Homeفارسیسرمایه گذاری در کشور قبرس

سرمایه گذاری در کشور قبرس

-

سرمایه گذاری در کشور قبرس

سرمایه گذاری در کشور قبرس و مهاجرت به قبرس از روش سرمایه گذاری در این مطلب ارزیابی خواهد شد. سرمایه گذاری در قبرس یکی از راه‌های است که جدیداً طرفداران ویژه‌ای را به خود جذب کرده است. سرمایه گذاری در کشور قبرس یکی از راه‌های مهاجرت به این کشور می‌باشد. با در نظر گرفتن شمالی و جنوبی بودن این کشور که هریک از قوانین ویژه خود تبعیت می‌کنند، در این مطلب با ما همراه باشید تا آگاهی های مورد نیاز در زمینه‌ی سرمایه گذاری در کشور قبرس را در اختیار شما بگذاریم. آیلیسترز، در خدمت شماست تا آگاهی های مورد نیاز را در ارتباط با سرمایه گذاری در کشور قبرس و یا سایر کشورها به شما ارائه بدهد و با در نظر گرفتن سرمایه شما، مناسب‌ترین پیشنهاد را جلوی روی شما بگذارد.

شما با سرمایه گذاری در کشور قبرس افزون بر حفظ سرمایه خود، سود قابل ملاحظه ای هم خواهید کرد. با ما همراه شوید تا شما را نسبت به این موضوع به آگاهی کامل برسانیم.

معرفی قبرس به عنوان یک مقصد برای سرمایه گذاری

کشور قبرس به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. قبرس شمالی را که ترکیه روی آن دست گذاشته است، عضو اتحادیه اروپا و شنگن نمی‌باشد و اکثر سرمایه گذارانی که درخواست کننده‌ی سرمایه گذاری در کشور قبرس هستند، قبرس جنوبی را که عضو اتحادیه اروپا می‌باشد را برای سرمایه گذاری کردن گزینش می‌کنند. قبرس جنوبی به سبب اینکه شامل اختلافاتی با کشور قبرس شمالی است و همچنان این اختلافات بین این دو بخش، برطرف نشده است، از این رو هم اکنون، اتحادیه اروپا قبرس جنوبی را عضو معاهده شنگن  نمی‌شناسد اما عضو اتحادیه اروپا می‌باشد. کشور قبرس جنوبی در آن دسته از کشور هایی است که به سبب سرمایه گذاری، کشوری امن و رو به توسعه می‌باشد و از این رو قادر است  انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری و تأسیس یک کسب و کار تازه باشد.
سرمایه گذاری در کشور قبرس جنوبی خود به دو دسته تقسیم می‌گردد.  شاید این سرمایه گذاری سبب دریافت اقامت همیشگی و یا دریافت گذرنامه گردد. همانطورکه اطلاع دارید، شما با داشتن گذرنامه‌ی یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا از فوایدی بهره‌مندید که با داشتن اقامت دائم یک کشور، قابل سنجش نیست. با هم این دو راه سرمایه گذاری در کشور قبرس را بررسی خواهیم کرد.

مزایای سرمایه گذاری در کشور قبرس:

دراین بخش قصد داریم دلایل مناسب بودن قبرس برای سرمایه گذاری را مورد تحلیل قرار دهیم:

  • قبرس یکی از کشورهای عضو انجمن اروپا است گرچه در حال حاضر عضو شنگن نمی‌باشد.
  • این کشور از مالیات بر درآمد کمتری نسبت به سایر کشورها بهره‌مند است.
  • با سرمایه گذاری در کشور قبرس قادر هستید به سرعت گذرنامه این کشور را اخذ کنید و از حق شهروندی این کشور بهره‌مند شوید. قبرس از اندک کشورهایی است که این قابلیت را شامل می‌باشد.
  • از نمونه سرمایه گذاری‌هایی است که به غیر از امتیاز دریافت پاسپورت، شما سود هم خواهید کرد.
  • شما با داشتن گذرنامه‌ی کشور قبرس جنوبی قادر هستید به هر جای اروپا مسافرت داشته باشید و اقامت کنید.
  • امکان دریافت ویزای توریستی ایالات متحده آمریکا طی مدت کوتاه وجود دارد.
  • برای سرمایه گذاری در کشور قبرس، نیاز به گواهی زبان ندارید. عدم احتیاج به مطرح کردن شیوه به دست آوردن سرمایه
  • امکان دریافت اقامت و گذرنامه‌ی در کوتاه‌ترین زمان امکان پذیر (کمتر از چهار ماه)
  • چنانچه شما اقامت و گذرنامه‌ی کشور قبرس را داشته باشید، از نظام آموزشی توسعه یافته سرتاسر اتحادیه اروپا بهره‌مند خواهید بود و فرزندان شما با مخارج پایینی تحصیل خواهند کرد.

