Homeاقامت و مهاجرتاقامت در اروپابهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

-


در‌این مقاله به بررسی مناسب ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت می‌پردازیم. بر طبق آمار به دست آمده اسلواکی یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است. این کشور شرایط بسیار خوبی برای مهاجرین دارد و هر ساله تعداد زیادی از اشخاص به کشور اسلواکی مهاجرت می‌کنند.موسسه مهاجرتی آیلیسترز از طریق کادر وکلای خود اقدام به انجام ‌امور مهاجرت و اخذ گذرنامه می‌نماید و کل راهکارهای مورد نیاز برای دریافت اقامت را به درخواست کنندگان ارائه می‌دهد.

مهاجرت به اسلواکی


کشور اسلواکی در مقایسه با سایر کشورهای عضو شنگن کشور کم هزینه ای بوده و مقصد بسیار مناسبی برای مهاجرت است. اسلواکی مثل برخی از کشورهای اروپایی ملزومات دشواری برای مهاجرت ندارد و لزومی ندارد افراد برای اخذ اقامت ‌این کشور سرمایه گذاری کنند. این کشور‌امکانات رفاهی زیادی در اختیار مهاجرین قرار می‌دهد و تمام اشخاص می‌توانند از امتیازاتی از جمله خدمات بهداشتی و تحصیل رایگان بهره مند شوند. از آن جایی که دولت اسلواکی به افرادی که ‌ایده هایی جدیدی برای کسب و کار ارائه می‌دهند اهمیت زیادی می‌دهد، می‌توان بیان کرد اسلواکی یکی از بهرین کشورها برای شروع یک کسب و کار نو است. دولت اسلواکی به افرادی که می‌خواهند کار جدیدی را آغاز کنند، تسهیلات ویژه‌ای می‌دهد و به‌این ترتیب مهاجرین به اسلواکی برای شروع کار با مشکل بسیاری روبرو نمی شوند.

مهاجرت به نروژ


نروژ یکی از بهترین کشورهایی اروپایی بوده و در لیست یکی از مناسب ترین کشورهای اروپایی جای دارد. مردم نروژ از رفاه‌مند ترین سطح زندگی بهرهمند هستند و جزء غنی ترین مردم جهان محسوب می‌شوند. طبق تحقیقات انجام شده‌این کشور در سال های اخیر بهترین کشور برای زندگی انتخاب شده زیرا کلیه مردم‌این کشور از بهترین ‌امکانات بهره مند بوده و در رفاه زندگی می‌کنند. کشور نروژ از نظر ‌امکانات آموزشی، مدیریت شهری، خدمات بهداشتی و سلامتی در ردیف اول بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت قرار گرفته است. کشور نروژ جزء شادترین کشورهای اروپایی است و ‌این یک ‌امتیاز بزرگ برای مهاجرت به‌این کشور است. نروژ یکی از ‌باامنیت ترین کشورها برای زندگی است و آمار جرم و جنایت در‌این کشور بسیار کم است. کشاورزی در کشور نروژ رونق زیادی دارد و همین‌امر‌این کشور را به یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیا تبدیل کرده است. کشور نروژ از لحاظ بهداشت و رفاه مدنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.


مهاجرت به آلمان

یکی از اصلی ترین علل مهاجرت افراد به کشور آلمان سیستم رفاهی و اقتصاد خوب ‌این کشور است. وجود درآمد کافی و شغل مناسب سبب شده تا خیلی از افراد کشور آلمان را برای مهاجرت و اقامت انتخاب کنند. مهاجرین می‌توانند در خیلی از دانشگاه های معتبر ‌این کشور به طور مجانی تحصیل کنند و به‌این سبب آلمان در فهرست بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت جای گرفته است. کشور آلمان اقتصادی بسیار قوی دارد و به همین سبب کشور خیلی مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار میرود. به طور کلی می‌شود گفت آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت کاری است و افرادی که دارای تخصص هستند قادر هستند به راحتی به‌این کشور مهاجرت کنند. افرادی که از طریق کار به آلمان مهاجرت می‌کنند، از‌امنیت شغلی بهرهمند بوده و تحت حمایت دولت آلمان هستند.

مهاجرت به سوئد


کشور سوئد یکی از مناسب ترین و رفاهمند ترین کشورهای اروپایی برای زندگی است و استانداردهای زندگی داخل این کشور در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است. کشور سوئد بهترین ‌امکانات رفاهی را برای شهروندان و مهاجرین فراهم می‌کند به همین دلیل می‌توان گفت سوئد یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت محسوب می‌شود. امنیت شغلی و درآمد سالانه در‌این کشور بالا است و افرادی که از طریق اقامت کاری به سوئد مهاجرت می‌کنند، در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و از شرایط کاری خود رضایتمند هستند. کشور سوئد به خاطر طبیعت زیبا و همچنین شرایط خوب و ‌ایده آلی که برای زندگی دارد، قطعاً یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است.

مهاجرت به هلند


هلند کشور بسیار زیبایی است که در شمال غربی اروپا قرار گرفته است. شرایط و هزینه های اقامت در کشور هلند خیلی مناسب و مقرون به صرفه بوده و دولت‌این کشور‌امکانات رفاهی زیادی در اختیار شهروندان‌این کشور قرار می‌دهد. شهروندان کشور هلند از‌امکانات زیادی از جمله آزادی های فردی، سیستم های مدیریتی مناسب و خدمات آموزشی فوق العاده برخوردار هستند و همین‌امر کشور هلند را به یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت تبدیل کرده است. دستگاه اقتصادی و مالی در‌این کشور بسیار توسعه‌یافته است و وضعیت مالی مردم‌این کشور بسیار مطلوب می‌باشد. به طور کلی می‌توان بیان کرد اقتصاد کشور هلند، یکی از مناسب ترین و پیشرفته ترین اقتصاد های جهان است و اهمیت زیادی در اقتصاد کلی اروپا دارد. از منابع درآمد اصلی‌این کشور می‌توان به بانکداری، تجارت و بازرگانی، کشتیرانی و ماهیگیری اشاره کرد.

