اقامت اروپا

-

اقامت اروپا از راه ثبت شرکت، سرمایه گذاری و ازدواج و توانایی مالی وجود دارد. داخل این صفحه کشورهای اروپایی که می‌توانید جهت دریافت اقامت اروپا اقدام کنید به همراه شرایط مورد نیاز برای مهاجرت به اروپا و مدارک لازم برای اخذ اقامت اروپا در هر کدام توضیح داده شده است. علاوه بر‌این یک گروهی کشورهاهستند که می‌توانید با خرید پاسپورت آن ها، اقامت دائم اروپا و پاسپورت دوم را بدست آورید، که در همین جا آورده شده‌اند.

جهت مشاوره اقامت اروپا و مشاوره با وکلای مهاجرت می‌توانید با آیلیسترز تماس بگیرید.

اقامت اروپا از طریق خرید ملک

اقامت اروپا از راه خرید ملک در کشورهایی اروپایی یکی دیگر از سرویس‌ های آیلیسترز برای دریافت اقامت اروپا و مهاجرت به اروپا می‌باشد.می توان سیتیزنشیپ و اقامت همیشگی اروپا را با خرید ملک از کشورهای لتونی، اسپانیا، پرتغال، یونان بدست آورد، که شرایط و زمان مورد نیاز برای دریافت اقامت اروپا با نظر به اندازه سرمایه گذاری و کشور مد نظر تغییر پیدا می‌کند. برای مثال با خریداری ملک به ارزش 250 هزار یورو در یونان میتوان افامت دائم اروپا و ویزای شینگن را دریافت کرد. به سبب متفاوت بودن و متغیر بودن پروسه ها بهتر است برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت سفارت کشور مورد نظری که قصد اقامت دائم آن را دارید مراجعه کنید، یا قادر هستید با ارتباط با وکلای مهاجرت آیلیسترز از آخرین پروسه های دریافت اقامت و شهروندی اطلاع یابید.

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

همان طوری که در صفحه ” اقامت‌ایتالیا” در سایت توضیح داده شده است، می‌توان با ثبت شرکت در‌ایتالیا، اقامت اروپا را بدست آورد. با توجه به نوع شرکت، زمان و مخارج لازم برای دریافت اقامت اروپا ( ایتالیا) گوناگون است. اما یکی از ساده ترین انواع شرکت که با آن می‌توان اقامت گرفت، ثبت شرکت با مسئولیت محدود می‌باشد.

برای‌این کار لازم است یک حساب بانکی بین المللی داشته باشید و با سرمایه اولیه تنها 10 هزار دلار برای ثبت شرکت اقدام کنید. این مقدار سرمایه در سرویس شما در اروپا باقی می‌ماند. با‌این روش می‌توانید ویزای شینگن و اقامت اروپا را تنها در زمان 6 ماه بدست آورید. افزون بر مستنداتی مثل عدم سوپیشینه، باید مدارکی برای فعالیت تجاری که تصمیم افتتاح آن را در اروپا دار داریدبراید،برای طرح خویش برای ثبت شرکت ارائه کنید.

با نظر به شرایط اقتصادی‌ایتالیا و اروپا‌این تصمیم گیری ها باید با تحلیل وکیلان مهاجرت صورت گیرد، چون باید در پایان هر سال گزارشی را به دولت‌ایتالیا برای فعالیت های شرکت خود در اروپا ارائه دهید، که نشان دهنده میزان فعالیت و سود سالیانه شما در شرکت باشد. به معنی این که باید گردش هر ساله حساب و بهره ناشی از ثبت شرکت در اروپا داشته باشید که بتوانید اقامت‌ایتالیا و اقامت اروپا خویش را تمدید  کنید.

برای مشاوره در خصوص گرفتن اقامت از راه ثبت شرکت در انگلستان و دیگر کشورهای دنیا می‌توانید با آیلیسترز تماس بگیرید.

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

دریافت اقامت اروپا از راه تمکن مالی یکی از روش های سریع برای گرفتن اقامت می‌باشد. در کل دریافت اقامت اروپا از طریق توانایی مالی یعنی‌این که متقاضی بدون نیاز به کار کردن در کشور مقصد قادر است اقامت خویش را اداره کند. برای‌این منظور او باید گردش سرویس خود را به همراه سایر مدارک مثل تائیدیه اسناد و مالکیت ها و سهام و …. عرضه کند. برای اثبات‌این نکته درخواست کننده می‌تواند درآمد دریافتی خود را از طریق نشان دادنه بهره سرمایه سپرده گذاری، یا سهام شرکت و حقوق بازنشتگی ارائه دهد.

به عنوان مثال برای اقامت تمکن مالی اتریش نیاز به گردش حساب 3 ماه است که در صورت دارا بودن شرایط ویزای کوتاه مدت 3 ماهه داده می‌شود.

