Homeفارسیاقامت اروپا - مهاجرت به اروپا

اقامت اروپا – مهاجرت به اروپا

-

آیا می دانستید سریعترین راه مهاجرت به اروپا خرید ملک در قبرس می باشد ؟

با خرید هر یک از املاک زیر در کمتر از ۳ ماه تضمینی اقامت دائم اروپا را دریافت خواهید کرد

۱- تمامی املاک لیست شده امکان پرداخت اقساطی، ۲۰٪ – ۵۰٪ پیش پرداخت و مابقی پرداخت در ۳ سال با سود سالیانه بسیار پایین دارند.

۲ – با خرید هر یک از املاک زیر در کمتر از ۳ ماه اقامت دائم اروپا را همراه همسر و فرزندان دریافت خواهید کرد. *تضمینی


ویلای ۳ خوابه پافوس – قبرس

– دید زیبا و رو به دریا و ساحل زیبا
– استخر اختصاصی برای هر ویلا
– ۵ دقیقه رانندگی تا ساحل زیبای (Coral Bay)
– با تمامی لوازم منزل آماده سکونت
قیمت ویلا ۳ خوابه : ۳۶۰،۰۰۰ یورو
مشاهده جزئیات

ویلای ۳ خوابه برای فروش قبرس پافوس


آپارتمانهای ۲ خوابه واقع در پافوس – قبرس (مجموعه مسکونی Diana)

– دید زیبا و پانورامیک به شهر پافوس
– استخر اختصاصی
– محل مخصوص باربیکیو
– ۵ دقیقه راه پیاده به مدرسه اینترنشنال
قیمت آپارتمان ۳ خوابه : از ۱۸۰،۰۰۰ یورو تا ۲۰۰،۰۰۰ یورو
مشاهده جزئیات

آپارتمان ۲ خوابه برای فروش قبرس پافوس


آپارتمانهای ۳ خوابه در شهر پافوس- قبرس

– واقع در قلب شهر پافوس
– دید مستقیم و کامل به دریا
قیمت آپارتمان ۳ خوابه : ۱۸۰،۰۰۰ یورو
مشاهده جزئیات 

آپارتمان ۳ خوابه برای فروش در پافوس


برای مشاهده املاک بیشتر در قبرس اینجا کلیک کنید.


[/vc_column_text]

روش خرید ملک در قبرس یا مهاجرت به اروپا با کمترین هزینه

چرا ما روش خرید ملک در قبرس با مهاجرت به اروپا با کمترین هزینه معرفی می کنیم ؟ با توجه به مقاله های پیشین سایت در این روش یک بار هزینه پرداخت می شود و برای همیشه با این روش مهاجرت به اروپا را برای خود و خانواده تان تضمین می کنید.

بطور مثال بعضی از افراد تحصیل را برای مهاجرت به اروپا انتخاب می کنند. که در این حالت فرد سالها برای دریافت اقامت دائم اروپا باید زمان و هزینه صرف کند و در آخر هم اگر نتواند در بازار کار شغل مناسبی کسب کند آن کشور را به مقصد کشورش باید ترک کند. مطمئنا به این راه نمی توان گفت مهاجرت به اروپا با کمترین هزینه. در حالی که شما با ورود اول به قصد خرید ملک در قبرس می توانید ملک مورد نظرتان را خریداری کنید و در کمتر از ۳ موفق به دریافت اقامت دائم اروپا بشوید. همچنین می توانید از گزینه ملکهای اقساطی هم بهره مند شوید که در این حالت با پیش پرداخت ۲۰٪ از کل مبلغ ملک می توانید اقامت دائم اروپا را دریافت نمایید، این است که روش خرید ملک می تواند مهاجرت به اروپا با کمترین هزینه نامیده شود.

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

چرا اقامت اروپا و یا مهاجرت به اروپا؟

از دیرباز افراد به دنبال آینده بهتر و مطمئن تر بوده اند و هستند. حال ما سعی کرده ایم تمامی روشهای اقامت در اروپا و مهاجرت به اروپا را بطور اختصار شرح و مطمئن ترین روش را به شما پیشنهاد دهیم.

