Homeفارسیاروپااقامت اروپا و بررسی روش های اخذ آن

اقامت اروپا و بررسی روش های اخذ آن

-

تمرکز کشورهای پیشرفته و صنعتی در اروپا باعث شده است که بسیاری به دنبال اقامت در اروپا باشند. بنابراین ، در این مقاله شرایط اقامت اروپا ، شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی و قوانین اقامت اروپا به روش های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. برای دریافت اقامت اروپا ، افراد با سوالات زیادی روبرو می شوند ، از جمله راه های اخذ اقامت اروپا چیست؟ قوانین و شرایط اخذ اقامت اروپا چیست؟ آیا اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری مناسب است؟ در این مقاله ، همه راههای اخذ اقامت در کشورهای اروپایی از جمله اخذ اقامت اروپا از طریق تحصیل ، اخذ اقامت اروپا از طریق کار ، اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری و … را بررسی کرده ایم. عزیز ، شما همیشه می توانید با آیلیسترز تماس بگیرید و از وکلا و کارشناسان این موسسه مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید.

موضوعات مورد بحث در این مقاله:

  • گرفتن محل اقامت اروپا
  • در اروپا کار کنید
  • اقامت در اروپا با تحقیق و بورس تحصیلی
  • از طریق سرمایه گذاری در اروپا بمانید
  • اقامت در اروپا از طریق ازدواج
  • اقامت و تابعیت اروپا از طریق تولد
  • اقامت اروپا برای پناهندگی
  • هزینه زندگی در اروپا
  • برای اخذ تابعیت در کشورهای اروپایی

اخذ اقامت اروپا

در آغاز بحث در مورد اقامت اروپا ، توضیح کلی در مورد اروپا مورد نیاز است. قاره اروپا پس از قاره اقیانوسیه به عنوان دومین قاره کوچک جهان شناخته می شود. آنها در امتداد قاره با آسیا واقع شده اند و با هم سرزمین اوراسیا را ایجاد کرده اند. مرز آسیا و اروپا نیز کوههای معروف اورال است. اندازه این قاره حدود 10 میلیون کیلومتر مربع است و با بیش از 730 میلیون نفر جمعیت ، حدود 11٪ از جمعیت جهان را نشان می دهد. به طور کلی ، از آنجا که از نظر مساحت از قاره های دیگر کوچکتر است ، اما از نظر تراکم جمعیت ، پس از آسیا ، در جهان رتبه بهتری دارد. از نظر جغرافیایی ، به دلیل آب و هوای معتدل شمالی ، دارای سرسبزترین مناطق جهان است و مناطق بسیار دیدنی و جذاب و مناظر طبیعی را در مرکز خود دارد. حدود 52 کشور اروپایی بزرگ و کوچک ، مستقل و وابسته وجود دارد که هر یک از آنها وضعیت منحصر به فرد و منحصر به فرد خود را دارند. لازم به ذکر است که 32 کشور از این اتحاد بدون مرز به نام منطقه شینگن تحت توافق نامه شینگن دارند که امتیازات بسیار بالایی را برای اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا ایجاد کرده است. اگر وارد یکی از کشورهای شینگن شوید می توانید بدون محدودیت به سایر کشورهای شینگن سفر کنید. همچنین ، کسانی که می خواهند از طریق کشورهای اروپایی اقامت اروپا را بدست آورند ، واقعاً انتخاب صحیح را انجام می دهند زیرا از نظر اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی دارای سیستم قدرتمند و نظم زیادی هستند. و غیره. آپارا آرام ترین و مراقب ترین قاره جهان است ، زیرا مقر سازمان ملل در سوئیس و دادگاه دادگاه لاهه در هلند است. به خاطر زندگی اش مشهور است. به همین دلیل سالانه تعداد بی شماری برای اخذ اقامت و تابعیت متقاضی مهاجرت به اروپا و سایر کشورهای اروپایی هستند. کشورهای عضو اتحادیه اروپا در زیر لیست شده اند.

