Homeفارسیویزای تحصیلی در قبرس

ویزای تحصیلی در قبرس

-

ویزای تحصیلی قبرس و بررسی شرایط مهاجرت تحصیلی به قبرس

ویزای تحصیلی قبرس، شرایط مهاجرت تحصیلی به قبرس و اقامت تحصیلی در قبرس در به آنها خواهیم پرداخت. شرایط دریافت ویزای تحصیلی قبرس چیست؟ آیا تحصیل رایگان در قبرس امکان پذیر است؟‌ شرایط و هزینه تحصیل در قبرس اروپایی چگونه و چقدر است؟ آیا از راه ویزای تحصیلی قبرس می‌توان به تابعیت این کشور دست یافت؟ بهترین دانشگاه‌های قبرس کدام ها هستند؟ کدام دانشگاه‌های قبرس مورد تأیید وزارت بهداشت هستند؟ کدام دانشگاه پزشکی قبرس مورد تأیید ایران است؟ شرایط اخذ بورسیه تحصیلی قبرس برای ایرانیان چیست؟ اینها سوالاتی است که ممکن است برای کسانی که قصد مهاجرت تحصیلی به قبرس را دارند پیش بیاید. نکته مهم در مورد مهاجرت تحصیلی به قبرس جنوبی این است که بعضی از دانشگاه‌های قبرس، مورد تأیید وزارت علوم و بهداشت ایران نیز هست. در این مقاله به مهم‌ترین و اساسی‌ترین نکات در باب ویزای تحصیلی قبرس و مهاجرت به قبرس اروپایی از طریق تحصیل خواهیم پرداخت. در این راستا آیلیسترز شما را در مسیر شناخت شرایط مهاجرت به قبرس و تحصیل در این کشور همراهی خواهند کرد. شما می‌توانید در این زمینه و یا در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد مهاجرت به کلیه کشورهای جهان با مشاوران مجرب این موسسه ارتباط حاصل نمایید.

ویزای تحصیلی قبرس و شرایط عمومی

ویزای تحصیلی قبرس معمولاً ازاین لحاظ که دارای دانشگاه‌هایی با رنکینگ خوب است و همین‌طور کشوری است که هزینه‌های تحصیل در آن مناسب می‌باشد، برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور مورد توجه واقع شده است. از موارد مناسب تحصیل در قبرس تنوع رشته و تحصیل در رشته‌های مختلف می‌باشد. به عنوان مثال می‌توان گفت متقاضی تحصیل در کشور قبرس می‌تواند برای مهاجرت تحصیلی در انواع رشته‌ها نظیر هنر، موسیقی، اقتصاد و همچنین رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی اقدام کند. از نکات با اهمیت ویزای تحصیلی قبرس که این کشور را به هدف مناسبی برای تحصیل تبدیل کرده است، تحصیل در رشته‌های پزشکی بدون احتیاج به آزمون ورودی در این رشته می‌باشد؛ شخص فقط با پرداخت شهریه و داشتن سایر شرایط لازم نظیر سن، زبان و..می‌تواند در این رشته تحصیل کند. همچنین لازم به ذکر است که برخی از دانشگاه های این کشور مورد تأیید وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران و همین‌طورعلاوه بر آن مورد تأیید کشورهای اروپایی، کانادا و آمریکا هستند. همانند دیگر کشورها دانشجویان در کنار تحصیل، به مدت 10 ساعت در هفته در دوره کارشناسی و 20 ساعت در هفته در مقطع ارشد اجازه کار دانشجویی هم دارند.

ویزای تحصیلی قبرس در مدارس

ویزای آموزشی قبرس در مقطع دبستان برای دانش آموزان بین‌المللی‌ امکان پذیر می‌باشد. خانواده‌ها می‌توانند برای تحصیل فرزندان خویش از سن 3 تا 18 سالگی در مدارس بین‌المللی قبرس دست به کار شوند. مدرسه‌های بین‌المللی ‌این کشور دارنده کیفیتی مناسب است و همچنین شهریه آن‌ها در مقایسه با کشورهای دیگر نسب تا مناسب می‌باشد. مدرسه‌های بین‌المللی قبرس که دارنده کیفیت مناسبی می‌باشند، عبارت‌اند از:

  • مدرسه خصوصی هریتج
  • مدرسه آمریکایی لارکانا
  • آکادمی آمریکایی نیکوزیه
  • آکادمی انگلیسی نیکوزیه
  • مدرسه فالکون قبرس
  • دبیرستان زنیون

