Homeاقامت و مهاجرتاقامت در اروپاراحت ترین کشور اروپایی برای مهاجرت

راحت ترین کشور اروپایی برای مهاجرت

-

یکی از بهترین کشورهای اروپایی جهت دریافت اقامت و زندگی کشور اسلواکی است. اسلواکی از کشورهای اروپایی حوزه شنگن بوده و دریافت اقامت این کشور در قیاس با سایر کشورهای اروپایی ساده تر و همینطور کم هزینه تر است.موسسه مهاجرتی آیلیسترز از طریق کادر وکلای خود اقدام به انجام ‌امور مهاجرت و اخذ گذرنامه می‌نماید و کل راهکارهای مورد نیاز برای دریافت اقامت را به درخواست کنندگان ارائه می‌دهد.

در مجموع می توان گفت مهاجرت به هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را دارد و افراد متقاضی با در نظر گرفتن شرایط مالی یا تحصیلی خود می توانند بهترین و راحت ترین کشور را برای مهاجرت انتخاب کنند. کشورهای اروپایی محتلف، شرایط گوناگونی برای مهاجرت دارند و بهتر است افراد متقاضی پس از بررسی این شرایط، تصمیم به مهاجرت بگیرند. شرط اصلی مهاجرت برای بعضی از کشورهای اروپایی، آشنا بودن با زبان آن کشور و یا داشتن مدرک تحصیلی است. برخی دیگر از کشورهای اروپایی برای پذیرش مهاجرین مستلزم شرایط از جمله تخصص، رزومه کاری و یا سرمایه گذاری هستند. در این مطلب به بررسی شرایط مهاجرت به راحت ترین کشورهای اروپایی خواهیم پرداخت.

مهاجرت به اسلواکی

اسلواکی جزو کشورهایی است که نسبت به سایر کشورهای اروپایی شرایط بهتر و راحت تری برای مهاجرت و اخذ اقامت دارد. کشور اسلواکی در مواردی مانند مخارج زندگی، شرایط اقتصادی، نرخ تورم و مالیات شرایط بهتر و ایده آل تری نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد کشور اسلواکی را برای مهاجرت انتخاب می کنند.

اسلواکی کشوری است که در اروپای مرکزی قرار گرفته و حدودا پنج میلیون و نیم نفر جمعیت دارد. کشور اسلواکی جزء حوزه شنگن بوده و پس از دریافت اقامت این کشور، افراد متقاضی می توانند به راحتی در این کشور شاغل شوند. متقاضیان می توانند بعد از اخذ اقامت این کشور، در کل کشورهای حوزه شنگن مشغول به کار، ادامه تحصیل و زندگی شوند و می توانند به راحتی به سایر کشورهای اروپایی رفت و آمد نمایند. متقاضیان می توانند از راه سرمایه گذاری و ثبت شرکت به کشور اسلواکی مهاجرت کرده و اقامت این کشور را دریافت کنند. این کار موجب بهبود اقتصاد کشور اسلواکی می شود، به این ترتیب دولت اسلواکی به افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند به راحتی اقامت می دهد. مهاجرین در صورت آشنا بودن با زبان اسلواکی می توانند به صورت مجانی در این کشور تحصیل کنند و بعد از اتمام دوره تحصیل می توانند مشغول به کار شوند. از دیگر مزایای مهاجرت به اسلواکی این است که مهاجرین می توانند آزادانه به کشورهای حوزه شنگن سفر کنند. یکی دیگر از دلایل مهاجرت به اسلواکی، عدم ضرورت به ارائه مدرک زبان است و متقاضیان می توانند بدون ارائه هیچگونه مدرکی به این کشور مهاجرت کنند.

مهاجرین برای ثبت شرکت در کشور اسلواکی، نیازی به سرمایه ندارند اما برای انجام کارهای مربوط به بیمه، اجاره نامه باید مبلغی در حدود 15000 تا 20000 یورو داشته باشند. بر اساس آمار به دست آمده، بهترین روش برای مهاجرت به اسلواکی از همین راه است و اغلب افراد از این طریق اقامت اسلواکی را دریافت می کند. متقاضیانی که از راه ثبت شرکت به سفارت درخواست می دهند، احتمال بیشتری برای پذیرش دارند و به احتمال زیاد می توانند اقامت بگیرند. از آن جایی که دولت اسلواکی اقتصاد ضعیفی دارد، افرادی را که کسب و کار جدیدی تاسیس می کنند را به سادگی می پذیرد.در مجموع می توان گفت هزینه ثبت شرکت در کشور اسلواکی کم است و افراد برای اخذ اقامت این کشور نیازی به سرمایه گذاری ندارند. متقاضیان می توانند بعد از مدتی در این کشور حساب بانکی افتتاح کرده و ملک و یا اتومبیل بخرند.

مهاجرت به قبرس

کشور قبرس یکی دیگر از کشورهای اروپا است که مهاجرت به آن ساده تر است. درصد مالیات در این کشور در قیاس با دیگر کشورهای اروپا کمتر بوده و به همین دلیل اخد اقامت و مهاجرت به این کشور راحت است. از آن جایی که نرخ مالیات در این کشور کم است، کشور مناسبی برای صاحبان مشاغل می باشد. متقاضیان می توانند طی 6 ماه از طریق سرمایه گذاری در زمینه ملک به مبلغ 2 میلیون یورو اقامت این کشور را به دست آورده و به آن مهاجرت کنند. مهاجرین بعد ازاخذ اقامت این کشور می توانند به تمامی کشورهای اروپایی تردد کرده و در این کشور مشغول به کار و ادامه تحصیل شوند. متقاضیان می توانند به راحتی با اخذ ویزای کار به این کشور مهاجرت کنند.