کشورهای اتحادیه اروپا با سیاستهای آگاهانه در اقتصاد آشفته دنیا تنها اقتصاد رو به پیشرفت را دارند و همچنین از کمترین نرخ بیکاری در دنیا برخوردار هستند. پس در صورتی که افرادی آگاهانه اقامت اروپا را دریافت و یا مهاجرت به اروپا کنند می توانند آینده روشنی از نظر کسب و کار هم پیش روی خود داشته باشند.

روشهای اقامت اروپا و مهاجرت به اروپا

– ازدواج

یکی از روشهای اقامت اروپا ازدواج می باشد. اگر یکی از طرفین تابعیت اروپایی داشته باشد بعد از ازدواج همسر شخص هم بطور اتوماتیک واجد شرایط اقامت اروپا خواهد شد که به نوبه خود می توان این را مهاجرت به اروپا نامید.

پروسه اقامت اروپا از طریق ازدواج بسیار ساده به نظر می رسد، ولی به این شکل نیست. در اکثر موارد باید وکیل اختصاصی استخدام کرد و هزینه های گزافی پرداخت نمود. مهم است که دو طرف ازدواج بتوانند حسن نیت خود را ثابت، دادگاه و آفیسر مربوطه را قانع کنند که بخوبی هم را می شناسند و قصد زندگی مشترک واقعی را دارند. اگر آفیسر در سوال و جوابها شک کند که ازدواج صوری میباشد نه تنها اقامت اروپا باطل میشود، بلکه قرد از آن کشور اروپایی دیپورت خواهد شد. در بعضی موارد هم تا قبل از اخراج از کشور باید در بازداشتگاه اداره مهاجرت بماند.

این را هم در نظر داشته باشید که اقامت اروپا با تمام شدن مرحله بالا همیشگی نیست. هر آن احتمال می رود که از سوی اداره مهاجرت چک شوید. در صورتی که متوجه شوند که ازدواج واقعی نبوده است، اقامت اروپا باطل و همسر از کشور اخراج خواهد شد.

– ثبت شرکت و کارآفرینی

بدیهی است که هر کشور اروپایی اگر قانع شود که ثبت شرکت مذکور باعث رشد ، شکوفایی اقتصادی و استخدام افراد مقیم اروپایی می شود در قبالش اقامت اروپا را اعطا خواهد کرد. در بهترین حالت، کشور مذکور معمولا اقامت اروپا به صورت موقت را به شخص و خانواده و در بعضی موارد به شرکا اعطا خواهد نمود تا مطمئن شود فرد به تمامی تعهدات خود پایبند است. نسبت به کشوری که اقدام به ثبت شرکت می کنید دریافت اقامت اروپا بطور دائمی زمان خاص خودش را دارد. این را از یاد نبرید که اگر شما به عنوان کارآفرین قصد اخذ اقامت اروپا را داشته باشید مبلغ گزافی را باید در آن کشور سرمایه گذاری کنید و بخشی از آن مبلغ را چندین سال بعنوان ودیعه در یکی از بانکهای دولتی سپرده گذاری کنید. همچنین باید قدرت استخدام ۲ تا ۱۰ فرد اروپایی را در شرکت داشته باشید. البته قوانین هر کشور اروپایی متفاوت می باشد که اینجا با قوانین کلی آشنا میشوید. با رعایت موارد فوق ثابت می کنید که کارآفرینی و یا بیزینس شما اشتغالزا بوده و به اقتصاد آن کشور کمک خواهد کرد.

این را متذکر شوم که جهت ثبت شرکت و یا کارآفرینی نیاز به وکیل اختصاصی خواهید داشت تا تمامی موارد قانونی در جهت تسریع اقامت اروپا رعایت شود. در ضمن این را بدانید که ثبت شرکت یا راه اندازی بیزینس بصورت صوری در هیچیک از کشورهای مهم اروپایی امکان پذیر نمی باشد. اگر هم از روش صوری برای سال اول اقامت اروپا را دریافت کردید، در سالهای آتی دست به گریبان اداره مالیات خواهید شد. اگر گردش مالی نداشته باشید در نتیجه سود، کارآفرینی و یا بیزینسی هم وجود ندارد. چنانچه مدرک سازی کنید باید مالیات گردش مالیتان که واقعی نبوده است را پرداخت کنید. متوجه باشید که ثبت شرکت بشکل صوری در جهت مهاجرت به اروپا خطای بزرگی می باشد.