سفر به این مدرسه‌های غالباً با آزمون ورودی می‌باشد و در بعضی موارد مصاحبه که با دانش‌آموز صورت می‌گیرد. زبان مورد نیاز برای ورود به این مدارس زبان ترکی، یونانی و انگلیسی می‌باشد و در این آزمون افزون بر زبان انگلیسی، زبان ترکی و یونانی دانش آموز نیز مورد سنجش جای گرفته می‌شود، چراکه زبان‌های ترکی و یونانی در این مدرسه‌های تدریس می‌گردد. مخارج تحصیل در مدارس جهانی میان 5 الی 8 هزار یورو سالیانه می‌باشد و هزینه‌های جانبی دیگر نظیر هزینه‌های زندگی به عهده خود دانش آموز می‌باشند.

دانش آموزان خارجی با ویزای دانش آموزی می‌توانند برای ویزای آموزشی قبرس اقدام نمایند. البته ضروری است بدانید تحصیل دانش آموزان پایین 18 سال شامل ویزا همراه نمی‌شود و تحصیل فرزندان منجر به اقامت پدر و مادر نخواهد شد و پدر و مادر تنها با ویزای گردشگری قبرس می‌توانند در کنار فرزند خود بمانند.

ویزای تحصیلی قبرس در مقطع لیسانس

کسانی که به دنبال تحصیل در مقطع کارشناسی هستند هم می‌توانند برای ویزای تحصیلی قبرس اقدام کنند. همان‌طور که پیش‌تر گفته گردید از مزایای ویزای تحصیلی قبرس تنوع رشته و تحصیل در رشته‌های گوناگون است. که شخص امکان تحصیل و انتخاب رشته مطابق با مقدار خود را دارد. مدت زمان ویزای تحصیلی قبرس در مقطع کارشناسی اغلب ۴ سال می‌باشد و دانشجویان ملزم به گذراندن حداقل تعداد ۲۵۰ واحد در طول این دوره هستند. برای ورود به دوره کارشناسی متقاضی باید یک مدرک آیلتس با نمره 5.5 یا 6 را تحویل دهد. البته در بعضی موارد دانشجو قادر است تنها از طریق مصاحبه با دانشگاه مورد نظر بدون مدرک زبان اقدام نماید و بسته به سطح زبان متقاضی با گذراندن دوره زبان و پذیرش مشروط شخص می‌تواند وارد کورس اصلی خویش گردد. هزینه‌های تحصیل در مقطع کارشناسی بسته به رشته و دانشگاه بسیار متفاوت است که حدوداً از 3 هزار یورو الی 9 هزار یورو در هر سال می‌باشد.

ویزای تحصیلی قبرس در مقطع کارشناسی ارشد

طبق آمار و ارقام ارائه شده می توان گفت 30 درصد از مقدار جمعیت دانشگاه های قبرس، دانشجویان بین المللی می باشند که در این بین می توان گفت کشور قبرس مدنظر اشخاص بسیاری برای تحصیل بوده است و با درنظر داشتن تفاوت های طیف رشته های تحصیلی کشوری نسبتا مناسب می باشد. مدت تحصیل در قبرس در مقطع فوق لیسانس یک دوره 2 ساله می باشد و طبق کارنامه ی شخص قابلیت دریافت بورسیه تحصیلی نیز ممکن می باشد. برای مقطع کارشناسی ارشداحتیاج است که فرد آیلتس 6 را ارائه دهد. گرچه همانطور که بیان شد، بدون مدرک زبان هم می توان برای این دوره ها اقدام نمود. آنچه که برای دانشجویان بین‌المللی حائز اهمیت می باشد اطلاع از میزان شهریه و مخارج تحصیل در این کشور می باشد . به طور متوسط می توان گفت مخارج تحصیل در قبرس فرد از 3 هزار یورو تا سالیانه 13 هزار یورو متغیر می باشد. مدرک زبان مورد احتیاج جهت تحصیل در این مقطع ارائه یک نمره زبان آیلتس 6 می باشد که در برخی موارد اگر شخص نمره زبان پایین تری رائه دهد می تواند با گذراندن یک دوره زبان در این کشور نمره مورد نیاز را دریافت کند و بعد از آن وارد دوره تحصیلی خود گردد. همینطور دوره های تحصیلی قبرس اکثرا به زبان انگلیسی تدریس می گردد و همچنین در این میان دوره هایی که به زبان ترکی و یونانی نیز ارائه شود، نیز وجود دارد.