اقامت اروپ

اقامت اروپا از طریق کار

اقامت در اروپا و کشورهای اروپایی در بسیاری از موارد کارساز است. اما اینکه آیا مهاجرت به همه کشورهای اروپایی امکان پذیر است یا نه یک سوال قابل بحث است که در زیر به آن خواهیم پرداخت. در بیشتر کشورهای اروپایی ، افراد برای دریافت ویزای کار نیاز به پیشنهاد کار از کارفرما یا شرکت در این کشور دارند که بر اساس آن می توانند ویزای کار دریافت کنند. متقاضیان پس از دریافت این ویزای کار می توانند از اروپا وارد کشور مبدا شده و اجازه اقامت بگیرند و پس از پرداخت مالیات نیز پس از چند سال می توانند اقامت دائم بگیرند. در اکثر کشورهای اروپایی اقامت دائم را تقریباً پس از 5 تا 6 سال می توان دریافت کرد. نکته مهم ، در برخی از کشورها ، به استثنا ، نیازی به این پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما یا شرکتی نیست ، مانند آلمان و اتریش ، که ویزایی به نام ویزای جستجوی کار را صادر می کند ، که نامزدها با دریافت این ویزا دریافت می کنند. آنها می توانند برای مدت 6 ماه در این دو ایالت کار پیدا کنند و سپس یک اقامت کار و سپس یک اقامت دائم بگیرند. آلمان و اتریش از جمله کشورهای برجسته اروپایی و همچنین کشورهای جهان هستند ، به طوری که وین ، پایتخت اتریش ، ده سال متوالی به عنوان بهترین شهر جهان اعلام شده است.

اقامت اروپا از طریق تحصیل و بورسیه تحصیلی

زندگی دائمی در اروپا و کشورهای اروپایی از طریق تحصیل و بورس تحصیلی امکان پذیر نیست. در علم مهاجرت و اقامت ، صرف تحصیل در یک کشور بدون متقاضیان و دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیل به دنبال کار مرتبط با موضوع ، امکان پذیر نخواهد بود. ، یا می توانید با استخدام از طریق کارفرما گذرنامه دریافت کنید. آنها به ویزا و محل اقامت متوسل می شوند که می توانند با نرخ مالیات برای چندین سال در آن کشور بمانند. اما یک نکته مهم این است که برخی از کشورها با فراهم آوردن فرصت های کوتاه مدت (آموزشی) زمینه اشتغال دانشجویان را فراهم می کنند تا دانشجویان بتوانند در رابطه با دانشی که در پایان دوره کار به آنها داده اند کار کنند. دوره های یک یا دو ساله. سرانجام ، آنها می توانند یک کتاب ورودی بگیرند و شغل و موقعیت خود را حفظ کنند. کشورهایی که بر اساس این ویژگی های باورنکردنی ساخته شده اند ، هلند ، دانمارک و سایر کشورهای اروپایی هستند که حامیان مالی زیادی دارند.

تحصیل در کشورهای اروپایی می تواند روش خوبی برای ورود به این کشورها و در نهایت اخذ اقامت باشد. علاوه بر این ، کشورهای پیشرفته اروپایی مانند اتریش ، آلمان و فرانسه به دانشجویان خارجی فرصت تحصیل رایگان در دانشگاه های خود را می دهند. در اکثر کشورهای اروپایی برای اقامت در کشور مقصد و جستجوی کار بین 6 تا 18 ماه مهلت داده می شود.

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

راه دیگر برای تهیه مسکن در اروپا و کشورهای اروپایی سرمایه گذاری در کشورهای مختلف اروپایی است. روش های مختلفی برای بدست آوردن مسکن از طریق سرمایه گذاری وجود دارد که در زیر بررسی خواهیم کرد:

اقامت خود حمایتی (تمکن مالی) در کشورهای اروپایی

این نوع محل اقامت معمولاً برای افرادی که در شرف بازنشستگی هستند و پیر هستند اما پول خوبی و افراد ثروتمند و ثروتمند دارند مناسب است. خود اشتغالی در کشورهای اروپایی یکی از خطرناک ترین راه های مهاجرت است ، زیرا افراد می توانند اقامت اروپا را بدون نیاز به سرمایه گذاری ویژه دریافت کنند. اکنون ، کشور خوب اتریش ، کشور تمدن فرانسه ، کشور اسپانیا خوشایند است ، کشور پرتغال خوب است ، کشور سوئیس ثروتمند است و کشور باستان یونان چنین مکانی برای زندگی می دهد. به این ترتیب افراد فقط با درج مبلغ مشخصی در حساب خود و نشان دادن مبلغ به کشور مورد نظر و ارائه برخی اسناد مسکن و پس از اثبات حمایت مالی قوی ، می توانند اجازه اقامت در اروپا را دریافت کنند. مشهورترین محل اقامت مستقل به ترتیب اتریش ، فرانسه ، سوئیس ، پرتغال ، اسپانیا و یونان است. درخواست در این کشورها اجازه می دهد اقامت هر ساله تمدید شود و معمولاً پس از 5 سال می تواند اقامت دائم اروپا باشد.