– استخدام

سوال مهم در رابطه با مهاجرت به اروپا از طریق کار و استخدام:

آیا کارفرما تنها تصمیم گیرنده در جهت استخدام افراد غیر مقیم اروپا می باشد ؟
جواب خیر است.

مطمئنا شغلهای بسیاری در اروپا وجود دارد که افراد غیر اروپایی می توانند به خوبی از عهده انجامشان برآیند. ولی اتحادیه اروپا سیاست دیگری را اتخاذ کرده و همیشه اشتغالزایی اروپاییان در اولویت اول می باشد. یعنی اگر شما از طریق سایتهای کاریابی شعل مورد نظر خود را پیدا کنید و واجد شرایط هم باشید کارفرما اجازه استخدام شما را به همین سادگی نخواهد داشت.

وکیل شما باید ثابت کند که هیچ فرد مناسبی در آن کشور اروپایی برای تخصص مورد نیاز وجود نداشته است. سپس باید در روزنامه های کثیر الانتشار مشترک در کشورهای عضو اتحادیه اروپا جهت استخدام متخصص درخواست کند. اگر که هیچ فردی توانایی و تخصص لازم را نداشته باشد نوبت به شما خواهد رسید که با شروع کار می توانید اقامت اروپا را بطور موقت و تا زمان قرارداد کاریتان در نزد آن کارفرما دریافت کنید. با توجه به قوانین هر کشوری، معمولا ۲ تا ۵ سال بعد از اقامت اروپا در حالت موقت اجازه اقدام به دریافت اقامت اروپا به شکل دائمی را خواهید داشت.

با توجه به مواردی که در بالا آمده است و قوانین بسیار سختگیرانه در استخدام افراد غیر مقیم اروپایی این روش مهاجرت به اروپا بسیار سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد. در حدی که کارفرمایان معمولا از استخدام افراد خارج از کشورهای اتحادیه اروپا پرهیز می کنند.

– اقامت اروپا با تمکن مالی

با استفاده از روش اقامت اروپا با تمکن مالی می توان به سادگی اقامت اروپا را دریافت و مهاجرت به اروپا ممکن می باشد. در ابتدا شما باید دولت را متقاعد کنید که توانایی پرداخت هزینه های جاری و احتمالی بدون شغل را دارید. در ادامه خواهیم گفت که به چه شکلی دولت را می توانید قانع کنید که توانایی پرداخت هزینه ها با توجه به تعهد نامه امضا شده از سوی شما که قصد کار کردن را ندارید امکان پذیر می باشد.

هر کشور اروپایی قوانین مخصوص به خود را دارد که البته کم و بیش شبیه به هم هستند. شما باید سرمایه بزرگی را به شکل ودیعه (در بعضی کشورها حداقل ۵۰۰ هزار یورو)  در یکی از بانکهای دولتی سپرده گذاری کنید و حق برداشت هم نخواهید داشت. بعلاوه باید برای تمامی هزینه های جاری از قبیل اجاره مسکن، بیمه و موارد دیگر مدارکی را ارائه دهید که ماهیانه از کشور خودتان به کشوری که قصد اقامت دارید واریز می شود. همچنین حق اجاره مسکن با قیمت پایین را نخواهید داشت و دولت حداقل اجاره مسکن را مشخص می کند. حال اگر شخص توانایی ثابت کردن تمامی موارد بالا به کمک وکیل را داشته باشد دولت به شخص، همسر و فرزندان اقامت اروپا (موقت) اعطا خواهد کرد. با توجه به آمار رسمی، کمتر از پنج درصد افراد توانایی برآورده کردن موارد بالا را در جهت مهاجرت به اروپا دارند که آنها هم گزینه های بهتر و مطمئن تری را نسب به روش مذکور انتخاب خواهند کرد.

