذ ویزای توریستی وقت سفارت بگیرید باید در نظر داشته باشید که روال بررسی یک درخواست کامل 3 روز کاری می باشد بنابراین برای درخواست ویزا باید برنامه ریزی دقیق و کاملی داشته باشید تا بتوانید از ویزای خود استفاده نمایید همچنین مطلوب است 1 تا 3 ماه قبل از اقدام به فراهم کردن مدارک مورد نیاز نمایید تا در صورت مراجعه به سفارت بتوانید مدارک خود را به صورت کامل ارائه نمایید همچنین برای مصاحبه باید درخواست ویزای توریستی vfs نمایید .درخواست نوبت سفارت قبرس از طریق vfs انجام می شود همچنین برای تقاضای وقت سفارت قبرس می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید و درخواست نوبت سفارت خود را ثبت نمائید در صورت تایید وقت سفارت برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد . این مطلب توسط موسسه حقوقی آیلیسترز به تحریر درآمده است و در صورتی که در پی اخذ ویزای توریستی قبرس هستید می توانید با آیلیسترز اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید .

http://www.vfsglobal.com/cyprus/india/Schedule_An_Appointment1.html

http://www.mfa.gov.cy/mfa/embassies/embassy_Tehran.nsf/dmlindex_fa/dmlindex_fa?OpenDocumen

ادرس سفارت قبرسشماره تماس سفارت قبرسایمیل سفارت قبرس
تجریش دزاشیب
خیابان شهید کریمی پلاک 194
21 22219842 0098
فکس : 0098 2122219843
tehranembassy@mfa.gov.cy
tehranconsulate@mfa.gov.cy

ویزای توریستی قبرس و پروسه اقدام

چنانچه بخواهید جهت اخذ ویزای توریستی قبرس اقدام نمایید باید بتوانید پروسه اقدام را به درستی انجام دهید نخست میبایست مدارک اخذ ویزای توریستی خود را تکمیل نمایید و سپس تقاضای نوبت سفارت دهید که با مشخص شدن نوبت سفارت باید مدارک خود+فرم درخواست ویزا را به سفارت تحویل نمایید که بطور معمول از زمان اقدام به مدت 3 روز کاری ویزای شخص متقاضی صادر خواهد شد .

ویزای توریستی قبرس تضمینی

در ابتدای امر باید این موضوع را بیان کنیم که در اصل هیچ نوع تضمینی برای ویزای توریستی وجود ندارد و اساسا چیزی به نام ضمانت نباید داشته باشیم چرا که اگر متقاضی ویزای توریستی مدارک قوی ارائه نماید می تواند بدون مشکل ویزای خود را دریافت نماید و چنانچه مدارک تحویل شده به سفارت نتواند افسر ویزا را در بازگشت شخص متقاضی به کشور مبدا متقاعد نماید به طور قطع ویزای توریستی فرد ریجکت خواهد شد به همین سبب نمی توان تضمینی برای ویزای توریستی در نظر گرفت ولی
گاهی در صورت بالا بودن شانس پذیرش ویزا و در اثر ارائه مدارک کامل و صحیح موکل موسسه مورد نظر می تواند بپذیرد که در صورتی که شخص متقاضی نتواند ویزای خود را دریافت نماید مبالغی را از بابت ویزا دریافت ننماید شاید تنها چیزی که بتوان در مورد ویزای گردشگری تضمین داد همین مورد باشد که این مسئله نیز با موافقت موسسه قابل انجام خواهد بود.

ویزای توریستی قبرس بدون تضمینی و تفاوت آن با ویزای تضمینی

ویزای توریستی قبرس هم می تواند با تضمین و هم بدون تضمین باشد که در بخش بالا به تضمینی بودن ویزای توریستی پرداختیم،لازم به ذکر است که تضمینی برای ویزای توریستی وجود ندارد و تضمینی بودن ویزای توریستی به موسسه مورد نظر بر میگردد اما در این بخش سعی میکنیم تا کمی در مورد ویزای توریستی بدون تضمین و فرق آن با ویزای بررسی و تحلیل داشته باشیم که البته شاید جواب آن نیز عیان باشد در مورد بدون تضمین بودن ویزای توریستی بحثی وجود ندارد چرا که در صورتی که مدارک شخص متقاضی کامل و قوی باشد برای درخواست ویزا تضمین معنا ندارد و شخص متقاضی می تواند به سادگی ویزای توریستی خود را دریافت نماید و در صورتی که مدارک فرد متقاضی ناقص باشد و یا نتواند سفارت را از بابت بازگشت فرد متقاعد نماید ویزا رد خواهد شد تنها تفاوتی که در مورد ویزای تضمینی با ویزای بدون تضمین وجود دارد این است که موسسه مورد نظر می تواند تضمین نماید که در صورتی که شخص متقاضی مدارک کامل ارائه نماید اما ویزای وی عدم پذیرش شود موسسه مبلغی در قبال آن دریافت ننماید اما گاهی موسسه مورد نظر در این باره تضمینی ندارد و کار اخذ ویزا را بدون تضمین انجام می دهد و در صورتی که ویزای فرد متقاضی ریجکت گردد مبلغی باز پس داده نخواهد شد که البته می توان گفت با تضمین یا بدون تضمین بودن ویزای توریستی به موسسه مورد نظر ارتباط خواهد داشت.

ویزای توریستی قبرس و نکات مهم

ویزای توریستی قبرس دارای نکات مهم بسیاری است که گفتن آن شاید خالی از لطف نباشد اگر قصد اخذ ویزای توریستی کشور قبرس را دارید باید این موضوع را بدانید که برای اخذ ویزای توریستی نخست باید وابستگی خود را به کشور مبدا (علقه) ثابت نمایید که این موضوع برای مدارکی مانند تمکن مالی قوی ، ارائه سند ملکی ، ارائه کسب و کار و از همه مهمتر وابستگی معنوی و خانوادگی شخص می باشد که در اخذ ویزای توریستی می تواند بسیار موثر باشد از مهمترین موارد دیگری که برای ویزای توریستی وجود دارد این است که در صورتی که ویزای توریستی کشور قبرس را برای نخستین بار دریافت می نمایید ممکن است ویزای موقت به شما اعطا شود و پس از اخذ چندین بار ویزای توریستی می توانید ویزای طولانی مدت درخواست نمایید از نکات مهم دیگری که باید به آن پرداخت تکمیل فرم درخواست ویزا می باشد که باید به صورت کامل توسط متقاضی پر شود و در صورت تکمیل فرم باید 2 قطعه عکس 6*4 پیوست فرم درخواست ویزا گردد تا قابلیت ارائه به سفارت قبرس را داشته باشد . برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به قبرس می توانید با مشاوران آیلیسترز ارتباط برقرار نمایید.