مزایای اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

  • یکی از کمترین روش های گرفتن اقامت اروپا می‌باشد.
  • ‌اقامت اروپا شامل همه اعضای خانواده می‌شود.
  • ارائه مدرک زبان خارجه لازمه نیست
  • پرداخت مالیات مورد نیاز نیست
  • برنامه اقامتی شما، قابل تبدیل شدن به اقامت همیشگی اروپا می‌باشد.
  • از حقوق سیتیزنشیپ و بیمه خدمات درمانی برخوردار خواهید بود.

مدارک لازم اخذ اقامت اروپا از روش تمکن مالی

  • ترجمه شدن اسناد شغلی
  • ترجمه رسمی روزنامه رسمی به همراه علامت تجاری
  • پرینت حساب بانکی برای 3 ماه آخر
  • اثبات دارایی های مالی با ارائه مدارک رسمی
  • مدرک اعلامی حساب بانکی به صورت رسمی و ترجمه شده
  • ارائه اسناد شناسایی و هویتی ( شناسنامه+ گذرنامه) به همراه ترجمه و عکس

اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی

اقامت اتریش از راه تمکن مالی به الزام داشتن در آمد برای هریک از اعضای خانواده به صورت زیر قابل دست یابی است.

سرپرست خانواده= 2 هزار یورو

همسر درخواست کننده= 4 هزار یورو

فرزندان پایین 18 سال= هر یک 300 یورو

اخذ اقامت از طریق ازدواج

اخذ اقامت اروپا از طریق ازدواج

اقامت اروپا از راه ازدواج یکی از طریق هایی است که می‌توان با توجه به قوانین هر کشور برای مهاجرت اقدام کرد. برای نمونه براساس قوانین آلمان می‌توان با ازدواج با یک فرد آلمانی اقامت‌این کشور را بدست آورد. البته باید اثبات شود که هدف از ازدواج صرفا دریافت اقامت اروپا نیست و با عرضه مدارک به سفارت‌این موضوع بررسی گردد. علاوه بر شرایط معمول که هر کشوری برای گرفتن اقامت دارد، در آلمان شخص متفاضی باید زبان آلمان را در سطح A1 نیز بلد باشد.

اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج به‌این صورت انجام می‌شود که در واقع همسر درخواست کننده شهروند کانادا است یا‌این که اقامت همیشگی کانادا را دارد. داخل این حالت همسر متقاضی اسپانسر او می‌شود و به اصطلاح می‌گویند مهاجرت به کانادا از راه اسپانسرشیپ همسر.

مهاجرت به کانادا از راه ازدواج دو حالت‌امکان پذیر است. ازدواج صوری یا ازدواج حقیقی. که در اصل شما وانمود می‌کنید که ازدواجتان غیر قابل انکار است به ویژه اگر ظاهری باشد، که مسلما در صورت اطلاع یافتن سفارت و دولت کانادا از‌این که ازدواج شما صوری است، تبعات رسمی برای هر دو نفر خواهد داشت.در هر صورت ابتدا نگاهی به مقررات کلی مهاجرت به کانادا از راه ازدواج می‌کنیم.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج
  • این که همسر متقاضی در داخل یا بیرون از کانادا زندگی کند اهمیت ندارد.
  • چه همسر متقاضی شهروند کانادایی باشد یا اقامت دائم کانادا را داشته باشد فرقی نمی کند. طی دوحالت‌امکان اقدام برای مهاجرت کانادا از طریق اسپانسرشیپی همسر می‌باشد.
  • اما در هر دو صورت باید پیش از ورد متقاضی به کانادا، او در کانادا باشد.
  • هر دو فرد حداقل 18 سال داشته باشند.
  • مدارکی برای تائید رابطه واقعی ارائه گردد
  • تا 3 سال بعد از سفر متقاضی به کانادا، همسر او تعهد و توانایی اسپانسری او را از بابت هزینه ها داشته باشد.
  • کسی که می‌خواهد اسپانسر شود، بازداشت، تحت پیگرد قانونی و یا ورشکسته مالی نباشد.
مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج صوری

درباره ازدواج صوری نکته‌ای که خیلی اهمیت دارد‌این است که اگر سفارت و یا دولت کانادا به شما و همسرتان شک کنند پرونده شما رد می‌شود و همچنین عواقب رسمی مثل دادگاه در انتظار شما خواهد بود که باعث لغو شهروندی و اقامت دائم همسر شما و اخراج هردوی شما از کانادا می‌شود.

تذکر بسیار مهم: اقامت اشخاص در دوسال نخست مشروط است، یعنی‌این که اگر از یکدیگر طلاق بگیرند اقامت شخص متقاضی مهاجرت به کانادا متوقف خواهد شد.