– تحصیل

دریافت اقامت اروپا از طریق تحصیل را می توان سرمایه گذاری بلند مدت هم نامید. در این روش مهاجرت به اروپا که بیشتر برای افراد کم سن و سال با حمایت مالی بالا مناسب می باشد، فرد به راحتی می تواند پذیرش تحصیلی در یکی از دانشگاه های غیر دولتی اروپا را دریافت کند. از همان بدو ورود دانشجو ویزای موقت را دریافت و مشغول به تحصیل بدون داشتن حق کار خواهد شد. در موارد خوشبینانه دانشجو بعد از اتمام شدن دوره تحصیلی می تواند جذب بازار کار شود و با گذشت چندین سال نسبت به قوانین کشور مذکور اقامت اروپا (دائمی) را دریافت کند.

نکته مهم در این روش این است که این نوع از مهاجرت به اروپا مناسب افراد کم سن و سال می باشد و نه برای خانواده.

– خرید ملک و سرمایه گذاری در اروپا

خرید ملک در اروپا یکی از ساده ترین روشهای دریافت اقامت اروپا می باشد. با خرید ملک در اروپا قادر به دریافت اقامت اروپا (دائم) حتی در مدت کمتر از ۳ ماه خواهید بود. در بعضی از موارد حتی با خرید ملک در اروپا قادر به دریافت پاسپورت اروپا در کمتر از ۶ ماه خواهید شد. در بعضی موارد این روش را مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هم می نامند.

این روش بسیار ساده و کارآمد است، در این مقاله وارد جزئیات اقامت اروپا از طریق خرید ملک نخواهیم شد. ولی این را باید بدانید که هر کشور اروپایی قوانین مشخص و خاصی دارد. بطور مثال: شما با خرید ملکی با ارزش ۵۰۰ هزار یورو در اسپانیا قادر به دریافت اقامت موقت آن کشور می شوید و می توانید با خانواده تان در اسپانیا زندگی کنید. غافل از اینکه هر سال باید به تمدید اقامت خود اقدام نمائيد. اگر اقامتتان به بیشتر از ۶ ماه بیانجامد، مشمول پرداخت مالیات سالیانه سنگین به اداره مالیات اسپانیا خواهید شد.

در بین کشورهای اروپایی کشور قبرس بی دردسرترین، آسان ترین و کم هزینه ترین راه اخذ اقامت اروپا را با خرید ملک ارائه می دهد. به اینگونه که شما اگر در کشور قبرس جنوبی ملکی به ارزش ۲۰۰ هزار یورو خریداری کنید، در مدت کمتر از ۳ ماه می توانید اقامت اروپا (دائم) را به همراه همسر و فرزندان تا سن ۲۸ سال دریافت کنید. خرید ملک در قبرس گزینه مناسبی است، چرا که حتی نیاز به حضور فیزیکی برای ادامه اقامت اروپا ندارید و وکیلتان تمامی مراحل را می تواند از طرف شما پیگیری کند.

حال سوال اینجاست که آیا می توان پاسپورت اروپا را هم از طریق خرید ملک در قبرس دریافت کرد ؟ جواب بله می باشد.

حتی شما با خرید ملک در قبرس به ارزش دویست هزار یورو هم می توانید بعد از ۷ سال درخواست پاسپورت قبرس یا همان پاسپورت اروپایی کنید. روش سریع تر اینکه با خرید ملک به ارزش ۲ میلیون یورو در قبرس مستقیما مدارک شما جهت اقامت اروپا و همچنین دریافت پاسپورت اروپا به اداره مهاجرت ارائه خواهد شد و در طول شش ماه می توانید پاسپورت اروپا را هم دریافت کننید.

این بدان معنی است که تمامی حقوق یک شهروند اروپایی را خواهید داشت و از امکانات تمامی کشورهای اتحادیه اروپا می توانید بهره مند شوید.