ویزای تحصیلی قبرس در مقطع دکترا

درخواست ویزای تحصیلی قبرس در مقطع دکترا به دو روش ممکن می‌باشد. اولین مسیر به این شکل می‌باشد که درخواست کننده با پرداخت شهریه و مخارج جهت دریافت ویزای تحصیلی قبرس دست به کارشود و دومین مسیر اینکه فرد درخواست کننده قادر باشد از طرف یک استاد راهنما در یکی از دانشگاه‌های کشور قبرس موفق به دریافت پذیرش گردد و از تحصیل مجانی برخوردار گردد. ویزای تحصیلی قبرس در دوره دکترا اغلب بر مبنای پژوهش و تحقیق محور می‌باشد. معمولاً دوره‌های دکترا به مدت 3 سال می‌باشد، گرچه فرد قادر است در طول 5 سال به تحصیل در این مقطع بپردازد. تحصیل در قبرس در مقطع دکترا دربردارنده‌ی هزینه ای نزدیک به ۱۳ هزار یورو تا ۱۵ هزار یورو در سال می‌باشد. از فواید ویزای تحصیلی قبرس در مقطع دکترا می‌توان به نکاتی مانند تنوع تحصیل در رشته‌های مختلف همانند کامپیوتر و رشته‌هایی مانند نفت و گاز اشاره کرد. برای ویزای تحصیلی قبرس در این مقطع ارائه مدرک کارشناسی ارشد، مدرک زبان و هر چیزی که کارنامه‌ی فرد را قوی‌تر نشان می‌دهد مورد احتیاج است.

ویزای تحصیلی قبرس در رشته های پزشکی

کشور قبرس اغلب برای کسانی که در پی تحصیل در رشته پزشکی می‌باشند، مقصد خوبی می‌باشد چون‌که که تحصیل در رشته پزشکی در هر کشور شرایط ویژه خود را دارد. اکثر اوقات در بیشتر کشورها ورود به رشته پزشکی احتیاج به آزمون ورودی دارد و شخص ملزم است به زبان رسمی آن کشور آزمون داده و به شرط قبولی در آزمون قابلیت تحصیل در رشته‌های پزشکی را دارد. یکی از علت‌های که قبرس را به مقصد مطلوبی برای تحصیل در رشته‌های پزشکی مبدل کرده است ورود به رشته‌های پزشکی بدون احتیاج به آزمون ورودی می‌باشد و اقدام مستقیم جهت ورود به این رشته می‌باشد. تحصیل در قبرس در رشته‌های پزشکی مخارج گوناگونی دارند. به طور مثال مخارج تحصیل در رشته پزشکی به طور متوسط نزدیک به 18 تا 22 هزار یورو سالیانه می‌باشد و در رشته داروسازی سالیانه 7 هزار تا 9 هزار یورو می‌باشد. این مطلب توسط آیلیسترز تهیه و جمع آوری گردیده و هر نوع نسخه برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً حرام و غیر قانونی می‌باشد.

ویزای تحصیلی قبرس به همراه بورس تحصیلی

درخواست کنندگان ویزای تحصیلی قبرس از راه بورسیه‌ی تحصیلی هم قابلیت تحصیل در این کشور را دارند. دریافت بورسیه‌ی تحصیلی در قبرس به چند روش امکان پذیر می‌باشد. شرایط بورسیه در برخی از دانشگاه‌های قبرس به این صورت می‌باشد که با تحویل یک رزومه قوی شامل معدل بالا، مدرک زبان و ارائه یک انگیزه نامه قوی که دلیل درخواست بورسیه تحصیلی در آن تماماً شرح داده شده باشد، فرد قادر است تا 50 درصد از مخارج تحصیل را توسط بورسیه دریافت کند. افزون بر آن بورسیه‌های بسیاری برای دانشجویان بین‌المللی برای ویزای تحصیلی قبرس وجود دارد که طبق این بورسیه‌ها قسمتی از مخارج تحصیل در قبرس و حتی در برخی موارد شهریه کلاً توسط دانشگاه پرداخت می‌گردد. در ادامه برخی از بورسیه‌های تحصیلی در قبرس ارائه می‌گردد.