شما از روش کار در کشور قبرس هم قادر هستید اقامت این کشور را به دست آورید. قبرس از نمونه کشورهایی است که شما نیاز به یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایی در این کشور داشته باشید تا قادر باشد برای دریافت ویزای کاری تقاضا داده و دست به عمل بزنید. لازم به بیان است که شما تا وقتی که کار می کنید، اجازه اقامت در این کشور را خواهید داشت.

سرمایه گذاری در کشور قبرس از طریق خرید ملک:

از نمونه روش‌های سرمایه گذاری در کشور قبرس، سرمایه گذاری کردن از راه خریداری ملک یا زمین می‌باشد. دست کم سرمایه مورد نیاز برای خریداری ملک یا زمین در کشور قبرس برای گرفتن اقامت، با هزینه‌ی 500.000 یورو است. شما با خریداری ملک یا زمین با این مقدار سرمایه قادر هستید اقامت همیشگی قبرس جنوبی را اخذ کنید. باید مد نظر داشته باشید که در این شیوه فقط به شما اقامت همیشگی داده می‌شود و به معنای دریافت گذرنامه نمی‌باشد. شما تا روزی که این ملک یا زمین را دارید، اقامت همیشگی کشور قبرس را هم خواهید داشت و شرط حضور نخواهد داشت.

اما دومین روش سرمایه گذاری کردن در کشور قبرس که سبب می‌شود شما پاسپورت این کشور را دریافت کنید، سرمایه گذاری کردن از روش خریداری ملک یا زمین در قبرس با سرمایه حداقل 2.5 میلیون یورو است. شما با خریداری ملک با این ارزش در قبرس، قادرهستید به پاسپورت این کشور دست پیدا کنید و از امتیازات برخوردار بودن گذرنامه‌ی یکی از کشورهای عضو شنگن استفاده کنید. از نمونه امتیازاتی که در این روش شما با خرید ملک و سرمایه گذاری در کشور قبرس از آن برخوردار می‌شوید این است که سرمایه شما نه تنها از بین نمی‌رود بلکه در صورتی که شما ملک را اجاره دهید سود خوبی نیز کسب خواهید کرد.

گفتنی است در این روش به شما این اجازه داده می‌شود تا بعد از گذشت 5 سال از تاریخ خریداری ملک، 2 میلیون یورو از این ملک یا زمین را بفروشید و در جای دیگری سرمایه گذاری کنید. ولی شما باید 500 هزار یورو دیگر این ملک را حفظ بنمائید تا گذرنامه‌ی شما اعتبار خود را از دست ندهد.
چنانچه قصد سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی را دارید، پیشنهاد آیلیسترز به شما عزیزان است حتماً مطالب وب سایت‌های ما را در موضوع سرمایه گذاری کردن و روش‌های آن در سایر کشورها و مورد مطالعه قرار بدهید.

سخن پایانی در مورد سرمایه گذاری در کشور قبرس

در این مطلب کوشیدیم تا شما را با روش‌های مختلف سرمایه گذاری کردن در کشور قبرس آشنا کنیم و به صورت خلاصه به شما اطلاعات مفیدی ارائه بدهیم. لطفاً پیش از هر نوع سرمایه گذاری در کشور قبرس، با کارشناسان آیلیسترز در پافوس تماس گرفته و از روش انتخابی خود با مد نظر داشتن شرایط و ضوابط به روز اطمینان حاصل فرماید. سرمایه گذاری از نمونه راه‌های است که به مقدار سرمایه‌ی شما وابستگی مستقیم دارد و ممکن است هر گونه اشتباهی باعث وارد شدن خسارات جبران نشدنی به شما شود.همین‌طور قادرید با سرچ گوگل و کلید واژه‌ی آیلیسترز شرایط سرمایه گذاری در قبرس راه مورد بررسی قرار بدهید.

در حال حاضر شما این امکان را دارید تا با آیلیسترز ارتباط برقرار کرده و از مشاوره رایگان در این خصوص بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با آسودگی خاطر اطمینان داشته باشید که ما پاس دار منافع شما خواهیم بود و مناسب‌ترین روش‌ها را با توجه به شرایط و موقعیت شما به شما معرفی خواهیم کرد. در این مطلب تلاش بر آن بوده که سرمایه گذاری کردن در کشور قبرس را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما شرح دهیم. شما قادر هستید همه‌ی پرسش‌های خویش درباره سرمایه گذاری در کشور قبرس، مهاجرت به قبرس از روش سرمایه گذاری و به صورت کلی مهاجرت به قبرس را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح نمایید. ارزومندم که مطلب سرمایه گذاری در کشور قبرس توجه شما را به خودش جلب کرده باشد.