اقامت از طریق ثبت شرکت در کشورهای اروپایی

در گروه سرمایه گذاری قرار می گیرد و روش دیگری که افراد می توانند اجازه اقامت بگیرند ، روش ثبت شرکت است. ثبت شرکت در کشورهای مختلف اروپایی امکان پذیر است اما در نتیجه ثبت شرکت برای ما بسیار مهم است که تصمیم بگیریم ثبت نام کدام کشور آسان تر است و ورود کدام کشور. به طور کلی ، روند ثبت شرکت باید با ارائه یک طرح تجاری یا یک برنامه توجیهی اقتصادی مناسب انجام شود ، اما نکته این است که برخی از کشورها ممکن است در مورد طرح منطقی بسیار سختگیر باشند ، بنابراین ممکن است برنامه و اداره مورد قبول نباشد. کار و تجارت کشور برنامه های ارائه شده توسط افراد ، مانند دیگر قفسه های دیگر ، که ثبت شرکت بسیار پیچیده است و مدت طولانی در آلمان طول می کشد یا ممکن است برای افراد حساب باز نکند ، رد خواهد کرد. با این حال ، اتریش یک روش ثبت شرکت دارد که به جرات می توان بالاترین اقامت اروپا را اعلام کرد. به این ترتیب افراد هیچ دارایی خود را از دست نمی دهند و می توانند با حداقل 35 هزار یورو ثبت نام کنند که این مبلغ در حساب شرکت باقی مانده و دارایی و درآمد شرکت محسوب می شود. از طریق مراحل اخذ اجازه اقامت در اتریش و اجازه اقامت در اروپا. در این نوع اقامت ، کلیه اعضای خانواده و بیمه درمانی آموزش کودکان رایگان بوده و پس از حدود 5 سال می توانند حقوق ماهیانه و اجازه اقامت دائم دریافت کنند. این نوع ساختمان قرمز و سفید (رنگ پرچم اتریش) نامیده می شود.

اقامت از طریق خرید ملک در اروپا

در اکثر کشورها به دلیل خرید ملک امکان دریافت اجازه اقامت وجود ندارد اما برخی کشورها هستند که با خرید ملک ویزای طلایی صادر می کنند و اقامت می کنند مانند پرتغال ، اسپانیا اسپانیا ، یونان و قبرس. در پرتغال با پرداخت 280 یورو می توانید در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده و اقامت اروپا را بدست آورید. نکته بسیار مثبت این رویکرد این است که افراد می توانند پول را نیز دریافت کنند و پس از 5 سال و رسیدن به اقامت دائم ، می توانند پول را نیز پس دهند. در اسپانیا با پرداخت حدود 500000 یورو می توانید وارد بحث خرید املاک و مستغلات شوید و از این روش برای درخواست اجازه اقامت در اروپا استفاده کنید. در قبرس می توانید یک املاک و مستغلات را به قیمت 2.5 میلیون یورو خریداری کنید و سپس برای اجازه اقامت در اروپا اقدام کنید.

اقامت از طریق روش های خرید سهام با 50 هزار یورو

اکنون یک روش بسیار ساده و گران قیمت برای سرمایه گذاری در مسکن وجود دارد. به همین ترتیب ، در یک سری از کشورهای اروپایی مانند لتونی ، می توانید سهام یکی از شرکت های ثبت شده را به مبلغ 50000 یورو خریداری کنید یا می توانید سهام فرانسه (رستوران های زنجیره ای) مانند مک دونالد ، Bergerking ، Subway ، Lieberger… اقلام دریافت شده را خریداری کنید. اجازه اقامت اروپا ، پس از 5 سال ، با دریافت اقامت دائم ، سهام می تواند به مبلغ 50000 یورو بازپرداخت شود. نکته اصلی این است که از این طریق چندین نفر می توانند هر کدام 50،000 یورو سرمایه گذاری کنند و یک شعبه بزرگ و محبوب متشکل از رستوران های زنجیره ای و همچنین اخذ اجازه اقامت در اروپا را افتتاح کرده اند. پس از اخذ مجوز اقامت ، افراد می توانند بدون محدودیت به راحتی در سایر کشورهای اروپایی و منطقه شینگن سفر و زندگی کنند.

