HomeNoneرافل اقامت اروپا و پاسپورت اروپا

رافل اقامت اروپا و پاسپورت اروپا

-

روش های دریافت پاسپورت اروپا

دو روش سریع و مطمئن وجود دارد

۱- خرید ملک در اروپا (نقد یا اقساط)

۲- آیلیسترز رافل

house-buying-ilisters

پاسپورت اروپا با خرید ملک

ملک خریداری شده باید به ارزش ۲ میلیون یورو باشد.

+ دریافت پاسپورت اروپا در کمتر از ۶ ماه

– پرداخت مبلغ سنگین به ریال

بودجه کافی ندارید؟businessman-clipart-sad-ilisters

نگران نباشید!

راه حل پیش ما است، در ادامه بخوانید و همین امروز اقدام کنید.

happy family iListersپاسپورت اروپا با روش آیلیسترز رافل

شرکت در رافل پاسپورت اروپا

+ فقط ۳.۴۹ یورو جهت اقدام تا دریافت پاسپورت

+ دریافت پاسپورت در کمتر از ۶ ماه

همین امروز اقدام کنید

سیستم خرید املاک از طریق بستر رافل iListers چیست ؟

همانطور که می دانید کمپانی iListers اولین شبکه اجتماعی املاک در اروپا می باشد و اخیرا بستری را فراهم آورده است که به فروشندگان و خریداران ملک این امکان را می دهد تا بتوانند در سراسر دنیا با کمترین زمان و هزینه به اهداف خود برسند. این بستر که فروش رافل نام گذاری شده با هدف کمک به دو دسته زیر پایه گذاری شده است:

۱- انبوه سازان و فروشندگان ملک نوساز و یا دست دوم برای تسریع در فروش املاک خود

۲- خریدارانی که می خواهند ملکی را با کمترین هزینه خریداری نمایند و یا بودجه کافی برای ملک مورد نظر خود را دارا نمی باشند.

در واقع رافل یک بازی قدیمی انگلیسی میباشد که در آن بلیطهایی فروخته میشد و در نهایت یک نفر از خریداران پروسه قرعه کشی را انجام میداد و یک عدد تصادفی را از ظرفی بیرون میکشید و برنده رافل به این صورت انتخاب میشد.
حال که آیلیسترز یک شبکه اجتماعی املاک میباشد از بازی رافل استفاده نموده و روشی نوین برای فروش املاک برای اعضای خود ایجاد نموده است و با استفاده از فعالیت کاربران خود این پروسه را به صورت آنلاین کنترل مینماید و خود به عنوان یک واسطه ما بین فروشنده و خریدار ایفای نقش میکند.

چگونه از سیستم رافل iListers برای دریافت پاسپورت اروپا بهره مند شویم ؟

با توجه به اینکه سیستم فروش رافل iListers در حال حاضر فقط در قبرس اروپایی فعال می باشد، به همین دلیل فقط به فروشندگان و انبوه سازانی که در این کشور فعال می باشند این سرویس را ارائه می دهد.

همانگونه که می دانید یکی از سریعترین روشهای دریافت اقامت و یا پاسپورت اروپا از طریق سرمایه گذاری در املاک در اروپا می باشد و با توجه به اینکه قبرس اروپایی قوانین مهاجرتی برای اعطای پاسپورت و یا اقامت دائم از روش سرمایه گذاری ارائه می دهد لذا برخی از انبوه سازان و فروشندگان ملک در کنار فروش املاک خود از روش رافل از این قوانین مهاجرتی پیروی کرده و تعهداتی در قبال شخص برنده در جهت اعطای پاسپورت و یا اقامت دائم اروپا ارائه می دهد.

حال اگر شما هم قصد مهاجرت به اروپا در کمترین زمان و هزینه را دارید و به شانس بالای خود اعتقاد دارید می توانید با شرکت در رافل پاسپورت اروپا از این امکان بهره مند شوید.

نحوه حمایت iListers از شرکت کنندگان در رافل

iListers پلی ارتباطی می باشد میان فروشنده و خریدار و در جهت برگذاری با کیفیت این بستر مراحل زیر را با دقت کافی انجام می دهد:

۱- بررسی و تائید هویت فروشنده

۲- بررسی و تائید املاک برای فروش

۳- بررسی و مطالعه تعهدات و ضمانتهای فروشنده

۴- نظارت کامل بر اجرای رافل و حمایت از شرکت کنندگان در قبال اجرای تمام تعهدات فروشنده

۵- پرداخت مبلغ ملک به فروشنده پس از اجرای کامل تعهدات در قبال برنده