Homeاقامت و مهاجرتاقامت در اروپااخذ تابعیت از طریق ازدواج در قبرس

اخذ تابعیت از طریق ازدواج در قبرس

-

اخذ تابعیت از طریق ازدواج در کشور قبرس

بر اساس سیستم حقوق بین الملل، اغلب کشورهای جهان پذیرفته‌اند که چنانچه دو شخص با ملیت متفاوت با یکدیگر ازدواج کنند فرد می تواند در راستای اخذ تابعیت اقدام نمایند. کشور قبرس از این قائده مستثنی نمی‌باشد. اگر شخصی با یک فرد تابع قبرس ازدواج کند می تواند برای دریافت تابعیت قبرس اقدام کند. موسسه حقوقی آیلیسترز صفر تا صد مراحل حقوقی را برای شما در مقاله ای توضیح داده برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق لینک زیر به مقاله مربوطه مراجعه کنید. همچنین وکالت پرونده های این موضوع را جهت اخذ اقامت کشور قبرس می پذیرد.

طبق قوانین کشور ایران نیز این موضوع وجود دارد. برای مثال: در بند 6 از ماده 976 قانون مدنی آمده است چنانچه یک تبعه بیگانه با یک مرد ایرانی ازدواج کند تابعیت ایرانی دریافت کرده و ایرانی به شمار می‌رود.

در موسسه حقوقی آیلیسترز ما به بهترین کیفیت سرویس دهی می اندیشیم
وکیل باید پاس دار منافع و امنیت وکیل مدافع خود باشد،ما در موسسه حقوقی آیلیسترز به این موضوع می اندیشیم

در بعضی کشورها از جمله ایران قوانین حقوقی برای اخذ تابعیت در ازدواج با مرد یا زن آن کشور متفاوت است. اما در مورد کشور قبرس ازدواج با مرد یا زن هیچ تفاوتی نداشته و هردوی آن قطعاً منتهی به اخذ تابعیت می شود البته در صورتی که پرونده درست و کامل ارائه شود. گفتنی است در نظام حقوقی بعضی کشورها نظیر ایران ازدواج دارای قوانین تحمیلی تابعیت می باشد.

به عنوان مثال: در ماده 976 قانون مدنی ایران، اگر زن خارجی با مرد ایرانی ازدواج کند از دید قانون گذار خود به خود ایرانی حساب می شود. در حالی که ازدواج مرد خارجی با زن ایرانی متضمن اخذ تابعیت نیست.

همینطور در مسئله ازدواج با فردی از اتباع در کشور قبرس که لازمه‌ی تقاضای کسب تابعیت می‌باشد و تا زمانی که شما تقاضا و پرونده را تحویل ندهید تابعیت اعطا نمی‌گردد. واضح است آگاهی های حقوقی درزمینه ازدواج و شروط ضمن عقد ازدواج و کسب تابعیت یا اقامت در قبرس از راه ازدواج شامل دشوارها و اصول حقوقی خود می‌باشد. شما قادر هستید با مشاورین و وکلای ما ارتباط برقرار نموده و ما باافتخار شمارا راهنمایی می‌کنیم.
لطفاً توجه نمایید آیلیسترز دفتر وکالت می‌باشد و گزینش زوج یا زوجه از طریق ما انجام نمی‌گیرد آیلیسترز فقط ارائه‌کننده خدمات حقوقی می‌باشد. پس خواهشمندیم در ارتباط باکارهای غیرحقوقی با ما تماس نگیرید.