اقامت اروپا از طریق ازدواج

در برخی موارد ، افراد ممکن است بتوانند از طریق ازدواج در یک کشور اروپایی اقامت اروپا را بدست آورند. با این حال ، شرایط و روند اخذ اقامت در هر کشور ممکن است متفاوت باشد. با این حال ، به طور کلی همه کشورها قانون مشترکی برای صدور چنین ویزاهای ازدواج و اقامت دارند ، بنابراین متقاضی باید با یک فرد اروپایی دارای اقامت یا تابعیت اروپا منافع مشترک داشته باشد ، و این مسئله از این را از طریق تصاویر دو نفره یا مکالمات روزانه یا گفتگوی اینترنتی که با هم داشتند اثبات کرد. اروپایی همچنین باید دارای شغل و درآمدی باشد که بتواند از غیراروپایی ها حمایت و پشتیبانی کند. با تجربه این موارد ، شخص غیراروپایی ویزای ازدواج دریافت می کند و با ورود به این کشور در اروپا ، ممکن است ازدواج خود را ثبت کند و پس از آن ، بسته به کشورهای مختلف ، بعد از حدود 2 تا 5 سال (هر کشوری متفاوت است) اگر زندگی مشترک خود را تجربه کنند و شرایط موجود خود را حفظ کنند ، می توانند در آن کشور اقامت دائم داشته باشند اروپا نمودار زیر نشان می دهد که در هر کشور اتحادیه اروپا ، پس از چندین سال زندگی با همسر اروپایی ، می توانید درخواست تابعیت دهید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت اروپا و اخذ تابعیت از طریق تولد

اقامت در اروپا در بیشتر موارد و بیش از 90٪ با تولد کودک غیرممکن است. زیرا بیش از 90٪ کشورهای اروپایی مشمول قانون خون هستند و به دلیل تولد در آن کشور نمی توانند در آن کشور اقامت بگیرند و کودکی که در آن کشور متولد می شود به دلیل اقامت والدین خود اقامت دارد. در حال حاضر ، فقط تعدادی از کشورهای خاص ، از جمله ایالات متحده ، کانادا ، برزیل ، پرتغال و 5 کشور دیگر از این قانون پیروی می کنند و فرزندان متولد شده در این کشورها می توانند اقامت و تابعیت و در برخی شرایط والدین دریافت کنند. برای اخذ اقامت در آن کشور. در نتیجه ، با توجه به اینکه اکثر کشورهای اروپایی قانون خون را رعایت می کنند ، بدست آوردن اقامت اروپا از طریق تولد کودک کار آسانی نیست.

اقامت اروپا از طریق پناهندگی

ما به هیچ وجه پناهندگی در اروپا را توصیه نمی کنیم. در سالهای اخیر ، بسیاری از مردم از طریق پناهندگی وارد کشورهای مختلف اروپا شده اند و در اردوگاه ها و اردوگاه های بسیار ناخوشایند به دور از شان و منزلت و شخصیت یک انسان مستقر شده اند ، امیدوارم بتوانید اقامت اروپا را بدست آورید. با این وجود ، به دلیل هجوم گسترده پناهجویان ، این کشورها در اعطای اقامت بسیار سختگیرانه عمل کرده اند ، به طوری که اکنون اکثریت مردم را به کشور خود بازگردانده اند و این افراد با ناامیدی ، شرم و ناامیدی به کشور خود بازگشتند. اند با این حال ، در مورد قانون عمومی کنوانسیون ژنو و حقوق پناهندگان ، این درست است که پناهجویانی که در کشور خود با خطر سیاسی ، اجتماعی ، نژادی و مذهبی روبرو هستند می توانند درخواست پناهندگی در کشورهای عضو این کنوانسیون و سرانجام همچنین برای اخذ اقامت که در این مراحل از یک کشور به کشور دیگر یک سری تفاوت های جزئی وجود دارد. اما نتیجه گیری کلی این است که خطرات و معایب پناهندگی بسیار زیاد است و این روش اخذ اقامت به هیچ وجه توصیه نمی شود. این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک پور نوشته شده و هرگونه کپی برداری از آن از نظر قانونی مجاز نیست.