  • بورسیه تحصیلی بنیاد امید
  • بورسیه تحصیلی BOLC
  • بورسیه تحصیلی EDOOFA
  • بورسیه تحصیلی NOVUS BIOLOGICALS

ویزای تحصیلی قبرس و هزینه های تحصیل و زندگی در قبرس

اطلاع از مخارج زندگی و تحصیل اغلب برای متقاضیان تحصیل در هر کشور از اهمیت مخصوصی برخوردار می‌باشد، همان‌گونه که پیش‌تر بیان شد. مخارج تحصیل در قبرس برای هر مقطع متنوع می‌باشد و به طور متوسط در بازه‌ای بین 3 الی 15 هزار یورو در هر سال متغیر می‌باشد. گرچه مخارج تحصیل در رشته‌های پزشکی اکثر اوقات بیشتر می‌باشد و حدوداً تا 22 هزار یورو در سال می‌باشد. افزون بر مخارج تحصیل، اطلاع از مخارج زندگی نیز برای برنامه ریزی مالی بسیار دارای اهمیت می‌باشد که این مخارج حاوی مخارج اقامتی و خورد و خوراک می‌باشد. مخارج محل اقامت و خوابگاه، وابسته به نوع خوابگاه که مشمول چند نفره یا یک نفره می‌باشد، بین 2000 الی 6000 یورو در هر سال می‌باشد. درخواست کنندگان ویزای تحصیلی قبرس لازم است آگاه باشند مخارج تحصیل در قبرس و زندگی در این کشور نسبتاً پایین می‌باشد و فرد با مبلغی میان 500 یورو تا 750 یورو در هر ماه می‌تواند مخارج زندگی خود را فراهم کند. در ادامه لیست مختصری از مخارج زندگی در قبرس خدمت شما دوستان ارائه می‌گردد.

ویزای تحصیلی قبرس و بررسی ویزای همراه

گفتنی است در کنار امتیازات بسیار ویزای تحصیلی قبرس یکی از نقاط ضعف تحصیل در این کشورعدم ورود همزمان همراه می‌باشد. در کشور قبرس اکثر اوقات به دانشجویان ویزای همراه ارائه داده نمی‌شود و درصورتی‌که فرد درخواست کننده‌ی ویزای تحصیلی قبرس متأهل باشد قادر نیست همسر خود را در کنار خود داشته باشد؛ از این رو فرد قادر است از طریق ویزای توریستی برای همراه خود اقدام نماید و در ظرف مدت تحصیل و اقامت در این کشور این ویزا به صورت پیوسته تمدید گردد. این مقاله به دست آیلیسترز تدوین و جمع آوری گردیده و هر نوع نسخه برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً حرام و غیر قانونی و غیر مجاز می‌باشد.

ویزای تحصیلی قبرس و معرفی دانشگاههای برتر قبرس

کشور قبرس دارای تعداد نسبتا زیادی دانشگاه می‌باشد و دارای تنوع بالایی می‌باشند که شامل دانشگاه، کالج و مؤسسات بین‌المللی مختلفی می‌باشد. درخواست کنندگان ویزای تحصیلی قبرس قادر هستند برای هر یک از این مؤسسات و متناسب با رشته مد نظر خویش اقدام نمایند. بعضی از دانشگاه‌های کشور قبرس در رتبه‌های جهانی در سطح مطلوبی قرار دارند که مورد تأیید ایران نیز می‌باشد و همین‌طور مدارک به دست آمده از ویزای تحصیلی قبرس در این دانشگاه‌ها در کشورهای اروپایی، آمریکای و کانادا نیز مورد تأیید می‌باشد. معتبرترین دانشگاه‌های این کشور به شرح زیر است:

شهررتبهدانشگاه
نیکوزیا1University of Cyprus
نیکوزیا2Uluslararasi Kibris Üniversitesi
نیکوزیا3University of Nicosia
فاماگوستا4Dogu Akdeniz Üniversitesi
لفکوزیا5Yakin Dogu Üniversitesi
گیرنه6Girne Amerikan Üniversitesi
نیکوزیا7European University Cyprus
لیماسول8Cyprus University of Technology
لفکه9Lefke Avrupa Üniversitesi
نیکوزیا10Frederick University