مهاجرت به دانمارک

دانمارک یکی دیگر از بهترین کشورهای اروپایی برای اقامت است و هر ساله تعداد زیادی از افراد به این کشور مهاجرت می کنند. دانمارک یکی از کشورهای اسکاندیناوی بوده و به سبب سطح بالای زندگی به یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت تبدیل شده است. دانمارک از نظر موقعیت جغرافیایی در جنوب کشور نروژ و جنوب غربی سوئد جای گرفته و از سمت جنوب نیز با کشور آلمان مرز مشتر دارد. دستگاه اقتصادی کشور دانمارک بسیار توسعه یافته است و به همین دلیل توسط بانک جهانی به عنوان یکی از پردرآمد ترین اقتصادهای کل جهان دنیا شناخته می شود. این کشور از لحاظ کسب و کار در موقعیت بسیار مناسب و ایده آلی قرار دارد و کارگران حق و حقوق خوبی در این کشور دارند و می توان گفت دانمارک یکی از بهترین کشورها در زمینه رعایت حقوق کارگری به شمار می‌رود. سیستم اجتماعی این کشور بسیار قدرتمند بوده و می توان گفت دانمارک به عنوان یکی از شاد ترین کشورهای دنیا شناخته شده است. سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور بسیار خوب و قابل دسترس بوده و شهروندان می توانند به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی این کشور بهرهمند شوند.

مهاجرت به سوئیس

کشور سوئیس از سطح کیفیت زندگی بسیار خوبی برخوردار بوده و یکی از برترتین کشورهای اروپایی برای زندگی به شمار می رود. این کشور از لحاظ اقتصادی و همینطور تکنولوژی کشور بسیار توسعه یافته ای است و همین امر سبب شده تا این کشور درآمد ناخالص داخلی خیلی بالایی داشته باشد. سوئیس به خاطر بانک های معتبری که دارد به عنوان یکی از کشورهای غنی و مرفه تبدیل شده است. کیفیت زندگی در این کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارد و مردم این کشور به دستگاه آموزشی و خدمات بهداشتی و سلامتی اهمیت خاصی می دهند و با در نظر گرفتن این دلایل سوئیس کشور ایده آلی برای زندگی است و می توان بیان کرد با شرایط خوبی که برای زندگی شهروندان دارد یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای زندگی محسوب می شود. سوئیس در لیست کشورهای بسیار ثروتمند قرار گرفته و استانداردهای بالایی برای زندگی دارد. اقتصاد قوی این کشور و همچنین مقررات بانکی مناسبی که دارد این کشور را به مکان خوبی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است و به همین دلیل بسیاری از مهاجرین این کشور را برای زندگی خود انتخاب می کنند.

مهاجرت به اتریش


اتریش یکی دیگر از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است. فرهنگ کشور اتریش بسیار غنی بوده ومردم ‌این کشور بسیار اجتماعی و خونگرم هستند. اتریش یکی از کشورهای ثروتمند اروپایی است و مردم‌ این کشور سطح اقامت بسیار خوبی دارند. اتریش کشور بسیار ‌امنی بوده و آمار جرم در ‌این کشور بسیار کم است. درصد بیکاری در ‌این کشور بسیار پایین است و شرایط شغلی بسیار مطلوب و خوبی برای مهاجرین دارد. افراد با دریافت ویزای شگن‌این کشور می‌توانند به مدت سه ماه در‌این کشور اقامت گردشگری داشته باشند. برای اقامت دائم‌ این کشور، مهاجرین باید از روش سرمایه گذاری و یا کار دست به کار شوند. از آن جایی که شرایط کاری ‌این کشور در وضعیت مناسبی قرار دارد، مهاجرین می‌توانند در مدت کوتاهی شغل مد نظر خود را پیدا کرده و شاغل شوند. شرایط کاری اتریش،‌ای اتریش‌ این کشور را به یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت تبدیل کرده است.

مهاجرت به فنلاند

چندین سال اخیر کشور فنلاند به عنوان یکی از ایده آل ترین کشورهای اروپایی برای زندگی شناخته شده است و به این دلیل افراد بسیاری این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند. کشور فنلاند در زمینه بهداشت، سلامت، آموزش و آزادی های فردی کشور خوبی برای زندگی محسوب می شود. این کشور یکی از کشورهای مرفه و ثروتمند دنیا است و مردم این کشور موقعیت مناسبی برای زندگی دارند.

مهاجرت به مجارستان

مجارستان یکی از کشورهای اروپایی عضو حوزه شنگن بوده و به خاطر هزینه های کمی که برای زندگی دارد، جز یکی از بهترین کشورهای اروپایی است. این کشور انتخاب بسیار مناسبی برای تحصیل در رشته های پزشکی است.

مهاجرت به پرتغال

پرتغال یکی از مطلوب ترین کشورها برای مهاجرت درسی است و هر ساله دانشجویان زیادی برای ادامه تحصیل به‌این کشور مهاجرت می‌کنند. مخارج تحصیل در دانشگاه های دولتی و عمومی پرتغال بسیار پایین است و به همین سبب گزینه بسیار مناسبی برای ادامه تحصیل است. کشور پرتغال بهترین کشور برای خرید ملک است زیرا کشور بسیار مناسبی برای زندگی است. با خرید خانه در‌این کشور قادر هستید بعد از 5 سال اقامت دائم‌این کشور را به دست آورید.