هزینه های زندگی در اروپا

در فرآیند اخذ مجوز اقامت اروپا ، هنگام تصمیم گیری برای افراد ، مسئله هزینه زندگی مسئله بسیار مهمی است. در این قسمت از مقاله ، این هزینه ها را بررسی خواهیم کرد: اگر می خواهیم گران ترین و ارزان ترین کشورهای اروپایی را معرفی کنیم ، می توانیم سوئیس ، سوئد ، ایسلند ، نروژ و دانمارک را به عنوان گران ترین کشورهای اروپایی و رومانی در نظر بگیریم. و بلغارستان را به یکی از ارزانترین کشورهای اروپایی تبدیل کرد. آلمان نیز کمی بالاتر از میانگین اروپا است. اما هزینه زندگی در کشوری مانند اتریش یا هلند متوسط و بسیار متعادل تر از سایر کشورهای اروپایی است. در کشورهای گران قیمت اروپایی که در بالا ذکر شد ، متوسط اجاره و هزینه زندگی متوسط و عادی برای یک فرد در حدود 1500 تا 2000 یورو در ماه خواهد بود ، اما در کشوری مانند اتریش یا کشورهایی مانند زندگی در آنها متعادل است. با مبالغ ذکر شده می توانید زندگی ایده آل و عالی داشته باشید. البته توجه به این نکته مهم است که هزینه های زندگی به نحوه زندگی افراد بستگی دارد و هزینه های مختلف می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد. در تصویر زیر شاخص هزینه زندگی برای کشورهای اروپایی را مشاهده می کنید.

اقامت-اروپا-2

اخذ تابعیت کشور های اروپایی

پس از اخذ اقامت اروپا می توانید از طریق کشورهای مختلف درخواست تابعیت و گذرنامه دهید. اما این از کشوری به کشور دیگر متفاوت است تا مشخص شود چه مدت طول می کشد تا افراد در یک کشور اقامت خود را به تابعیت و تابعیت تغییر دهند. به طور متوسط ، در بیشتر کشورها ، با حداقل 5 سال زندگی ، امکان اخذ اقامت و بعد از سال پنجم ، تابعیت و تابعیت وجود دارد. با این حال ، برخی از این کشورها ممکن است نیاز به اقامت طولانی تر داشته باشند.

جدول زیر مدت اقامت در کشورهای مختلف اروپا برای اخذ تابعیت را نشان می دهد.

اقامت-اروپا-3

✅ بهترین راه برای گرفتن اقامت اروپا کدام است؟

عوامل مختلفی در انتخاب بهترین راه برای اقامت در اروپا تاثیرگذار است که مهمترین آنها شرایط شخصی شماست. به طور کلی ، با این وجود می توان گفت که بهترین و آسان ترین راه های اخذ اقامت اروپا شامل ویزای کار ، تحصیل در دانشگاه های اروپا ، سرمایه گذاری و منابع مالی است.

 ✅ برای اخذ اقامت اروپا ارزان ترین روش کدام است؟

دریافت پیشنهاد کار و اخذ ویزای کار در کشور های اروپایی می توش در درجه دوم نیز می توان تحصیل.

✅ آیا می توان بدون وکیل برای اقامت اروپا اقدام کرد؟

برای اخذ اقامت کشورهای اروپایی باید با قوانین مهاجرتی این کشورها آشنایی داشته باشید. اگر در این زمینه تخصص ندارید به سختی می توانید مسیر درست را بیابید.

✅ هزینه زندگی در کشورهای اروپا به طور میانگین چه میزان است؟

در گران ترین کشورهای اروپایی هزینه زندگی به صورت ماهیانه بین 1.500 تا 2،000 یورو خواهد بود.

اقامت اروپا و سخن پایانی

اقامت اروپا و شرایط نن را در این مقاله مورد تحلیل علمی قرار دادیم. امروزه افراد بسیاری در صدد آن هستند که از یک راه ساده کشورهای مختلف اروپایی مهاجرت نموده و به اخذ اقامت کشن کشور و اخذ اقامت برای این موضوع راه ها و کشورهای مختلفی وجود دارد اشاره نمود که روش های بسیار جذاب مناسبی را برای اعطای اقامت شما عزیزان همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و در خصوص راه های اخذ اقامت اروپا با کارشناسان و وکلای موسسه به صورت تخصصی به روزترین اطلاعات را به دست آورید. .مچنین ا درج پرسش خود در قسمت دیدگاه ها کارشناسان ما در سریعترین زمان مم من پاسخگوی شما خواهند بود.