ویزای تحصیلی قبرس و مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی

برای گرفتن ویزای تحصیلی قبرس، داشتن یک پذیرش تحصیلی از طرف یک کالج یا دانشگاه و ارائه مدرکی مبنی بر اینکه شما از طرف یک دانشگاه برای تحصیل در قبرس مورد تایید واقع شده اید، خیلی مهم می باشد. بعد از دریافت پذیرش با ارائه مدارک تکمیلی به سفارت شرایط دریافت ویزای تحصیلی قبرس مهیا می شود. ویزای تحصیلی قبرس اکثرا در ظرف مدت 1 ماه صادر می گردد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی قبرس
  • گذرنامه معتبر ( دارای حداقل 1 سال اعتبار)
  • چهار قطعه عکس رنگی
  • ارائه فرم درخواست
  • مدارک تحصیلی تایید شده دانشجو
  • مدرک زبان
  • ارائه نامه تمکن مالی که اثبات کند دانشجو شرایط تامین هزینه های تحصیل و زندگی خود را دارد.
  • پرداخت هزینه درخواست
  • عدم سوء پیشینه

ویزای تحصیلی قبرس و موقعیت کار پس از تحصیل

دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های قبرس شمالی، بعد از پایان دوره تحصیل خود اجازه کار دارند و در صورت یافتن یک کارفرما در این کشور و درخواست از طرف کارفرما قادراست در کمپانی ها و سازمان های بزرگی همانند هتل ها، بانک ها، فروشگاه ها و … کار کنند. اکثر کارفرمایان در این کشور برای جذب فارغ التحصیلان به صورت کاملا مستقل، خود وظیفه دریافت اقامت کاری دانشجویان را به عهده میگیرند و از طرف دانشجو تقاضای ویزا می نماید تا بتوانند مجوزهای مورد نیاز برای اقامت را از دولت دریافت کنند وفقط در این صورت دانشجو قادر است در این شرکت ها اغازبه کار و فعالیت کند و اقامت کاری دریافت نماید. بیشتر دانشگاه ها هم در این کشور دروس واحدهایی را ارائه می دهند تا دانشجو قادر باشد خود را جهت ورود به بازار کار آماده کند و همین امرموجب شده است تا بیشتر فارغ التحصیلان از دانشگاه های قبرس، فقط در کمتر از 3 ماه بعد از اتمام ویزای تحصیلی قبرس، در این کشور مشغول به کار می شوند. مدنظر داشته باشید تا وقتی که شخص، در قبرس کارفرمایی داشته باشد قادراست در این کشور اقامت کاری داشته و به صورت تمام وقت اجازه کار خواهد داشت. در نمودار زیر نرخ بیکاری در کشور قبرس از سال 2018 تاکنون را مشاهده می کنید :

ویزای تحصیلی قبرس و وضعیت اقامت و اخذ تابعیت پس از تحصیل

اکثرا افرادی که اخذ ویزای تحصیلی قبرس را مدنظر دارند،اطلاع از شرایط اقامت و تابعیت در این کشور نیز برایشان بسیار قابل توجه می باشد. شایان ذکر است که ویزای تحصیلی قبرس به تنهایی قادرنیست باعث دریافت اقامت دائم گردد وفقط در حالتی که فرد بعد از پایان تحصیل خود قادر باشد در قبرس کار کند و کارفرما داشته باشد، می تواند موفق به اخذ اقامت دائم و درپایان گذرنامه گردد. فردی که قادرباشد در هنگام تحصیل کار پیدا کند، بعد از پایان تحصیل می تواند اقامت کوتاه مدت تحصیلی خود را به اقامت کاری تبدیل کند و در قبرس بماند. فرد بعد از پایان تحصیل در قبرس از راه زیرشاخه های E و D قادراست برای دریافت اقامت این کشور شانس خود را امتحان کند.

زیرشاخه E :
این زیر شاخه برای افرادی می باشد که در مشاغل مورد احتیاج کشور قبرس مهارت و تحصیلات داشته باشد و قادرباشند با پشتوانه مالی مورد احتیاج اقدام به خود اشتغالی نماید.

زیرشاخه D :
برای افرادیست که پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرما در کشور قبرس دارند و در این پیشنهاد طول مدت قرارداد محدود نمی باشد .

بعد از پیدا کردن کار فرد به علت زندگی و کار در کشور قبرس می تواند پس از گذراندن 5 سال درخواست اقامت دائم کند که این اقامت 5 ساله بوده و قابل تمدید می باشد. برای اخذ تابعیت و گذرنامه ی قبرس ، فرد باید 1 سال آخر را در این کشور زندگی کرده باشد و اثبات کند از 7 سال اخیر دست کم 4 سال در قبرس زندگی کرده است.