مهاجرت به بلغارستان

بلغارستان یکی دیگر از کشورهای اروپا است که مهاجرت به آن تقریبا راحت است. بلغارستان یکی از کم هزینه ترین کشورهای اروپا است و با این وجود، امکانات زیادی برای شهروندان مهیا کرده به همین سبب این کشور مورد توجه مهاجران قرار گرفته است. متقاضیان بعد از دریافت اقامت و شهروندی این کشور این امکان را دارند که در کل مناطق اتحادیه اروپا زندگی کرده و ازامتیازات شهروندی این کشور استفاده کنند. بهترین روش برای مهاجرت به بلغارستان، سرمایه گذاری از طریق خرید خانه یا سرمایه گذاری در بازار سهام است. جهت مهاجرت به این کشور افراد به یک سال و نیم زمان احتیاج دارند. از مزایای مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری، تحصیل مجانی در این کشور و همچنین کل کشور های اتحادیه اروپا می باشد. تمامی افرادی که از طریق سرمایه گذاری به بلغارستان مهاجرت می کنند، می توانند به صورت رایگان از بیمه های بهداشتی استفاده کنند.

افراد با مهاجرت به کشور بلغارستان قادرند در بهترین دانشگاه های این کشور ادامه تحصیل دهند و از امتیازات آن بهره مند شوند. دانشگاه های بلغارستان بسیار با کیفیت بوده و نیازی به ارائه گواهی زبان ندارند. دانشجویان می توانند بعد از ادامه تحصیل، شغل مدنظر خود را یافته و شاغل شوند. با این تفاسیر می توان گفت بلغارستان یکی از راحت ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است.

مهاجرت به سوئد

سوئد یکی از کشورهایی است که امکانات بسیار عالی برای زندگی و ادامه تحصیل به اشخاص می دهد و به همین دلیل بسیاری از متقاضیان کشور سوئد را برای مهاجرت انتخاب می کنند. کشور سوئد شرایط بسیار خوبی برای دانشجویان دارد و حتی به دانش آموزان مهاجر، 185 دلار ماهیانه می دهد. سیستم آموزشی در کشور سوئد بسیار توسعه یافته میباشد و مهاجرین می توانند در برترین دانشگاه های این کشور ادامه تحصیل دهند. یکی از عالی ترین راه های مهاجرت به سوئد، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کردن است ولی روش های دیگری هم برای مهاجرت به این کشور وجود دارد و متقاضیان می توانند از طریق کار، ادامه تحصیل یا ازدواج با فردی که ملیت این کشور را دارد، به سوئد مهاجرت کنند. دریافت ویزای کاری سوئد به نسبت کار اسانی است و متقاضی می تواند بعد از دریافت ویزای کار در این کشور مشغول به کار شود. در صورت گرفتن ویزای کار، متقاضیان می توانند در رشته ایی که در آن تخصص دارند، مشغول به کار شوند. کار کردن در سوئد مزایای بسیاری دارد و این یکی از دلایل انتخاب اشخاص برای مهاجرت به این کشور است.

برخی از اشخاص از طریق ادامه تحصیل به کشور سوئد مهاجرت می کنند به دلیل اینکه می توانند بعد از اتمام دوران تحصیل، شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و به کار مشغول شوند. یکی از دلایلی که مهاجرت تحصیلی به کشور سوئد را ساده کرده، عدم نیاز به گواهی زبان سوئدی است و متقاضیان با ارائه دادن گواهینامه آیتلس 5.5 می توانند در این کشورتحصیل کنند.

مهاجرت به بلژیک

بلژیک یکی دیگر از کشورهای اروپایی است که مهاجرت به آن راحت است. برای دریافت اقامت کشور بلژیک متقاضی باید یک سمت شغلی مناسب داشته باشد. افراد بعد از ورود به کشور بلژیک باید شغلی در این کشور پیدا کنند ولی در صورت عدم پیدا کردن شغل، دولت به آنها ویزای کوتاه مدت می دهد و به آنها این مجال را می دهد تا شغلی مناسب برای خود پیدا کنند. بهترین روش برای مهاجرت به بلژیک، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کردن و ثبت کشور است. متقاضیان می توانند بعد از 5 سال اقامت کشور بلژیک را دریافت کنند. مهاجرین برای دریافت اقامت این کشور باید در آزمون زبان آلمانی، هلندی یا فرانسوی نمره قابل قبول بگیرند. کشور بلژیک امکانات رفاهی خیلی خوبی را در اختیار مهاجران قرار می دهد. از آن جایی که بلژیک پایتخت اقتصادی اروپا بشمار می‌رود، بسیاری از افراد این کشور را برای اقامت انتخاب می کنند.

مهاجرت به نروژ

نروژ یکی از کشورهای اروپایی است که در این کشور کیفیت زندگی در سطح بالایی قرار دارد و مردم در رفاه کامل زندگی می کنند. این کشور یکی از عالی ترین کشورهای اروپایی برای ادامه تحصیل است و مدرسه ها در این کشور کاملاً رایگان است. نروژ یکی از کشورهایی است که شرایط نسبتاً آسانی برای مهاجرت دارد و روش های گوناگونی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. بسیاری از افراد از طریق ویزای کار به نروژ مهاجرت می کنند و افرادی که در زمینه رشته های مهندسی برق و مکانیک تحصیل کرده باشند، با تقاضای ویزای کاری می توانند به اسانی به این کشور مهاجرت کنند. در مجموع باید گفت مهاجرت به این کشور اروپایی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی راحت تر است . به همین دلیل بسیاری از اشخاص کشور نروژ را برای مهاجرت و زندگی هدف قرار می‌دهند.