پرسش و پاسخ متداول در خصوص شرایط اخذ ویزای تحصیلی قبرس

چگونه ویزای تحصیلی قبرس بگیریم؟

ویزای تحصیلی قبرس ، با گرفتن پذیرش از یک دانشگاه یا مرکز علمی آموزشی در این کشور قابل درخواست است. شایان ذکر است که طول مدت اعتبار ویزا به اندازه مدت دوره تحصیلی است.

مراحل اخذ ویزای تحصیلی قبرس کدام است؟

1- داشتن پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه یا کالج در قبرس 2- ارائه پذیرش و سایر مدارک به سفارت جهت اخذ ویزا.

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی قبرس کدامند؟

1- نامه پذیرش تحصیلی 2- پاسپورت معتبر 3- عکس رنگی 4- مدارک تحصیلی 5- مدرک زبان 6- نامه تمکن مالی و …

شرایط و هزینه تحصیل در قبرس اروپایی چگونه و چقدر است؟

هزینه های تحصیل در قبرس با توجه به مقطع و نوع رشته متفاوت است. شما عزیزان همواره می توانید شهریه های تحصیلی را در مطالب وبسایت بخوانید یا از مشاورین بپرسید.

آیا امکان اخذ ویزای دانش آموزی قبرس برای تحصیل در مدارس این کشور وجود دارد؟

بله، امکان پذیرش تحصیل در مدارس قبرس و ویزای دانش آموزی با هزینه های مناسب وجود دارد.

شرایط تحصیل در قبرس با مدرک دیپلم چگونه است؟

دارندگان مدرک دیپلم می توانند برای تحصیل در مقطع لیسانس اقدام کنند.

مدت زمان صدور ویزای تحصیلی قبرس چقدر است؟

مدت زمان صدور آن 1 تا 2 ماه طول می کشد.

هزینه تحصیل در قبرس چقدر است؟

بستگی به مقطع تحصیلی و رشته متفاوت است. بین 5 هزار تا 20 هزار یورو در سال.

میزان تمکن مالی برای ویزای دانشجویی قبرس چقدر است؟

میزان تمکن مالی مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی قبرس باید حداقل 7 هزار یورو باشد.

آیا امکان اخذ ویزای تحصیلی قبرس بدون مدرک زبان وجود دارد؟

بله. برخی از دوره ها از طریق مصاحبه با دانشگاه و تعیین سطح زبان قابل پذیرش است.

آیا شرط معدل برای تحصیل در قبرس وجود دارد؟

خیر

شرایط سنی تحصیل در قبرس چگونه است و گپ تحصیلی قبرس چقدر مهم است؟

اغلب شرایط خاص و محدودیت سنی برای تحصیل در قبرس ندارد.

آیا تحصیل در قبرس با معدل پایین امکان پذیر است؟

این موضوع بسته به رشته تحصیلی و شرایط پذیرش آن متفاوت است.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در قبرس چگونه است؟

رشته دندانپزشکی در قبرس در برخی دانشگاه ها ارائه می شود. نکته مثبت تحصیل دندانپزشکی در قبرس این است که متقاضی الزامی به قبولی در آزمون ورودی ندارد.

تحصیل پرستاری در قبرس چه شرایطی دارد؟

رشته پرستاری در قبرس در مقاطع مختلف ارائه می شود.

شرایط ویزای همراه دانشجویی قبرس برای متأهلین چگونه است؟

در بسیاری موارد برای مهاجرت تحصیلی به قبرس امکان اخذ ویزای همراه وجود ندارد.

آیا اقامت دائم قبرس از طریق تحصیل وجود دارد؟

در صورتی که بعد از تحصیل در قبرس، کار تمام وقت پیدا کنید، پس از چند سال اقامت موقت شما تبدیل به بلندمدت و دائم می شود.

هزینه زندگی دانشجویی در قبرس چقدر است؟

به طور میانگین 300 تا 600 دلار در ماه.

آیا اجازه کار همسر دانشجو در قبرس وجود دارد؟

معمولا اجازه حضور همراه وجود ندارد.

آیا اخذ ویزای تحصیلی قبرس بصورت تضمینی حقیقت دارد یا کلاهبرداری است؟

اخذ ویزای تحصیلی به کمک وکیل مهاجرتی ریسک ویزای شما را به حداقل کاهش می دهد.